Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Van jou helemaal niets Hagenaars.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Zo is het! Terug naar het item, of hoe goed de Westerse media de berichtgeving inzake Oekraïne verzorgen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Joost Niemöller over de mislukte poging tot het instellen van een Internationaal Tribunaal over de MH17-vliegramp: http://joostniemoller.nl/2015/07/foei-r ... oces-mh17/
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Ik ben het met Poetin eens, het voorstel komt te vroeg maar of het contraproductief is, dat weet ik niet. Het veto is natuurlijk een zwaktebod van Lavrov. (Hij zou moeten aandringen op uitstel.) Die Niemöller is helaas vooringenomen, een slechte attitude voor een journalist.
Dit bv., hoe krijg je het uit de pen: "Dat de Nederlandse regering de belangen van de Nederlandse bevolking en met name van de nabestaanden zo slecht vertegenwoordigt, dat vind ik nog het ergste. Want een onderzoek dat moedwillig nergens heen zal gaan, in wiens belang is dat?"

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Stuitend dat je stekend blind bent voor je eigen vooringenomenheid. En zwak dat je zoals zo vaak op de persoon speelt.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Ik blijf er bij dat Niemöller vooringenomen schrijft. Wat daar stuitend of zwak aan is? Geen idee.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Nog enkele boeiende observaties door de onafhankelijke journalist Joost Niemöller in zake de waarheidsvinding van de MH-17 vliegramp en de oorlog in Oekraïne http://joostniemoller.nl/2015/07/hoe-sc ... spel-wint/
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Ja, hoor de Amerikanen hebben het gedaan en Israël natuurlijk, hoe verzin je het?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

De kern is natuurlijk dat de waarheid met betrekking tot de MH17-vliegramp het moet ontgelden ten koste van de machtsstrijd tussen Rusland enerzijds en de USA en de EU anderzijds.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Nee, dat is te cynisch en ook onjuist. Het gaat er om de waarheid vast te stellen, de feiten op te sommen. Dat doen twee (En niet één, zoals jouw held schijnt te denken.) commissies, beide met een grote status van onafhankelijkheid van de politiek. Te weten het O.M. en de Onderzoeksraad voor Veiligheid. Beide met een grote naam van integriteit en kwaliteit van onderzoek en analyse en feiten relaas. De buitenlandse politiek komt er al helemaal niet aan te pas. Dat is een verzinsel van de Russen, die een traditie hebben van feiten corruptie. Jouw held babbelt allemaal dubieuze bronnen na, hij zoekt de sensatie. Zo zit dat naar mijn mening.
Plaats reactie