Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Goed dan hagenaars, nog meer voorgekauwd om u te laten begrijpen dat ook aan het zoeken naar bewijs geen rechtvaardige hechtenis gedurende 5 jaar van zijn en het leven van zijn gezin mag zijn. Hij mag verdacht zijn maar pas de hechtenis wanneer het onomstotelijke bewijs gevonden is. Moeilijk voor uw hersens en gevoel om dit te begrijpen he? Uw logica slaat hier nergens op. Ik ga nu verder geen moeite meer doen om iemand als u te overtuigen van uw verkeerde kijk op deze zeer gevoelige en onrechtvaardige zaak voor de Poch's, al zouden er 100 Argentijnse rechters met het zoeken naar de bewijsvoering bezig zijn na zijn 5 jaar cel!
Maar in dit land is Jan Alleman nooit erg betrokken bij wat voor Jan een ver van zijn bed "show" is. Herkent u zichzelf daarin? Ik u wel :!:
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

U gaat uw gang maar.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U gaat uw gang maar.
Inhoudelijk heeft de heer hagenaars weer helemaal niets in te brengen. Hagenaars is de man die iedereen oproept inhoudelijk op de topics te reageren. Hoe hebben ze u ooit als voorzitter kunnen kiezen van La libre pensée. U bent met deze reactie weer de grote hypocriet op dit forum. Om vrij te kunnen denken moet je eerst in staat zijn je anti en pro gevoelens los te laten naar je opponenten als wel naar de onderwerpen. Ieder onderwerp opnieuw willen en kunnen bekijken en de visies van anderen lezen met een open geest, die zich voortdurend ontvankelijk blijft opstellen voor mogelijk betere zienswijzen, ook al zou je geconfronteerd worden met absolute tegenovergestelde ideeën dan de jouwe.
Maar hagenaars kan dat allemaal niet. Hij is uitsluitend gefocust op zijn persoonlijke (zelfbedachte) imago bij elke reactie welke hij hier leest en zelf plaatst.En dat noemt zich een vrijdenker! :lol: :lol: :lol:
Een vrijdenker gaat juist geen enkele andere mening uit de weg en tracht in zijn vrije gedachten tot een zekere consensus te komen of blijft bij zijn standpunt zonder die ander op z'n hagenaars arrogante manier te wijzen hoe onwetend (volgens hem) zijn opponent feitelijk wel is. :roll: :lol:
Een onvervalste vrijdenker n.m.m. accepteert zonder hatelijkheden het vrije denken van iedereen. Discussie gewenst echter als vrijedenker zonder conventioneel superieur dispuut geschut. Juist in dat laatste adolescenten stadium blijven steken laat hagenaars zien hoe weinig hij van het leven geleerd heeft na zijn studiejaren. Pathetisch met zichzelf ingenomen mensen kunnen zulk beperkend gedrag niet laten.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Het OM in Argentinië dénkt bewijzen gevonden te hebben waarmee Poch schuldig kan bevonden worden aan de moordpartij op de politieke tegenstanders van de toenmalige regering van Jorge Videla.
Weer geen onomstotelijk bewijs!
Wat een gruwelijke geschiedenis voor die Poch en zijn familie wanneer hij inderdaad toch onschuldig zou zijn.
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Een paar dingen. U hoeft uw meningen niet los te laten, hoor. Het zijn uw meningen. Daar staat tegenover dat ik uw meningen kan aanvallen, als ik daar zin in heb.
Er hebben een stuk of vier rechters besloten Poch in staat van beschuldiging te stellen. Hij kan ook vrijgesproken worden.
Wellicht blijkt hij onschuldig, wie zal het zeggen.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Een paar dingen. U hoeft uw meningen niet los te laten, hoor. Het zijn uw meningen.
Houd u van open deuren intrappen? Hoe zinloos van u.
Daar staat tegenover dat ik uw meningen kan aanvallen, als ik daar zin in heb.
Weer zo'n onthullend feit! Uw 'zin' zou ik niet missen. Schoolmeestertje!
Er hebben een 'stuk of vier' rechters besloten Poch in staat van beschuldiging te stellen. Hij kan ook vrijgesproken worden.
Allemaal beschuldigingen op vermoedens en matennaaierij berustend zijn nog geen bewijzen van schuld. De politieke spelletjes in deze casus zijn kennelijk nog nooit tot uw besef doorgedrongen!
Wellicht blijkt hij onschuldig, wie zal het zeggen.
Humanisme, humanitas = menselijkheid. Heeft u daar achter uw robotreacties ook nog iets van meegekregen? Van uw vermeende menslievendheid t.a.v. dit onderwerp is na heel ver zoeken niets gevonden.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Wat een rechtstaat is Argentinië op deze manier geworden. Had voor mij een haar gescheeld of ik had daar ook permanent gewoond.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op vr 04 sep 2015, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Nederland heeft het recht inzage te krijgen in het onafhankelijke contemporain verslag van het proces. We zien geen akte van bijzonderheden.
Wij moeten i.z. deze landgenoot Poch genoegen nemen met alleen fragmentarische verwijzingen van vermoedens ter vergoelijking voor zijn bijna 6 jaar hechtenis. De eisende partij horen we niet.
De domme burgers in ons land hebben slechts hun domheid te danken aan hun kortzichtigheid en overmaat aan zelfoverschatting wanneer zij om hun mening gevraagd worden. 6 jaar achter slot en grendel zonder keihard sluitend bewijs! :idea: :!: :!: :!: :oops:
Was dat bewijs er wel. dan hadden we dit in NL geweten! Want ik ben vast niet de enige empathische Nederlander die naar de minister van justitie Julio Alak in Buenos Aires een felle protestbrief geschreven heeft.
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Daar zal die Minister van Justitie van opkijken. Hij heeft er overigens niets mee te maken. Of liever gezegd heel weinig.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

U weet helemaal niet hoeveel mensen ik gevonden heb die mijn protestbrief getekend hebben en vooral wie.
Ook weet u weer helemaal niet of ik hem misschien gevraagd heb ons protest met de betrokken officieren van justitie en rechters te bespreken en of onder hun aandacht te brengen. Maar u roept maar weer wat zoals gewoonlijk. Als het maar hatelijk overkomt hè meneer hagenaars? Plus dat uw belofte niet meer op mij te reageren ook geen fluit waard is. Dat noemt zich een humanist!

Lees hagenaars reacties en toets die aan zijn eigen vertaling van het vrijdenken. Hoe navrant te lezen op welke manier een quasi intellectueel met zijn eigen statuten omgaat.
Vrijdenkers delen hun weerzin tegen dogma’s. Of, meer positief gesteld, vrijdenken komt voort uit een drang te willen weten. Niet gehinderd door autoriteit, moraal of gezag. De ratio speelt een centrale rol. Een vrijdenker eist als het ware de vrijheid op om zijn eigen mening te kunnen vormen. Daarbij wint zijn nieuwsgierigheid het van groepsdruk of conventie; nadruk ligt op inzicht, niet op fatsoen.
Plaats reactie