Topvrouwen zijn niet top

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:
wilfred degens schreef:Wat ben jij toch een oetlul.
Misschien moet je toch eens in de spiegel kijken.
Ge je nu mij citeren in welke adviezen ik jou gaf?
Mensen van dit forum, mocht ook u zich verbazen over de domheid van neerhoff net als ik, dan heeft neerhoff nu laten zien dat hij slechts een na-apertje is met veel papegaaienbloed.
Ach dit zielige wezen kan blijkbaar niet anders.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Hoe zielig moet je zijn om je zo boven een ander verheven te voelen en te denken dat je iedereen onmiddellijk weet te plaatsen
Ik vind je niet zielig maar wel racistisch en reactionair seksistisch. Kennelijk kun jij je niet voorstellen dat ik zo over jou denk. Ik vind dat zacht gezegd nogal bekrompen. Want je kan toch even de moeite nemen wat er met die termen bedoeld wordt? Daarna kan je dan zelf inzien waarop mijn mening gebaseerd is. En zie hier http://www.vrijdenkersforum.nl/forum/vi ... 6774#p6774 hoe jij je met je koloniale waarden en normen verheven waant boven het Surinaamse volk.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

http://home.scarlet.be/svdb/moppen/seks.htm
Om je verbale zuurpruimen smoel van iedere dag wat op te peppen schenk ik je bovenstaande link. :lol:[/quote]
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 24 okt 2015, 16:31, 3 keer totaal gewijzigd.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Hoe bizar is dit!
Een van de oprichters van dit forum vindt alles wat hij van mij 'meent' te vinden vele malen belangrijker dan de inhoud van o.a. dit topic. Van jou nog niet één inhoudelijke topic reactie tussen al je reacties in dit topic dan alleen op de persoon wilfred degens! Zelf wel in de gaten? Trol en stalker! Is hier helemaal niemand die modereert?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 06 jun 2015, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Domme individuen met een grote bek kunnen meestal niet begrijpend lezen. Blijft hopeloos.
Wat zal je beschaafde collega/compagnon van dit forum 'blij' met jouw karakter zijn.
Vind je het geen logisch probleem al je jezelf tegenspreekt? Enfin, het zij zo.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:
wilfred degens schreef:Domme individuen met een grote bek kunnen meestal niet begrijpend lezen. Blijft hopeloos.
Wat zal je beschaafde collega/compagnon van dit forum 'blij' met jouw karakter zijn.
Vind je het geen logisch probleem al je jezelf tegenspreekt? Enfin, het zij zo.
Onze trol weer! :lol: Wat ben jij in de war! Precies hoe enkele collegae van jou je karakteriseren.
Inhoudsloos roepen en met linkjes en loze clichés iedereen om de oren slaan!
Wanneer je jouw reacties eens zou onderbouwen, mits je dat tenminste kunt, mag je voor en naar mij weer meedoen.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door David Bakker »

wilfred degens schreef:Precies hoe enkele collegae van jou je karakteriseren.
Je maakt met dit beroep op roddel en achterklap niet echt een sterke indruk.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

David Bakker schreef:
wilfred degens schreef:Precies hoe enkele collegae van jou je karakteriseren.
Je maakt met dit beroep op roddel en achterklap niet echt een sterke indruk.
100% mee eens edoch, gedreven tot deze verlaging kon ik mijn mond in deze context even niet meer houden.
Toch is er verschil. Er wordt over mij ook van alles geroddeld en apert gelogen, waarbij ik anderzijds in dit en alle gevallen tenminste het lijdend 'voorwerp' alles altijd rechtstreeks laat weten, zodat hij/zij zich verdedigen kan. Dat doen ze bij mij niet en nooit!
En David, ik beoog nooit mij sterker voor te doen dan ik in werkelijkheid ben. Ik laat niet gauw mensen in ál mijn kaarten kijken.
hagenaars

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door hagenaars »

Kan iemand mij uitleggen wat dit geschrijf met het onderwerp "Topvrouwen zijn niet top" te maken heeft?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Kan iemand mij uitleggen wat dit geschrijf met het onderwerp "Topvrouwen zijn niet top" te maken heeft?
Zou dat mogelijk ook iets met u te maken kunnen hebben? In dit hele topic lees ik helaas slechts 2 regels in 2 afzonderlijke reacties van u. De andere reacties, waar ik domweg op reageerde, zijn de ongeremde provocaties van een dominante trol die mij, hij als medeoprichter van dit forum, gewoon niet van dit forum afkeilt omdat ik zijn ingebeelde godheid simpelweg niet welgevallig ben.
Wat ik over dit onderwerp te zeggen had, heb ik gezegd. Nu u nog iets inhoudelijks over dit onderwerp?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 06 jun 2015, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie