Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

Tsjonge, wat een vals gebabbel! En ook nog eens gespeend van elk inhoudelijk argument.

Ik wens je verder succes met je "extreme" oplossing voor het immigratie drama (want dat het een drama is, daar zijn we het over eens).
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Tsjonge, wat een vals gebabbel! En ook nog eens gespeend van elk inhoudelijk argument
.

Een ieder die de draad terugleest zal zich kunnen overtuigen van het feit dat de 4 genoemde punten inderdaad overeenkomen met hetgeen zich in de discussie heeft afgespeeld.

Right, Said Fred...
Ik wens je verder succes met je "extreme" oplossing voor het immigratie drama (want dat het een drama is, daar zijn we het over eens).
Ik wens jou verder succes met je 'intelligente' oplossing, wellicht vind je ooit de juiste formule en kun je 'm invoeren op je zakjapanner.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

Wat een bezopen geouwehoer. Waar komt die haat jegens mij vandaan?
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

fred neerhoff schreef:Wat een bezopen geouwehoer. Waar komt die haat jegens mij vandaan?
Je fantasie gaat met je aan de haal, Fred. Je wenste me succes met mijn oplossing, en vervolgens ik met de jouwe. Overigens, je weet toch wel wat een zakjapanner is? Zelf heb ik er ook één, een Casio. Het zijn min of meer geavanceerde rekenmachines, en op de recentere exemplaren kunnen ook formules ingegeven worden.
Bezopen? Haatdragend?
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

Okay, dom dan. Erg dom. Met een enorme plaat voor je kop.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

fred neerhoff schreef:Okay, dom dan. Erg dom. Met een enorme plaat voor je kop.
Dan verzoek ik iedereen om de draad even terug te lezen om te constateren dat ik werd uitgemaakt voor:

1. Onbenul
2. Laf
3. Bezopen
4. Haatdragend
5. Vals (gebabbel)
6. Dom
7. Plaat voor m'n kop

Dan is het onmiddellijk duidelijk wie hier haatdragend is. Ome Fredje moet vooral niet teveel weerwoord krijgen, anders begint ie wild om zich heen te maaien. Zelf schelden, maar meneer wenst geen 'misprijzende bejegeningen' aan zijn adres.

Hypocriet.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

ha ha, wat wil je nu eigenlijk op dit forum?
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

fred neerhoff schreef:ha ha, wat wil je nu eigenlijk op dit forum?
Reclame voor zeeppoeder maken.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Terug naar het onderwerp. Zowel de bedreiging van Wilders als de moord deze week op een onafhankelijk jurist hangen nauw samen met mislukte immigratie. ( De uitglijder van Wilders en de terechte objectieve actie daartegen door het O.M. staan daar buiten. Het is een detail.)
Het is goed dat verontruste vrijdenkers daarover nadenken en hun opinie daarna bv. hier op dit forum uiten. Schelden kan nuttig zijn maar is meestal duf en saai bovendien zorgt het voor patstellingen. ( Aldus de ochtendwijding van frater Hagenaars.)
Haha. Een broeder, afgekort br., of frater (Latijn voor 'broeder'), afgekort fr., is een katholieke theologiestudent of geestelijke die geen (hogere) wijding heeft ontvangen, maar die in een congregatie of een orde de drie kloostergeloften van armoede, kuisheid en gehoorzaamheid heeft afgelegd.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door FleetwoodMacho »

Hagenaars schreef:Terug naar het onderwerp.
We zijn benieuwd. Na Wilders' vermeende 'afglijder' lezen we:
Haha. Een broeder, afgekort br., of frater (Latijn voor 'broeder'), afgekort fr., is een katholieke theologiestudent of geestelijke die geen (hogere) wijding heeft ontvangen, maar die in een congregatie of een orde de drie kloostergeloften van armoede, kuisheid en gehoorzaamheid heeft afgelegd.
Waarmee we weer helemaal ontopic zijn. :lol:
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
Plaats reactie