Trump versus Clinton

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik heb persoonlijk veel vertrouwen in Hillary Clinton.
Zelden heb ik een onechter mens gezien dan Hillary Clinton. Ze lijkt meer op een immer lachende, opgefokte nep-toneelspeelster dan een echt mens. Niet authentiek en zeer onoprecht. Een leugenaar bovendien. Onder het mom van kijk-eens-hoe-sociaal- ik-ben, lijkt zij maar 1 ding op het oog te hebben: ikke, ikke en de rest kan stikken.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

We worden het hier niet over eens. Haar tegenstrever lijkt mij ongeschikt voor de functie die hij ambieert. Gisteren in Wilmington, in de staat North Carolina heeft hij gehint op het neerschieten van jouw toneelspeelster...Leuk allemaal.
Bericht van ANP.
Laatst gewijzigd door hagenaars op wo 10 aug 2016, 05:23, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Denk nog eens goed na! Dat doen anderen ook: "aangeboden door Newsmonkey

Vijftig prominente Republikeinen zeggen dat hun partijgenoot Trump als president een gevaar zou zijn voor de nationale veiligheid van de Verenigde Staten. In een open brief, die is gepubliceerd door The New York Times, schrijven de vijftig Republikeinen dat ze daarom niet zullen stemmen op Trump.

De ondertekenaars van de brief zijn oud-veiligheidsexperts die onder presidenten zoals George W. Bush en Richard Nixon hebben gewerkt. Onder hen onder meer oud-CIA-baas Michael Hayden en oud-minister van Binnenlandse Zaken Michael Chertoff, het brein achter de omstreden Amerikaanse Patriot Act."
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Zij heeft al jarenlang een grote ambitie, het Amerikaanse presidentschap, wat is daar mis mee? Er wordt wel gesproken over leugens van de dame, die inderdaad graag lacht, maar waarover heeft zij gelogen?
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Trump versus Clinton

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Denk nog eens goed na! Dat doen anderen ook: "aangeboden door Newsmonkey

Vijftig prominente Republikeinen zeggen dat hun partijgenoot Trump als president een gevaar zou zijn voor de nationale veiligheid van de Verenigde Staten. In een open brief, die is gepubliceerd door The New York Times, schrijven de vijftig Republikeinen dat ze daarom niet zullen stemmen op Trump.

De ondertekenaars van de brief zijn oud-veiligheidsexperts die onder presidenten zoals George W. Bush en Richard Nixon hebben gewerkt. Onder hen onder meer oud-CIA-baas Michael Hayden en oud-minister van Binnenlandse Zaken Michael Chertoff, het brein achter de omstreden Amerikaanse Patriot Act."
De ondertekenaars zijn leden van de "War-party" die de VS in talloze oorlogen hebben gesleept en daarmee door willen gaan. Trump wil een detente met Rusland. Zie ook Cohen: https://audioboom.com/boos/4917901-trum ... university
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Dit is duidelijk verkiezingsretoriek, Trump bespeelt waar hij maar kan de isolatietrom*). het is naïef te denken dat hij weet wat ie wil. Hij wil de verkiezing tot president winnen, maar dat wil zijn tegenstreefster natuurlijk ook. Maar zij kent het dossier, dat kan van Trump niet gezegd worden. Hij weet niet eens waar de Krim ligt, noch dat het door De Russische Federatie bezet is. De kans op een "toevallige" oorlog met narcist Trump lijkt mij groot...Zeker omdat hij wat ze noemen "a loose cannon" is. Wat te denken hiervan? Ik citeer "Maar het meest onrustbarende is de lichtzinnige manier waarop Trump over kernwapens spreekt. 'Als we die dingen hebben, waarom gebruiken we die dan niet?', zou Trump een veiligheidsexpert hebben gevraagd. Eerder sloot hij niet uit dat hij kernwapens zou inzetten tegen de terreurgroep Islamitische Staat." Griezelig...

*) Isolationisme is de politieke neiging van een volk of natie om zichzelf van de wereld buiten hen af te wenden. Het gebeurt meestal uit vrees in cultureel, militair of economisch oogpunt overheerst te raken, of zich juist van die als zodanig ingeschatte dreiging af te keren.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Denk nog eens goed na!
Ik heb zomaar het vermoeden dat ik niet de enige ben die intussen schijtziek is van je paternalisme dat slechts de status-quo voorstaat.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Welke status quo bedoel je, Fred? Die van Trump of die van Clinton? Ik met je te doen: schijtziek...
Je kunt je gewoon uitspreken hier, dat doe ik ook. Paternalisme komt daar niet bij kijken, hoor. Wel even nadenken over een en ander. Je moet als je weer beter bent nog effetjes de leugens van Mw. Clinton opsommen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Welke status quo bedoel je, Fred? Die van Trump of die van Clinton?
Ach gut, je begrijpt het natuurlijk weer niet. Maar voordat je zulke domme vragen stelt is het misschien een idee om zelf eerst even na te denken in plaats van anderen daartoe te manen.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Ik begrijp het heel goed, jij gebruikt een kreet, de status quo. Het zegt mij niets: "Status quo (Latijn voor "bestaande toestand") duidt een bereikte toestand of situatie aan, die al dan niet in stand dient te worden gehouden. Zo spreekt men in verschillende contexten van "de status quo handhaven". De conservatieve politiek wordt gekenmerkt door het streven naar het handhaven van de status quo."
Plaats reactie