Corine de Ruiter

hagenaars

Re: Corine de Ruiter

Bericht door hagenaars »

Hier ben ik snel mee klaar. Ik ben tegen een beroepsverbod, ook in dit geval. En jouw opinies? ik zou ze niet willen missen, haha. Natuurlijk is jouw kritiek op prof. Hein de Haas ter zake, maar naar mijn inzicht helaas niet juist. Hij relativeerde een aantal mythen en deed dat zeer capabel.
Gelijkgeschakeld? Dat zou je moeten bewijzen.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Corine de Ruiter

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Zeker, maar ook opinies dienen gerespecteerd te worden.
Wat is dit voor gezwam? Mevrouw toonde zich onbekwaam als psycholoog toen ze als deskundige voor een rechtbank een oordeel velde over een persoon die ze nog nooit had gezien.
hagenaars

Re: Corine de Ruiter

Bericht door hagenaars »

Dit is mijn gezwam. Haar werd een mening gevraagd en die gaf ze. Op 12 mei 2014 is De Ruiter berispt door het medisch tuchtcollege omdat zij had gerapporteerd in een zaak waarbij zij twee van de drie betrokkenen nooit had gesproken. De Ruiter heeft hoger beroep aangetekend. In een andere zaak had zij al eens een waarschuwing van het tuchtcollege gekregen omdat zij rapporteerde over de psychische gesteldheid van iemand die ze nooit had ontmoet.[5] Het Nederlands Instituut van Psychologen berispte haar in september 2015 in een derde geval.[6]
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Corine de Ruiter

Bericht door fred neerhoff »

Goed gezegd jochie!
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Corine de Ruiter

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Dit is mijn gezwam. Haar werd een mening gevraagd en die gaf ze. Op 12 mei 2014 is De Ruiter berispt door het medisch tuchtcollege omdat zij had gerapporteerd in een zaak waarbij zij twee van de drie betrokkenen nooit had gesproken. De Ruiter heeft hoger beroep aangetekend. In een andere zaak had zij al eens een waarschuwing van het tuchtcollege gekregen omdat zij rapporteerde over de psychische gesteldheid van iemand die ze nooit had ontmoet.[5] Het Nederlands Instituut van Psychologen berispte haar in september 2015 in een derde geval.[6]
En toch zie je geen probleem?
hagenaars

Re: Corine de Ruiter

Bericht door hagenaars »

Nou, nee, dat blijkt pas na de beroepszaken.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Corine de Ruiter

Bericht door fred neerhoff »

Tuurlijk joh, en pas dan zal jij je mening geven. Drie keer raden wat die mening zal zijn!
hagenaars

Re: Corine de Ruiter

Bericht door hagenaars »

Ik geef mijn mening in het algemeen pas na alle argumenten gehoord te hebben, moet je ook doe, joh. Zij gaat in beroep, daar komt iets uit. Dat moeten we afwachten.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Corine de Ruiter

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik geef mijn mening in het algemeen pas na alle argumenten gehoord te hebben, moet je ook doe, joh. Zij gaat in beroep, daar komt iets uit. Dat moeten we afwachten.
En zelf heb je voor die tijd natuurlijk nog geen mening.....Het officiële standpunt, dàt is jouw mening Hagenaars!
hagenaars

Re: Corine de Ruiter

Bericht door hagenaars »

Het dringt moeilijk door, hè? Ik wil alle argumenten kennen en dan beslissen.
Plaats reactie