Het grote Islam dilemma.

hagenaars

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door hagenaars »

Dit is de meest onduidelijke verklaring die ik ken. Een goocheme jongen...
hagenaars

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door hagenaars »

@Tree Fhinker: Ik snap u wel, u wilt de vrijheid van meningsuiting en geloof voor deze groep afschaffen. Vrijdenkers voelen daar niets voor...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door fred neerhoff »

Klopt, maar wat zij helemaal niet willen dat is het wegkijken van de vernietigende invloed van islam-orthodoxie op de westerse beschaving van na de Verlichting!
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:@Tree Fhinker: Ik snap u wel, .
Denk het niet.
hagenaars schreef:u wilt de vrijheid van meningsuiting en geloof voor deze groep afschaffen. Vrijdenkers voelen daar niets voor...
Nee, als Mein Kampf verboden moest worden, dan had de Koran ook verboden moeten worden. Als Wilders niet, "Minder Marokkanen mag zeggen", waarom mag de Koran dan wel alles en iedereen die niet moslim is voor rotte vis uitmaken, het doet niet anders dan, "Minder dit en minder dat roepen". Het is belachelijk dat Wilders nu weer voor de rechter staat.

Ik wil dat de democratie de burger beschermt, ipv de maatschappij blootstellen, en het zelfs faciliteren van een ideologie die zwart op wit de democratie bedreigt. Roze brillen opzetten lost het probleem niet op.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door fred neerhoff »

Tree Fhinker schreef: Nee, als Mein Kampf verboden moest worden, dan had de Koran ook verboden moeten worden.
Onzin. Er zou natuurlijk geen enkel boek verboden moeten worden!
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door Tree Fhinker »

fred neerhoff schreef: Onzin. Er zou natuurlijk geen enkel boek verboden moeten worden!
Lees wat ik zeg,
Tree Fhinker schreef: als Mein Kampf verboden moest worden, dan had de Koran ook verboden moeten worden
Als

Want wat geldt voor het 1 geldt ook voor het ander.

Maar.
fred neerhoff schreef:Er zou natuurlijk geen enkel boek verboden moeten worden!
Volgens welke argumentatie? Want wettelijk zit je er naast. Volgens de wet mag je niet haatzaaien en discrimineren, op die wet is Mein kampf verboden. Dus wettelijk moet je haatzaaiende boeken verbieden.

Ik ben zelf niet per se voor het verbieden van boeken en ideologieen, de overheid moet wel verbieden dat men die ideologie die direct in strijd is met de democratie kan faciliteren. En ook moeten er geen rechten aan die ideologie verleent worden. Mein kampf wordt aantoonbaar anders behandeld dan de Koran. En dat klopt niet.
hagenaars

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door hagenaars »

U neemt veel zendtijd, Tree Fhinker. De Staat der Nederlanden kan veel, maar de Koran verbieden, nee, dat zit er niet echt in. Uw politieke programmapuntjes vallen trouwens allemaal in de categorie lulkoek en getut...
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:U neemt veel zendtijd, Tree Fhinker. De Staat der Nederlanden kan veel, maar de Koran verbieden, nee, dat zit er niet echt in. Uw politieke programmapuntjes vallen trouwens allemaal in de categorie lulkoek en getut...
Op basis van? Want met argumenten kom je niet, enkel met wat BOE geroep vanaf de zijlijn. Je blijft maar vasthouden aan iets wat ik allang heb ontkracht. Dat Mein kampf wel verboden kon worden, zegt dat ook een dergelijke andere ideologie verboden kan worden. Zou goed zijn eens een proefproces te starten tegen de Koran. Dan zullen we zien of men wegkomt met "Ja, maar dat is religie, dan mag alles".

Voorlopig valt jouw eigen inhoudsloze gehuil onder
de categorie lulkoek en getut...
Ga eens in op de eerdere uitgebreide reacties, dat blijf je vertikken. Beetje erg zielig hoe je je gedraagt.
hagenaars

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door hagenaars »

Ik ben diep geroerd door uw medelijden. Elke boerenlul zal direct begrijpen dat de koran verbieden niet uitvoerbaar is.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Het grote Islam dilemma.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik ben diep geroerd door uw medelijden. Elke boerenlul zal direct begrijpen dat de koran verbieden niet uitvoerbaar is.
Onderbouw die bewering eens. Want dit soort dingen stellen heeft 0,0 waarde.
Plaats reactie