Trump versus Clinton

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

Jouw status-quo is die van de maistram-media. En jouw moraal is die van het wetboek. Grappig dat ik je dat nog niet snapte...
Laatst gewijzigd door fred neerhoff op do 11 aug 2016, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik begrijp het heel goed, jij gebruikt een kreet, de status quo. Het zegt mij niets: "Status quo (Latijn voor "bestaande toestand") duidt een bereikte toestand of situatie aan, die al dan niet in stand dient te worden gehouden. Zo spreekt men in verschillende contexten van "de status quo handhaven". De conservatieve politiek wordt gekenmerkt door het streven naar het handhaven van de status quo."
Volgens mij doelt hij op het stelselmatig vervelende kleutergedrag dat je vertoond in discussies. Het lijkt meer om reageren te gaan bij je dan inhoudelijk iets toevoegen.

Volgens mij bedoeld Fred dat. En dan kan ik Fred beamen. Want dat is hoe ik jou ook ervaar.

Je lijkt overal over mee te willen praten en gooit er graag termen en namen tegenaan. Maar je lijkt het meestal totaal niet te kunnen bevatten. Je bent meer een naprater dan nadenker.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Misschien moet u proberen iets over de onderhavige kwestie naar voren te brengen. Trump versus Clinton. Ik heb daar mijn mening over naar voren gebracht, zoals u weet.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

@Neerhoff. Ik ben benieuwd wat jij hebt opgevist uit de door jou geraadpleegde alternatieve pers. Je lijkt Mevr. Clinton niet te pruimen, ik hoor graag de meningen in die kringen over de clown Trump...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Welke status quo bedoel je, Fred? Die van Trump of die van Clinton?
Je hebt nog steeds niet begrepen dat Trump beslist niet staat voor jouw status-quo? Lees dan gewoon je krantje er nog eens op na, dan weet je tenminste waar het over gaat.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Trump is een grof besnaarde proleet. Vind ik, hij dreigt nu zelfs met geweld. Levensgevaarlijk. En verder biedt hij lagere belasting voor iedereen en veel meer onderhoud van wegen en bruggen. De vraag dringt zich op: wie gaat dat betalen?
Ik kan mij niet goed voorstellen, hoe iemand daar intrapt. Mevr. Clinton staat gemiddeld in de polls 7,9 procent voor op Trump. Bron: RealClearPolitics

RCP Poll Average

General Election: Trump vs Clinton.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik kan mij niet goed voorstellen, hoe iemand daar intrapt.
En toch wordt er op Trump gestemd. Gek hè? Je voorstellingsvermogen schiet duidelijk te kort.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Nee, dat er op hem gestemd wordt, is mij duidelijk. Hij symboliseert de out sider, de man van buiten de bestuurlijke elite die de Augiasstal in Washington gaat reinigen.
Washington, DC

De Tea Party-beweging is een Amerikaanse protestbeweging, bestaande uit een libertarisch en een conservatief kamp. De beweging is ontstaan naar aanleiding van de al dan niet vermeend hoge overheidsuitgaven en belastingmaatregelen in de Verenigde Staten zoals het economisch reddingsplan dat na de economische neergang van 2008 werd aangenomen en uitgevoerd. Ook andere overheidsprogramma's die de invloed van de federale regering te veel zouden uitbreiden, zoals de hervorming van de gezondheidszorg, staan aan de basis van de opkomst van de Tea Party.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

En dan nog even dit. Je schrijft " En jouw moraal is die van het wetboek." Wat is er tegen de Nederlandse Grondwet? Kun je dat duidelijk maken, anders blijft het maar een willekeurige opmerking.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:En dan nog even dit. Je schrijft " En jouw moraal is die van het wetboek." Wat is er tegen de Nederlandse Grondwet? Kun je dat duidelijk maken, anders blijft het maar een willekeurige opmerking.
Ah, zoals jouw opmerkingen. Want jij haakt steeds af als ergens dieper op ingegaan wordt.
Plaats reactie