Topvrouwen zijn niet top

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Mag ik even een teiltje?
Al de ooit voorradige teiltjes zijn inmiddels door al jouw vastgeroeste aannames en onomstotelijke vaststellingen doorgeroest. Die lekken net als jouw communicatie vermogen. Jij met je teiltjes en je nietszeggende reacties over topvrouwen hebben we nu wel genoeg gelezen. Mag ik even een takelwagen met een stevige dwangbuis?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

Okay, twee teiltjes dan :-)
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Daar heb je niets meer aan want je zit in een dwangbuis en wordt afgevoerd naar het instituut voor analytisch hersenonderzoek. De MRI zal uitwijzen wat nu verder met je teiltjes en seksisten manie. Kerel, sterkte met je afgang.
Moge de shocktherapie nog enige soelaas bieden in je heldere waarneming.!
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

Zoveel is wel duidelijk dat het je allemaal een beetje veel boven de pet groeit.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Zoveel is wel duidelijk dat het je allemaal een beetje veel boven de pet groeit.
Fred, waarom pleeg je zoveel spot bij de lezers van dit topic, waarin alleen jij zo duidelijk gedemonstreerd hebt dat de inhoud van dit topic boven jouw pet ging. De enige wie op dit topic inhoudelijk gereageerd heeft was ik. Hoe dom moet je geworden zijn om dat zelf niet in de gaten te hebben. Ik reflecteer alleen op de man wanneer mijn vrije denken zeer onvrij geschoffeerd wordt. De lezers zullen dit wel begrijpen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

Jouw 'vrije denken' is bagger voor het vrijdenken. Want wie haalt het nu in zijn hoofd om te stellen dat (citaat Degens) "Laat de vrouw weer accepteren een vrouw te zijn, zoals zij van nature voor de hetero man bestemd waren." Hier is geen vrijdenker aan het woord, maar een dogmatische seksist.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Niemand is na voortschrijdende inzichten nog hetzelfde en iedereen zegt/schrijft wel eens iets wat bij nadere beschouwing niet de hele lading dekt van wat hij/zij bedoelde.
De ongeletterden denken ongenuanceerd, veroordelen en stellen onwrikbaar vast! Alsof niets onderhevig is aan verandering. Nogmaals; ruim 500 v Chr was "Panta rhei, ouden menei" :!: :roll: al een begrip bij de Turkse doordenkers.
Je hebt hier idd een punt met die frase die ik, balorig 5 jaar geleden, schreef. Dát kon echt niet vind ik.
Maar maak niet de fout te denken, dat ik nu daarover logisch op terug kom, omdat jij dat wil! Het was een ongepaste en ondoordachte studentikoze bral opmerking. Edoch zelfs al zou ik dat echt zo gedacht hebben, meen ik dat iedere gedachte op dit forum geschreven zou moeten kunnen worden, wil de betekenis van het vrij kunnen denken niet verloren gaan. Wanneer je toen niet zo intolerant gewoon mij gevraagd had, of ik die frase echt zo meende, dan had ik onmiddellijk ingebonden en zelfs sorry tegen mezelf gezegd. Maar jij vond het nodig mij voor van alles uit te maken. Op zijn zachts gezegd, je hield er een 'opmerkelijke stijl' op na, waardoor ik je als een notoire trol op je eigen forum vond. Extra versterkt door het feit dat jij nooit inhoudelijk op dit topic wenste te reageren. Was en is dat dan een voorbeeld voor nieuwe leden hoe we met elkaar zinvol onze vrije gedachten konden wisselen? Ik dacht het niet!
Monique

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door Monique »

Aha, dit is een andere tone of voice en werpt een ander licht op de zaak. Ik vond het namelijk best grimmig hier. Omdat je geen gezichtsuitdrukkingen ziet een stemgeluiden hoort is het soms lastig te plaatsen of iets wellicht ook spottend, humoristisch of echt helemaal serieus is bedoeld. Voortschrijdend inzicht. Helder.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Je hebt hier idd een punt met die frase die ik, balorig 5 jaar geleden, schreef. Dát kon echt niet vind ik.


Dan zijn we het daar over eens.

Maar waar wij fundamenteel over van mening blijven verschillen, is jouw suggestie om van tevoren te vragen of je echt wel meent wat je zegt, en bij ontstentenis van die vraag helemaal los te kunnen gaan met modder gooien.
wilfred degens schreef:Wanneer je toen niet zo intolerant gewoon mij gevraagd had, of ik die frase echt zo meende, dan had ik onmiddellijk ingebonden en zelfs sorry tegen mezelf gezegd.
Nog eens: iedereen kan hier elke mening uiten, maar moet natuurlijk niet gek opkijken als er weerwoord volgt. Sterker nog, dit is nu juist de opzet van een forum als dit.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Wel, ik meen dat ik me naar jouw reacties op mij, daarin aardig ben gaan aanpassen. Helaas van jouw kant zonder inhoudelijk ingaan op het topic onderwerp dan alleen jouw vastbijten op mijn studentikoos gebral van een dwaas infame moment. Toch geef ik verre de voorkeur aan ook bij absurde contrasten in opvattingen onze beschaving niet onmiddellijk door negatieve superlatieven overboord te gooien. Want daarmee blokkeerde je stante pede een leerzame discussie waarin althans ik altijd openstond en -sta voor een betere mening dan hoe ik vanuit mijn verleden tegen sommige zaken aankijk. Dit onderwerp had voor mij ook een leerzaam topic kunnen worden. Nu is het een onleesbare arena van verbaal geweld door elkaar proberen te overtreffen met mogelijk een eenzijdige afgang tot gevolg. Dat vind ik kwalijker voor een forum dan altijd beschaafd verbaal en respectvol de degens te kunnen kruisen. Als het niet anders door mijn opponent uitgedaagd moet, kan ik op de golflengte van mijn aanvaller mijn verdediging naadloos aanpassen. Gaat wel ten koste van intelligent discussiëren en van elkaar leren. Want ik ben altijd van mening geweest dat ik zelfs van een kwal of een strontkever wel iets kan en wil leren. Ik ken mijn nietigheid boven wat ik mezelf verbeeld te zijn.
Tot slot: Hoe ik een topvrouw beleef is in sterke mate vrijwillig beïnvloed, hoe alles met zoogdieren er in mijn 'God, de Natuur' aan toegaat. De mens met zijn alles vernielende spelregeltjes van wel en niet mogen of kunnen, is zichtbaar in rap tempo bezig ons natuurlijk leefklimaat te verwoesten.
Ik wil graag een vrouw welk ik ervaar als mijn gelijke, waarin we beiden respect hebben voor ieders eigen inbreng in overleg en wie en hoe we zijn. Daaraan toegevoegd zou ik geen vrouw willen zonder dat ik zuiver natuurlijke passie voel.
Hierbij sluit ik mijn inhoudelijke inbreng op dit topic.
Plaats reactie