Narcisme.

gonda

Re: Narcisme.

Bericht door gonda »

hagenaars schreef:Het is niet eenvoudig, we weten allemaal uit ervaring dat onze vrijheid te doen en te laten niet zonder grens is. En zoals Fred Neerhoff stelt verworven moet worden. Toch blijven we zelf aan het stuur, zeilend door de golven en zonder het lichtend stipje aan de horizon.
Jouw dochter zeilt ook zelf het risico tegemoet...Mooi voorbeeld trouwens.
In jouw eerste zin gaat het volgens mij over de een ander soort van vrijheid, de vrijheid om te doen wat je zou willen.

Dat wat we willen kan/zal om allerlei redenen niet kunnen of onbereikbaar zijn voor jou als persoon, maar desondanks willen we het wel erg graag.

Er zijn bv ook zaken die ik niet eens zou willen of lusten
Zelfs als ik een porche ( zeer dure auto ) makkelijk zou kunnen betalen, wil ik er ( om allerlei redenen ) niet eens in gezien worden.

gonda
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Narcisme.

Bericht door David Bakker »

gonda schreef: Er zijn bv ook zaken die ik niet eens zou willen of lusten
Zelfs als ik een porche ( zeer dure auto ) makkelijk zou kunnen betalen, wil ik er ( om allerlei redenen ) niet eens in gezien worden. gonda
Ik rij zelf in een Audi R8, een porsche lijkt me ook leuk, maar ik zou niet in een fiat 500 gezien willen worden.
gonda

Re: Narcisme.

Bericht door gonda »

Audi A8 ? nog nooit van gehoort :)
gonda

Re: Narcisme.

Bericht door gonda »

Met een d dus :oops:
gonda

Re: Narcisme.

Bericht door gonda »

Zo,n audi R8 mag dan wel een bijzondere auto zijn, maar niet erg handig of practisch.
Ikzelf heb zoiets ook nergens voor nodig.

gonda
Plaats reactie