Topvrouwen zijn niet top

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Alle gedram is irritant. Ook het jouwe.
Vraag jezelf eens af waarom je op dit 5 jarige topic met 169 reacties niet 1 maal inhoudelijk hebt kunnen reageren.
Weer zoals alle vorige van jou op de persoon.
Vrouwen aan de top van het bedrijfsleven, die nadat zij de top bereikt hebben, na soms meerdere malen een vechtscheiding, in hun 40er jaren alleen op die top zittend doodongelukkig zijn, omdat zij tot het besef gekomen zijn alleen nog gold diggers en playboys tussen hun lakens te kunnen krijgen. Dit gegeven uit mijn eigen vrienden- en kennissenkring lijkt mij voor jou toch genoeg vrijdenkers stof om inhoudelijk op in te gaan, dan alleen mij voor een onversneden seksist uit te maken? Volgens mijn vriendin hersenspoelen die feministen de tegenwoordige vrouwen om vooral geen vrouw sexappeal uit te mogen stralen. Ze moeten compleet tegen de natuur het liefst op de traditionele man lijken. Allemaal volgens mijn Italiaans/Zwitserse topvrouwen vriendin. Ik voel precies wat zij afschuwelijk van het feminisme van tegenwoordig in het westen vind. Wat een slechterik ben ik nu? :roll:
Ik daag je uit om nu eens inhoudelijk te reageren en niet puberaal weer niets zeggend alleen op mij scheldend. Het feminisme anno 2020 gaat tegen onze oer natuur in en ik ervaar dat als walgelijke verwording van de mens.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door hagenaars »

Ach wat treurig nou weer. Een mokkel uit verre streken en nog steeds ongelukkig met het verschijnsel vrouw aan de leiding. U zult er aan moeten wennen. Verwording en tegen de oer natuur, toe maar...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef: Verwording en tegen de oer natuur, toe maar...
Ja, toe maar... want iets natuurlijks, behalve uw toiletbezoek, moet al heel lang bij u gerobotiseerd zijn.
Bovendien is uw interne schijf ernstig beschadigd vanwege weer geen reactie op dit gevoelsthema. Hoe zou dat
ook anders kunnen?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Vrouwen aan de top van het bedrijfsleven, die nadat zij de top bereikt hebben, na soms meerdere malen een vechtscheiding
Goh, wat zielig nou weer voor jouw topvrouwen.
wilfred degens schreef:Dit gegeven uit mijn eigen vrienden- en kennissenkring lijkt mij voor jou toch genoeg vrijdenkers stof om inhoudelijk op in te gaan, dan alleen mij voor een onversneden seksist uit te maken?
Nogeens Degens, jij bent het prototype van een seksist. Precies volgens de betekenis van dat woord.
wilfred degens schreef:Volgens mijn vriendin hersenspoelen die feministen de tegenwoordige vrouwen om vooral geen vrouw sexappeal uit te mogen stralen.
Gehersenspoeld ook nog, dat is inderdaad wel een beetje over de top voor jouw toppertje.
wilfred degens schreef:Ik voel precies wat zij afschuwelijk van het feminisme van tegenwoordig in het westen vind.
Niet alleen vrouwen, maar ook mannen kunnen feminist zijn. Je weet toch wel de betekenis van dat woord?

Andersom, kunnen niet alleen mannen zoals jij seksist zijn, maar vrouwen ook. Top of geen top.

Voorbeelden van vrouwelijk seksisme zijn vrouwen die zich laten aanbidden omdat zij vrouw zijn, en niet wegens hun persoonlijkheid.
wilfred degens schreef: Wat een slechterik ben ik nu?
Wie zegt dat? Jij verwart de letterlijke betekenis van woorden met jouw normatieve gevoelsinhoud ervan.
wilfred degens schreef:Het feminisme anno 2020 gaat tegen onze oer natuur in en ik ervaar dat als walgelijke verwording van de mens.
Tip: als je dat nog niet hebt gedaan, bekeer je dan tot het katholicisme. In dat seksistische bolwerk met uitsluitend mannelijke prelaten, wordt de vrouw Maria aanbeden. Maria, het katholieke icoon van de topvrouw.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:
wilfred degens schreef:Vrouwen aan de top van het bedrijfsleven, die nadat zij de top bereikt hebben, na soms meerdere malen een vechtscheiding
Goh, wat zielig nou weer voor jouw topvrouwen. :cry:
wilfred degens schreef:Dit gegeven uit mijn eigen vrienden- en kennissenkring lijkt mij voor jou toch genoeg vrijdenkers stof om inhoudelijk op in te gaan, dan alleen mij voor een onversneden seksist uit te maken?
Nogeens Degens, jij bent het prototype van een seksist. Precies volgens de betekenis van dat woord. :o
wilfred degens schreef:Volgens mijn vriendin hersenspoelen die feministen de tegenwoordige vrouwen om vooral geen vrouw sexappeal uit te mogen stralen.
Gehersenspoeld ook nog, dat is inderdaad wel een beetje over de top voor jouw toppertje. :|
wilfred degens schreef:Ik voel precies wat zij afschuwelijk van het feminisme van tegenwoordig in het westen vind.
Niet alleen vrouwen, maar ook mannen kunnen feminist zijn. Je weet toch wel de betekenis van dat woord? ;)

