Rot op naar je eigen land!!

hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

Ik voeg er nog aan toe dat er behoorlijk wat onderzoek naar de migratie is gedaan.
nederlander1965
Berichten: 63
Lid geworden op: di 04 nov 2014, 10:09

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door nederlander1965 »

Ik werk als vrijwilliger bij een organisatie die mensen helpt met het invullen van allerhande formulieren, juridische problemen, fiscale problemen etc. Dagelijks help ik een stuk of 7, 8 mensen. Daarvan zijn er meestal een stuk of 4, 5 allochtoon, vooral Somaliërs. Ze zijn allemaal werkloos. Echt, in de tijd dat ik dit werk doe, kwam er niet één die geen bijstand heeft. Wat vervolgens opvalt is dat ze allemaal vrijwel geen NL spreken, zelfs niet als ze hier al 5 jaar zijn.
Een enkeling kan het, maar is dan vrijwel niet te verstaan. Er moet altijd een tolk bij, die wij gelukkig hebben.
Verder snappen ze nergens iets van. Ze weten niets van de werking van de Nederlandse samenleving.
Ze hebben een inburgeringsplicht, maar vrijwel dagelijks krijg ik formulieren in te vullen om bij DUO een verzoek te doen om de einddatum voor de inburgering met 2 jaar te verlengen. Ook zie ik vrijwel dagelijks aanmaningen van
Vluchtelingenwerk Nederland omdat ze niet op de inburgeringscursus verschenen zijn.
En vrijwel allemaal hebben ze 3 of meer kinderen. Plus dat er niet één is zonder auto, mobiel etc plus een hele stapel verkeersboetes.

Ik zie dus dagelijks de gevolgen van de oerdomme massa-immigratie. We worden écht overspoeld met een groeiende groep nutteloze mensen, die niet willen integreren, uitkeringen en "soepsidies" opstrijken, inburgering weigeren
en geen klap uitvoeren. Een groep die door hun hoge kindertal heel snel zal groeien. Over pakweg 25 jaar is deze groep zo groot geworden dat ze de maatschappij totaal zullen ontwrichten. Uitkeringen zijn straks onbetaalbaar en
je hoeft niet veel fantasie te hebben om te weten hoe deze Afrikanen en Arabieren aan hun geld gaan komen.
Ons land verandert 100 % zeker in dezelfde chaotische wantoestanden als in landen als Somalië, Sudan etc.
Dit alles overgoten met de levensgevaarlijke islam.

Ik vrees echt 100 % voor de toekomst van mijn kinderen ! En onderbuik is het niet, want ik zie het dagelijks. Zaken die de media en de overheid zoveel mogelijk verzwijgen.
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

Ik heb niet de indruk dat dit probleem dat u uitstekend beschrijft verborgen wordt gehouden. De overheid heeft geen goede oplossing. Die is er wel natuurlijk, maar dat vraagt een serieuze en langjarige inzet. Ik vind trouwens ook dat die mensen ook zelf aan de slag moeten. Een Somaliër die ook na vijf jaar nog geen woord Nederlands kan uitbrengen, zou gekort moeten worden op zijn uitkering. U bent te pessimistisch over de toekomst, het gaat om een erg kleine groep in Nederland leven- 31.237 Somaliërs. Ik vind dat de Nederlandse overheid zijn taken op het gebied van inburgering ernstig verwaarloosd.
nederlander1965
Berichten: 63
Lid geworden op: di 04 nov 2014, 10:09

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door nederlander1965 »

Het zijn niet alleen Somaliërs. Er zijn ook Turken, Marokkanen, Syriërs, Irakezen etc.etc.etc. die niet integreren.
En dan spreken we over honderdduizenden met eveneens een hoog geboortecijfer.
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

Die geboortecijfers dalen vanzelf zodra men wat langer in het Westen is. Er is zeker een non integratie probleem bij verschillende categorieën, trouwens specifiek en dan weer verschillend, Turken en Marokkanen bv. bezoeken het HBO en Universitair onderwijs.
nederlander1965
Berichten: 63
Lid geworden op: di 04 nov 2014, 10:09

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door nederlander1965 »

hagenaars schreef:Die geboortecijfers dalen vanzelf zodra men wat langer in het Westen is. Er is zeker een non integratie probleem bij verschillende categorieën, trouwens specifiek en dan weer verschillend, Turken en Marokkanen bv. bezoeken het HBO en Universitair onderwijs.
En zijn tegelijkertijd toegewijde moslims. Turken blijven aan de leiband van Erdogan lopen en Marokkanen zijn hun Berberse achtergrond trouw.
Overigens is het aandeel Turken en Marokkanen op HBO en WO buitengewoon klein. Het merendeel bevolkt gewoon de VMBO-kader/basis scholen en heeft een weinig verheffende toekomst.
hagenaars

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door hagenaars »

Eerst een citaat van de Haagse Hogeschool: "Wat etniciteit betreft, kende De Haagse Hogeschool een zeer gevarieerde instroom. De instroom van 2010 bestond voor 56 procent uit autochtonen, 32 procent niet-westerse allochtonen en 12 procent westerse allochtonen. Van de westerse allochtonen hadden relatief veel studenten een Bulgaarse, Duitse of Roemeense achtergrond. Bij de niet-westerse allochtonen ging het vooral om landen als China, de Nederlandse Antillen, Marokko, Turkije en Suriname." Dat is dus nogal hoopvol.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door wilfred degens »

Wat doet het er allemaal toe hoeveel wel en niet hoger onderwijs volgen? Voornaamste vind ik dat de succesvolle geïntegreerde nieuwe Nederlanders meer dan welkom zijn, echter de kansarmen hebben na een aantal jaren alle kansen gehad te hebben hier niets anders meer te zoeken dan mee te vreten van onze belasting ruif. Die moeten maar in hun land van herkomst kansarm gaan zitten of hangen zijn. Op de echte vluchtelingen na, die werkelijk gevlucht zijn uit hun levensgevaarlijke situaties in hun eigen land. Maar zelfs die groep kan niet onbeperkt maar hier naartoe blijven stromen liftend op hun besef van onze humane maatschappij.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door wilfred degens »

En vergeet niet dat die nutteloze heel makkelijk ons beloofde droomland aangepraat krijgen door de sluwe mensenhandelaren die eindeloos door zullen gaan wanneer dit probleem door het westen niet structureel wordt aangepakt en resoluut wordt gestopt!
nederlander1965
Berichten: 63
Lid geworden op: di 04 nov 2014, 10:09

Re: Rot op naar je eigen land!!

Bericht door nederlander1965 »

Een hoogopgeleide moslim die de beginselen van de islam en sharia aanhangt is net zo gevaarlijk, zo niet nog gevaarlijker dan een laagopgeleide.
Plaats reactie