Onno Hoes, een nette man.

hagenaars

Onno Hoes, een nette man.

Bericht door hagenaars »

De laatste dagen is de ontstane situatie in Maastricht veelvuldig in het nieuws. Ik hoef er dus niet al te veel over te zeggen. Maar ik vind wel dat Onno Hoes zich voortreffelijk en als een gentleman heeft gedragen. De schoften van POW nieuws hebben grote schade aangericht met hun ondoordachte activiteiten. Ik hoop maar dat de rechter een flinke douw uitdeelt. Want dit kan echt niet.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Onno Hoes, een nette man.

Bericht door David Bakker »

Het valt mij ook erg tegen van PowNews. Het lijken wel christenmoralisten. Guttegut, een burgemeester die van seks met leuke jongens houdt. Wat een wereldnieuws! En de gemeenteraad maar vergaderen over deze belangrijke kwestie.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Onno Hoes, een nette man.

Bericht door David Bakker »

hagenaars

Re: Onno Hoes, een nette man.

Bericht door hagenaars »

De schoften zijn natuurlijk zelf, naast hun moraalriddersrol, liederlijk, maar dat wisten we eigenlijk al...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Onno Hoes, een nette man.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: Maar ik vind wel dat Onno Hoes zich voortreffelijk en als een gentleman heeft gedragen.
Stel je eens voor dat minister president Mark Rutte of koning Willem Alexander hetzelfde gedrag hadden vertoond als jouw "nette" Onno Hoes. Zou je dan ook je prachtige morele standpunt handhaven? Denk het niet hè? Want het gaat natuurlijk helemaal niet om fatsoen maar om politiek draagvlak!
hagenaars

Re: Onno Hoes, een nette man.

Bericht door hagenaars »

Ik kan mij heel goed voorstellen, wat jij fantaseert. Wat wil je nu betogen? Dat Hoes geen nette man is? Uiteraard zag hij zijn draagvlak wegsmelten, dank zij die schoften van POW. Ik ben er tegen dat de media uit sensatiebelustheid binnendringen bij ambtsdragers.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Onno Hoes, een nette man.

Bericht door David Bakker »

fred neerhoff schreef:Want het gaat natuurlijk helemaal niet om fatsoen maar om politiek draagvlak!
Is het terecht dat in casus het draagvlak weg is?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Onno Hoes, een nette man.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Dat Hoes geen nette man is?
Dat interesseert mij helemaal geen bal. Wel weet ik dat Onno Hoes als burgemeester een publiek figuur is. En zulke functionarissen moeten draagvlak hebben om effectief te kunnen zijn. Valt dat draagvlak om wat voor reden weg, dan functioneert zo'n typ niet meer. Had t'ie moeten weten!
hagenaars

Re: Onno Hoes, een nette man.

Bericht door hagenaars »

Interessant zo´n directe en mag ik zeggen eenvoudige, mening. Maar is het niet zo dat de gezagsdragers bescherming behoeven tegen schofterige boeven, proleten die zich onder bescherming van het vrije woord aan hun prooi tegoed doen? We kennen toch de term ´misbruik van recht`. Ik hoop dat de rechter een flinke douw uitdeelt. Ik heb dit eerder gezegd, een herhaling kan geen kwaad.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Onno Hoes, een nette man.

Bericht door fred neerhoff »

Natuurlijk mag jij dat zeggen. Sterker nog, wat mij betreft mag je alles zeggen.
Plaats reactie