Andersom, kunnen niet alleen mannen zoals jij seksist zijn, maar vrouwen ook. Top of geen top. :oops:

Voorbeelden van vrouwelijk seksisme zijn vrouwen die zich laten aanbidden omdat zij vrouw zijn, en niet wegens hun persoonlijkheid. :P
wilfred degens schreef: Wat een slechterik ben ik nu?
Wie zegt dat? Jij verwart de letterlijke betekenis van woorden met jouw normatieve gevoelsinhoud ervan. :roll:
wilfred degens schreef:Het feminisme anno 2020 gaat tegen onze oer natuur in en ik ervaar dat als walgelijke verwording van de mens.
Tip: als je dat nog niet hebt gedaan, bekeer je dan tot het katholicisme. In dat seksistische bolwerk met uitsluitend mannelijke prelaten, wordt de vrouw Maria aanbeden. Maria, het katholieke icoon van de topvrouw. :idea: :idea: :idea:
Mooi!
Maar nu nog even de vraag van de topic plaatser beantwoorden, van wat jij dan een "top" vrouw voor jou zou noemen.
Je zal toch wel een geheime code op je PC hebben, zodat je vrouw je reactie niet hoeft te lezen ?
Hoe je over mijn smaak en natuurlijke gevoelens denkt is nu hier wel overbekend.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Maar nu nog even de vraag van de topic plaatser beantwoorden, van wat jij dan een "top" vrouw voor jou zou noemen.
Ik denk niet in termen van 'top'vrouwen of 'top'mannen. Ik kijk tegen niemand op.
wilfred degens schreef:Je zal toch wel een geheime code op je PC hebben, zodat je vrouw je reactie niet hoeft te lezen ?
Zielig. Heb je dat ook gehoord van je topvrouwen?
wilfred degens schreef:Hoe je over mijn smaak en natuurlijke gevoelens denkt is nu hier wel overbekend.
Leg even uit wat jij onder 'natuurlijke' gevoelens verstaat. Ik wist trouwens niet dat ook onnatuurlijke gevoelens bestaan. Een uitzonderlijk gevoelig mens als jij kunt dat best even uit de doeken doen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

En nog eens wat Degens, jij moet niet gaan klooien in een door jou aangehaalde tekst onder mijn naam. Die poppetjes :lol: hierboven heb jij erin gezet zonder mijn toestemming. Niet meer doen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Fred Neerhoff schreef:
En nog eens wat Degens, jij moet niet gaan klooien in een door jou aangehaalde tekst onder mijn naam. Die poppetjes :lol: hierboven heb jij erin gezet zonder mijn toestemming. Niet meer doen.
Neerhof schreef:
Ik denk niet in termen van 'top'vrouwen of 'top'mannen. Ik kijk tegen niemand op.
Waar de hoogmoed onzichtbare hoogte heeft aangenomen, zal niemand zich over die uitspraak verbazen. Overigens ik denk eveneens nooit in termen van topmensen, echter ik weet nog wel wat de massa daarmee bedoeld. Ik respecteer iedereen zolang ik hun latente monster nog niet heb waargenomen. Jij daarentegen verwart respect hebben met tegen iemand opzien. Heeft dit nooit eerder iemand in je comfortzone je dit verteld/verweten? Bij deze dan :!:

.... en nog eens wat Neerhoff ( :lol: ), ik vond en vind die "poppetjes" wel grappig binnen jouw briljante kijk op mij en vele anderen. Lach je nooit eens om jezelf? Ik wel! Jammer dat ik op dit forum jouw reacties niet meer voor serieus kan nemen. Altijd zo humorloos, vijandig en stigmatiserend laat weinig meer over van mijn hoopvol volwaardige vrije denker Fred Neerhoff!
Ik voel mij overigens prima als seksist. Liever volgens jou als een seksist door het leven, dan volgens mij als een miserabel eng denkend mannetje :!: Of jij dat goed of niet vindt, boeit mij geenszins. Dat zelfkritisch onderscheidend vermogen mis jij om dit te zien.
Tot slot:
Weg met het zure, overjarige en in ontbinding verkerende feminisme anno 2000 :!: :lol:
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door hagenaars »

U bent een lolbroek mijnheer Degens. Verder brengt u niets in. Jammer is dat.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U bent een lolbroek mijnheer Degens. Verder brengt u niets in. Jammer is dat.
.....en dat zegt u?!! :lol:
Plaats reactie