Poetin, man van de week

wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poetin, man van de week

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Een weinig ter zake doende reactie. Obama probeert niet te verbergen dat hij moeite heeft de gevangenis vol met zware misdadigers gesloten te krijgen. Juist deze week werd bekend dat hij zich wil neerleggen bij de realiteit en deze naar de Verenigde Staten wil brengen. Het gaat er om dat inzake Litvinenko het Kremlin een ontkennende verdachte is van een schandelijke moord.
Mee eens, dat was een schandelijke moord! Maar hoe zeker is het dat dit een politieke moord was en geen relationele moord? Het westen met u in de mainstream heeft het antwoord al als vanzelfsprekend vastgesteld.
hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

U weet toch dat de daders bekend zijn? Zij zijn functionaris.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poetin, man van de week

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U weet toch dat de daders bekend zijn? Zij zijn functionaris.
Ja en zij zijn ook homo sapiens erectus.
Loopt u ook zoals u denkt? Dan dus niet erectus. Dacht ik al.
hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

U maakt grapjes, is dat wel fatsoenlijk bij deze zaak?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poetin, man van de week

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:U maakt grapjes, is dat wel fatsoenlijk bij deze zaak?
Mijn grapjes beperken zich slechts tot uw reacties. Of wilt u dat wij daar allen voor in begrafeniskleding verschijnen?
Fatsoenlijk uit uw mond is ook maar een persoonlijk begrip van u.
hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

Er is een lafhartige moord gepleegd, u hoeft niet u om te kleden, maar een beetje respect zou u niet misstaan.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poetin, man van de week

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Er is een lafhartige moord gepleegd, u hoeft niet u om te kleden, maar een beetje respect zou u niet misstaan.
Hoe is het om te leven met een kronkel in het denkvermogen?
Ik heb geen enkel respect voor de dader, meneer hagenaars! Want ik dacht dat we het daarover hadden en over welke rol u Putin daarin beticht na ruim een jaar zonder nog steeds een helder rapport van de bevooroordeelde onderzoekscommissie van het Westen.
Voorts doet u hier voortdurend naar mij hetzelfde wat u mij verwijt. Weer niet in de gaten hagenaars :idea: :?:
Daarbij meen ik dat we in ons land al meer dan ooit respect voor de onschuldige doden en hun nabestaanden getoond hebben in het afgelopen jaar. In verhouding klopt dat respect wat u nu na een jaar nog meer van mij/ons vraagt via uw kronkeldenken geenszins met hoe onze bevolking reageert op de dood van een doodgereden enig kindje op haar fietsje op weg naar school door een dronken wegmisbruiker of een soort gelijk drama waar we dagelijks via onze media getuigen van mogen zijn.
De kwantiteit van de slachtoffers maakt ieders persoonlijke verdriet er niet meer noch minder door.
Meneer hagenaars, stop toch eindelijk eens die geflipte, duffe, bemoeizuchtige onderwijzer uit te hangen. Wat zou u blij geweest zijn wanneer u mij toen niet als leerling in uw klas had. Ik zie u al om de hoek aankomen fietsen, met uw tas aan de fietsstang hangend in uw morsige pak wat u het hele schooljaar droeg. Uw vermanende wijsvinger en gefronste wenkbrauwen voortdurend in de aanslag.
Doe gewoon en geloof mij nu maar, er komt nooit een voor de hele wereld geloofwaardige beschuldiging via uw zo hoog gerespecteerde Westerse onderzoeksrapport. Gaat u vandaag eens lekker door de golfslag langs onze kust banjeren en uitwaaien, uw geest verfrissen indien dat nog mogelijk is. Geen slecht idee lijkt mij.
Wat kunt u muffig denken en reageren!
hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

Ik had het over de twee daders die met naam en functie bekend zijn. Dit voor de moord op Litvinenko in Londen. U moet wel blijven opletten.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poetin, man van de week

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik had het over de twee daders die met naam en functie bekend zijn. Dit voor de moord op Litvinenko in Londen. U moet wel blijven opletten.
Advocaat van de 'duivel' voor u laat weten, dat helaas Litvinenko zijn einde vond in een relationele slepende climax.
Zoals ik u al in ons beginnende contact liet weten, de waarheid bestaat niet voor iedereen als eenzelfde vanzelfsprekendheid. M.a.w. Zo heeft ook hier weer ieder zijn waarheid.
Restant, een aan zekerheid grenzende waarheid.
hagenaars

Re: Poetin, man van de week

Bericht door hagenaars »

Wie niet meer meedoet in de zoektocht naar de waarheid, is een laffe opportunist. De feiten in deze zaak zijn zo helder als glas: http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Litvinenko
Plaats reactie