Topvrouwen zijn niet top

hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door hagenaars »

Ja, dat stel ik vast.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ja, dat stel ik vast.
Voor de trouwe lezer:
hagenaars schreef:
U bent een lolbroek mijnheer Degens. Verder brengt u niets in. Jammer is dat.
Over niets in brengen gesproken. Je moet maar compleet geen zelfkritiek hebben. Dan krijg je zulke reacties van zo'n 'humanistische' man. Beste lezers, lees dit hele topic en tel zijn inhoudelijke inbreng! :lol:
Als ik het leven net als bijna iedereen wel eens niet zie zitten, put ik onmiddellijk weer veel energie en humor wanneer ik mij realiseer dat ik zo iemand niet in mijn familie heb zitten. Oeverloos gehakketak en gefit in de ruimte en dat aldoor voor serieus nemen, is toch niet doenlijk. Dan geef je zo'n man zijn broodnodige overlevings houvast door hem gelijk te geven, toch?
Dus, Ja hagenaars, ik ben in jouw ogen een lolbroek. Prima toch :?: :P Ik lach mij doorlopend een kriek om u.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door hagenaars »

Veel plezier dan maar!
Samoht Epées

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door Samoht Epées »

Wat is dit voor stelling?
Ik denk dat topvrouwen en -mannen helemaal niet bestaan. Welke criteria legt de auteur van dit topic aan om die 'top' te ontkennen of te bevestigen?
Om iemand top te vinden in de feilloze betekenis van de absolute top als mens, moet die vaststeller minstens hysterisch gebakken zijn. Iemand kan wel ergens top in zijn. Kwestie van taalgebruik in de beoordeling. Of speelt dat geen rol van betekenis meer in deze tijd?
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door hagenaars »

Ja, dat komt ervan, je moet natuurlijk eerst definiëren wat je bedoelt met de top. Ik bedoel dan bv. succes, de strijd om een hooggewaardeerde functie winnen of afgevaardigd worden. Dan kun je succesvolle dus topvrouwen gemakkelijk aanwijzen en vaststellen wie de top heeft bereikt.
Het is dus geen taalspelletje.
Samoht Epées

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door Samoht Epées »

hagenaars schreef: zo 14 mar 2021, 11:47
Het is dus geen taalspelletje.

......en zo is het maar net!
Plaats reactie