Het verleden is geen argument.

hagenaars

Re: Het verleden is geen argument.

Bericht door hagenaars »

Welke opinie van u heb ik genegeerd?
hagenaars

Re: Het verleden is geen argument.

Bericht door hagenaars »

Geachte Dirk,
Ik reageerde niet op uw bericht maar op dat van Tree Fhinker.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Het verleden is geen argument.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Geachte Dirk,
Ik reageerde niet op uw bericht maar op dat van Tree Fhinker.
Typisch jouw mabier van reageren ja, vooral als je klem zit. Daarnaast, ik reageerde op Dirk, niet op jouw. Ik was over jou aan het praten, niet met jou. Met jou in "gesprek" gaan is zinloos. Da's al meermaals gebleken.
hagenaars

Re: Het verleden is geen argument.

Bericht door hagenaars »

U moet uw berichten af en toe even nazien, ze zitten stikvol fouten. Slordig, u denkt niet alleen slordig, u schrijft ook zo...Als u geen zin hebt iets tegen mij te zeggen, houdt u daar dan ook aan. U hoeft namelijk niet te reageren.
hagenaars

Re: Het verleden is geen argument.

Bericht door hagenaars »

Het gaat om de Zwanebroedrs, een in veel opzichten uniek gezelschap, waar men elkaar met broeder aanspreekt. Ook de vrouwen. Er is niets oecumenisch aan.

DEN BOSCH - Prinses Beatrix heeft zondagmiddag in het jubileumconcert bij ter ere van 700 jaar Illustre Lieve Vrouwe Broederschap. Het concert werd gehouden in de Sint-Janskathedraal in Den Bosch en de prinses genoot zichtbaar.
Het concert werd uitgevoerd door philharmonie zuidnederland, vocaal ensemble Cappella Pratensis, het Nationaal Vrouwen Jeugdkoor en Schola Cantorum. Ze brachten vocale werken uit de renaissance, de barok en de romantiek en hedendaagse muziek ten gehore.
De ILVB werd in 1318 in Den Bosch opgericht als katholiek genootschap. Sinds 1642 is het een oecumenisch gezelschap dat bestaat uit zowel katholieke als protestante leden.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Het verleden is geen argument.

Bericht door hagenaars »

Goed, een ander onderwerp. De slavenhandel. Over dit onderwerp is veel geschreven en gedebatteerd. Amsterdam komt nu een duit in het zakje doen.
Het Parool bericht over de gemeenteraad van die fraaie en o zo gezellige stad +. De stad is naar het oordeel van gemeenteraad een stap verder richting excuses voor het slavernijverleden. Femke (Groen Links) Halsema gaat op 1 juli namens de stad haar verontschuldigingen aanbieden. Amsterdam loopt met die flauwekul (Over een ernstige zaak overigens) voorop, zij is de eerste.

+!3 februari Michel Couzy, Onderzoek naar rol stad slavenhandel.
Plaats reactie