Topvrouwen zijn niet top

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Laat je leven een leerschool zijn
Tsja...
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Tsja-tjes en teiltjes? Ach waarde Neerhoff, ik werk soms als vrijwilliger in een besloten zorginrichting alwaar een demente man zit, wiens tsja-tjes ook zijn stopwoordjes zijn. Je bent een geweldig aardige persoonlijkheid. :roll:
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door hagenaars »

U bedoelt waarschijnlijk een gesloten inrichting?
Cardo58
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 01 mar 2020, 23:09

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door Cardo58 »

Hierdoor zijn we nog veel slechter af !
De vrouwen die nu nog de top halen, halen die helaas niet meer om hun 'vrouw zijn' of nog beter om hun kwaliteiten, maar vooral omdat zij zich de verrotte macho mannen mentaliteit hebben eigengemaakt !

En dit wel zo goed imiteren dat ze heel veel Alpha pappa's achter zich laten omdat ze 'nog verrotter' gedrag vertonen dan kerels dat onderling al doen.

Zij zijn zelfs een exponent van gedrag dat wij juist willen uitbannen.
Gaan we dat ook nog 'positief' aaien ....
God verhoede.
Laatst gewijzigd door Cardo58 op wo 04 mar 2020, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Gaan we dat ook nog 'positief' aaien ...
Neerhoff wel!
Daarom blijf ik bij mijn standpunt dat het 'F.H.' feminisme inmiddels veel te ver is doorgeschoten.
Ik hoorde in de Artis een chimpansee zeggen, dat die homo sapiens voortouw treksters van het feminisme voor ons apen meer bezienswaardig als afstotelijk en onnatuurlijk zijn, dan hoe de mens naar ons kijkt. :idea:
Die apen toch, zij kunnen dat zomaar zeggen zonder door een of 2 quasi wetenschappers gestalkt te worden.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

Degens en Cardo58, jullie seksistische opvattingen over vrouwen worden ruimschoots gedeeld door Thierry Baudet van het Forum van Democratie.

Lees daarvoor de Volkskrant column van Sander Schimmelpenninck https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b687e35c/
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

@neerhoff, je meest boeiende reactie weet iedere lezer al heel wat reacties terug van jou. Helaas voor je nutteloze gedram zal mijn geweten niet bezwaard worden door mijn natuurlijke smaak. Dag Fred.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Op een sportclub hoorde ik een gelijkenis aan Quasimodo zeggen dat hij mooie vrouwen juist lelijk vond. Ik vroeg hem infantiel, hoe hij dat verklaarde. Zijn pupillen verdwenen onder zijn kleine voorhoofd al langdurig zoekend naar de juiste woorden, toen plotseling zijn vrouw kwam aanlopen. Die dame leek op een mannelijke zwaargewicht worstelaar. Ze had een duidelijke snor en een onvrouwelijke mannenstem met een woeste begroeiing onder haar oksels.
Iemand die het stel kennelijk goed kende in het sportieve gezelschap vroeg ik of zij echt een zij was. Dat bleek, omdat zij al jaren in het damesteam speelde. Onwillekeurig stel ik me dan voor hoe hun intieme momenten zouden gaan. Ik zag natuurlijk glashelder, waarom de Quasimodo mooie vrouwen 'juist' lelijk vond.
Wat een onzin om hier over smaak te twisten. Maar dat vind klaarblijkelijk nou juist mijn dierbare vrindje Fred Neerhoff oneindig interessant. Ja, ieder zijn meug :!: Ik de mijne! :lol:
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Zojuist mijn goede vriendin gesproken uit Zwitserland, die door haar vrienden beoordeeld naar haar ceo job bij ''n Zwitserse bank als een topvrouw gekwalificeerd wordt. In ons lange en zeer persoonlijk gesprek beklaagde zij zich, beste Neerhoff, over het drammerig feminisme dat daarmee averechtse resultaten voor de vrouw in het westen boekt op hun over de top gepromoot. Opvallend toch Neerhoff?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

Alle gedram is irritant. Ook het jouwe.
Plaats reactie