MH17

hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Ga je mij nu vertellen dat er in de USA geweld plaatsvindt? En dat er segregatie is? En dat dat geweld door een overgang naar de Islam gestuit kan worden?
Het lijkt mij overbodig uitteleggen dat de eerste twee punten mij bekend zijn. Ik denk dat overgang naar de islam in zijn geval geen goed idee was.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: MH17

Bericht door fred neerhoff »

Je maakt jezelf belachelijk. Daarmee doe je jezelf te kort. Jammer.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Is overgang naar de islam een goed idee? Is geweld dat? Bracht het de segregatie in de USA tot een eind?
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Is Billy Graham die in wonderen geloofde (Hij geloofde nog veel meer flauwekul, maar dat terzijde...) een goed voorbeeld? De vraag stellen is hem beantwoorden.
Het spreekwoord zegt "goed voorbeeld doet goed volgen" . Ik snap de retorica, maar het blijft een slecht voorbeeld die verwijzing naar gods macht en invloed. Rancune is te begrijpen maar brengt niets goeds.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: MH17

Bericht door fred neerhoff »

Heb je de door mij aanbevolen Netflix-serie over de moord op Malcolm X al gezien? Of vier je hier gewoon weer even je racisme?
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Nee, maar wel zag ik opnieuw het boeiende interview met deze racist. Zijn praatje, de retorica was goed maar deugde niet. Rancune en racisme leidt tot niets. Wat zorgde wel voor de verbetering? ( ik bedoel relatieve verbetering. Dit ter vermijding van misverstand.) Het optreden en moord op dominee Martin Luther King, oorspronkelijk Michael Luther King, Jr., was een Amerikaanse baptistendominee, politiek leider en een van de prominentste leden van de Afro-Amerikaanse burgerrechtenbeweging. Wikipedia
Het bracht een volksbeweging tot stand en die rolde via universiteiten en de Democratische partij tot structurele andere rechtsverhoudingen.

Ik een racist? Ahum...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: MH17

Bericht door fred neerhoff »

Je bent net een vastgelopen grammofoonplaat :-)
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Je bedoelt grijsgedraaid.
Cardo58
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 01 mar 2020, 23:09

Re: MH17

Bericht door Cardo58 »

De MH-17 Fraude houdt mij al jaren intensief bezig.

Ik doe dan ook mijn eigen onderzoek en kom tot geheel andere visies dan die van het Nederlandse onderzoeksteam en heb die onlangs op mij Facebook 'Studie pagina' gepubliceerd.
Daarom probeer ik hier of ik meer verstandige invalshoeken kan vinden.

Naast de vele (dode) linkjes, [vooral de Nederlandse] mom ik geen steek verder.
Zomaar linkjes dumpen als argument vind ik namelijk erg zwak. Als daar ook nog een uitleg of motivering bij ontbreekt, dan ben ik weg.

Wat mij ook opvalt tijdens het lezen, is dat er geen enkele vorm van objectiviteit wordt gebezigd. Ik lees "Het uitstekende Rapport van Joustra" o.i.d. En "De Russen zitten klem" en meer van dat soort zinsnedes.
Laat me niet lachen ! Wie dit soort dingen beweert heeft geen enkele kennis en lult maar wat na !

Dan stel ik bij mijzelf vast, "Hier zitten alleen goed gelovigen die de Nederlandse manipulatie blindelings volgen en hier voorbijgaan aan het 'Vrij Denk ' principe op dit Forum.

Wat valt hier nog te discussiëren als alle neuzen dezelfde kant op wijzen ? Een enkeling daargelaten.

Ik schreef hier al eerder over 'massa manipulatie, en mijn conclusie dat deze óp dit thema massaal en massief is, is voor mij wel duidelijk.
Ga ik mij nog inspannen om hier iets tegenin te brengen of laat ik het maar gewoon over mij heenkomen ?
De uitslag staat al bij voorbaat vast, "De Russen hebben het gedaan"!
Wij roepen dat massaal onze Regering en haar J.I.T. poppenkast na omdat dit makkelijker is en ons vrijwaart om zelf nog na te denken en een mening te vormen.
"De bewijzen liggen er toch"? Jazeker ! Als je niet verder kijkt dan je neus lang is liggen die bewijzen er.

Moet ik hier een college gaan geven over hoe de Massa Manipulatie werkt ? Ik dacht het niet, maar bedenk dat de 30 media regels van Goebbels inmiddels wel wat zijn verfijnd en aangescherpt !

Ik wordt er werkelijk onpasselijk van hoe makkelijk de grote monden van 'recht op vrije meningsuiting' zich honds laten inpakken dor het Telegraaf Concern en de NOS en andere staats media.
Want wat lekker afleidt, is de Russen breeduit van Manipulatie te beschuldigen, terwijl onze Mediabonzen hier exact hetzelfde doen, maar dat niet aan de grote klok hangen !

Ga alsjeblieft, alsjeblieft eerst zelf heel veel video's kijken, luister naar "Café Weltschmertz" en trek dan pas conclusies over wie het gedaan zou kunnen hebben !

Allereerst;
Welk motief hadden de Russen? Een oorlog uitlokken die ze niet kunnen winnen?
Nog zwaardere sancties en boycot over zichzelf afroepen ?
Oekraïne opnieuw bezetten, met een zekere burgeroorlog en duizenden doden ?
Denk toch na !

Welk motief had de Oekraïne ?
Geld uit Europa?
Lid van de EU?
Schalie gas opbrengsten van Shell?
Nieuwe Europese wapenleveranties?
NAVO bescherming ?
....EU Lid ???

Ik zeg maar wat; Oekraïne, Shell, 'Gladio' !!, de CIA, ... 'Omdat Rusland kapot moet', halen die alles uit de kast wat mogelijk is.

Ik publiceerde mijn onderzoek op Facebook en kreeg een reactie van een Nederlandse ex-Mossad agent die mij prees om mijn onderzoek over de BUK raket ! "Weten wij eigenlijk wel hoe een BUK werkt" ?

Het J.I.T. duidelijk niet dus ....
Maar ik ben er klaar mee hier. Van mij geen woord meer.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: MH17

Bericht door hagenaars »

Nou, dat is jammer.
Plaats reactie