Topvrouwen zijn niet top

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

Ga gerust je gang.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Ik vroeg aan een van de absoluut heel aantrekkelijk uitziende topvrouwen die ik ken hoe het met haar liefdesleven tegenwoordig gesteld is.
Diepe zucht vanuit een wanhopige blik. Onverbloemd zei ze eerlijk, dat na, met haar jeugd/gymnasium liefde getrouwd te zijn en 8 jaar later gescheiden, het liefdesleven voor haar geen wederzijdse buikvlinders mee heeft laten plaatsvinden. Ik veinsde verbaasd te zijn en vroeg haar, zo mooi en fysiek aantrekkelijk als ze altijd was en natuurlijk gezien haar leeftijd (40er) nog is, of de klemtoon op 'wederzijds' bij haar specifiek van toepassing was/is.
Dat bleek stellig niet het geval te zijn volgens haar. Ze verzuchte dat ze dacht, en wel zeker wist, dat haar eerzucht om die top te bereiken in het bedrijfsleven, haar vrouwelijk aantrekkelijke kenmerken welke zij nog had toen ze nog lang niet zover was, praktisch op het eerste gezicht voor mannen onzichtbaar gemaakt heeft. Zij zit, zo vertelde ze openhartig, inmiddels in een strak zaken patroon in haar optreden in een harde mannenwereld met mega verrot eigenwijze mannen, die onmiddellijk opportunistisch zouden anticiperen op een teken van vrouwelijke warmte en emotionele kwetsbaarheid. Zij wist dat er op haar val geloerd wordt waardoor zij geen greintje noch schijntje vrouwelijkheid in de traditionele behoefte van mannen meer KAN tonen. Volgens haar is de man in het algemeen t.a.v. een vrouw nog steeds heimelijk traditioneel in hun ideale vrouwbeeld. Mannen die zich graag laten domineren vindt zij nou juist weer walgelijk en onmannelijk. Ik wees haar op, dat zij daarmee aangeeft dat zij zich dus ook niet heeft losgemaakt van het zo "ongepaste" traditionele man/vrouwbeeld. Ze gaf dit toe met de opmerking, "Intieme gevoelens en fantasieën zijn deep down insite nu eenmaal niet manipuleerbaar door de uitgesproken publieke opinies!" Zij liet mij weten privé niet gelukkig te zijn en ...., helaas niet op vrouwen te vallen. Ik vroeg haar tot slot in dit pijnlijke onderwerp, of haar die dwangmatige behoefte om die top te bereiken en na eenmaal bereikt te hebben, haar dit feit dan niet voldoende levensvreugde geeft? Ze antwoordde, dat alles wat zij graag in haar leven wilde hebben of bereiken, eenmaal in haar bezit en bereik, die aanloop fantasievoldoening snel doet verbleken. Eenzaam, onbereikbaar en alleen aan de top, zonder het leven met de man van haar keuze maakt nu eenmaal haar niet gelukkig. Die keuze van de juiste man, die haar ook ziet staan en liggen, lijkt schier onmogelijk voor haar.
Ze wilde dat ze weer zou leren overkomen op die onuitgesproken, traditionele uitstraling voor mannen die haar weer als begerenswaardige vrouw/partner kunnen gaan zien. Ik dacht, hoe een toneelspeler, na jaren in die rol te hebben gespeeld, niet meer naar haar oorspronkelijkheid terug kan schakelen. Bizar maar waar, en conform mijn stelling, die ik hier durfde te ventileren, tegen de stroom van de in mijn ogen altijd hysterische mainstream verwachtingspatronen van de ohh zo modern denkende (maar heel heimelijk niet voelende) mens van deze tijd, waarin we pretenderen het vrije meningsuitingsrecht in pacht te hebben. Zolang je maar denkt zoals de dominante culturele trendsetters dat eisen.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 06 jun 2015, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Waarom zou ik wel een moslim mogen zijn en geen stille aantrekkingskracht mogen voelen voor een verlegen, lief, intelligent en - in mijn ogen en met mijn maatstaf bemeten - beschaafd meisje/vrouw, die van huis uit heeft meegekregen hoe het heurt ?
Natuurlijk mag jij een moslim zijn en als ik je reactionaire, seksistische relaas lees, dan houd ik het zelfs voor mogelijk dat je stilletjes verlangt naar het scenario dat Michel Houellebecq in zijn roman "Onderworpen" (2015) zo eloquent beschrijft.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Hahaha wat ben je toch een 'tolerante' vrijdenker naar iedereen.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 06 jun 2015, 20:47, 3 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

Je begint jezelf te herhalen, maar wij zullen het nooit eens worden. Is dat in jouw ogen intolerant?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Je begint jezelf te herhalen, maar wij zullen het nooit eens worden. Is dat in jouw ogen intolerant?
Ik ben ook niet uit op het eens worden met jou of met wie dan ook.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 06 jun 2015, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

Jou begrijpen is niet zo moeilijk vind ik, daar is wat mij betreft al dat gebabbel echt niet voor nodig hoor.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Jou begrijpen is niet zo moeilijk vind ik, daar is wat mij betreft al dat gebabbel echt niet voor nodig hoor.

Hoe zielig moet je zijn om je zo boven een ander verheven te voelen en te denken dat je iedereen onmiddellijk weet te plaatsen, vooral als hier overduidelijk blijkt hoe weinig jij jezelf kent en daardoor je sociaal verbaal onder controle weet te houden.
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 06 jun 2015, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door wilfred degens »

Over dit topic heeft deze ziekelijke druiloor nog geen woord inhoudelijk geschreven. Laat ik dan volgens jou veel te babbelen hebben, hoe noem je dan jouw bijdrage aan jullie initiatief op dit forum? En hoe denk je dat ieder ander jouw bijdragen leest en beoordeelt naar jouw soort enge maatstafje?
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 06 jun 2015, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Topvrouwen zijn niet top

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Wat ben jij toch een oetlul.
Misschien moet je toch eens in de spiegel kijken.
Plaats reactie