Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Ik begrijp dat je aan het doordraaien bent.
Zat jij dan in de tijd waarin 'geluk nog heel gewoon was' vast in het stadsriool? Ja, dan begrijp ik je afkeer van mijn nostalgische opvattingen. Toch vraag ik mij af of smaak een rationele opvatting genoemd mag worden. Bij smaak hoef ik niet te denken hetgeen ik met een opvatting wel zou doen. Neerhof, je taalgebruik verraadt ook niet direct (meer) je opleiding.
Voor mij heet jij voortaan 'de stigmatiserend etiketten smijter'.
Hoe jij tegen mij en anderen aankijkt zegt zo veel over wat je oud collegae mij vanmiddag al over jou onthulden. Kerel, dank je voor het zo nauwkeurig lezen van al mijn hersenspinsels en geniet verder zonder mij voortaan van je down the hill proces. Ik ga je negeren want jij bent mijn gedachten de tijd en energie niet meer waard. Al veel te veel aan verspeeld.
Moge de God van erbarmen, vergeving en buiten-menselijke begrip jou voor verder leed behoeden.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Waar hadden we het over? De wijze van functioneren van de Westerse media en hun berichtgeving inzake Oekraïne. Dat lijkt mij onderwerp genoeg, we hoeven dan niet te beppen over de persoon.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Waar hadden we het over? De wijze van functioneren van de Westerse media en hun berichtgeving inzake Oekraïne. Dat lijkt mij onderwerp genoeg, we hoeven dan niet te beppen over de persoon.
En wat is je mening over dit functioneren. De mainstreammedia zijn inmiddels volledig ontmaskerd lijkt mij: http://joostniemoller.nl/2015/06/formel ... ving-mh17/
http://joostniemoller.nl/2015/06/weer-m ... ntmaskerd/

Misschien even redactiestatuut (http://www.denieuwereporter.nl/2012/01/ ... ualiseren/) van NRC opvragen en klacht indienen?
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Weet je wat? ik wacht gewoon even op het rapport van de Onderzoeksraad. Ik vind alle conclusies en verdachtmakingen eigenlijk thuishoren in de rubriek "Roddel en achterklap". Dit is een standpunt over de kwaliteit van nieuws:

"Hij schreef daarin dat het ARD allang had kunnen weten dat de indirect met de pro-Oekraïne speculant George Soros samenwerkende Bellingcat, die zich door Amerikaanse militaire bronnen laat influisteren, en samenwerkt met een aan de NATO gerelateerde denkank, niet gezien kan worden als een objectieve basis voor een nieuwsbericht. Dat is in meerdere, zeer serieus te nemen internetberichten al uitvoerig vastgelegd, bijvoorbeeld door de vroegere officier van justitie Gabrielle Wolff, die een gedegen analyse maakte van de methode Bellingcat."

Het leidt echter niet tot de conclusie dat dit nieuws achterwege had moeten blijven.
Laatst gewijzigd door hagenaars op vr 12 jun 2015, 05:52, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Het blijft natuurlijk wel de taak van media om nieuws te brengen, en zonder media geen Joost Niemoller. Een klacht lijkt mij kansloos...
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Weet je wat? ik wacht gewoon even op het rapport van de Onderzoeksraad.[/i].
Denk je dat de Onderzoeksraad objectief is?
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Ik weet het zeker en dan nog het proces, dat uiteraard volgt op de uitspraak, alles internationaal dat zal de objectieve uitkomst zeker bewerkstelligen. Zo moeilijk is dat niet. Kijk anders even naar hun web site.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik weet het zeker
Jammer dat je jezelf intussen volkomen ongeloofwaardig hebt gemaakt. Want wat je verder ook van Niemöller mag denken, zijn journalistieke vasthoudendheid steekt schril af tegen jouw laffe gehoorzaamheid aan de status-quo van het grote zwijgen. Al meer dan een jaar lang!
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Als je niets als verdachtmakingen produceert, ja dan kun je beter zwijgen. Het is ook van belang geduld te hebben, de Raad komt met een rapport, dan is er nog tijd genoeg.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Als je niets als verdachtmakingen produceert.
Op zichzelf is jouw stellingname niet slechts een verdachtmaking richting Niemöller en alles en iedereen die maar enigszins twijfelt aan de berichtgeving door officiële westerse media, maar een aperte leugen. Ga vooral zo door Hagenaars!
Plaats reactie