Zwarte Piet.

hagenaars

Zwarte Piet.

Bericht door hagenaars »

Ik weet, ik hoop dat iedereen racisme zal veroordelen, behalve de racist natuurlijk. Maar het initiatief van de V.N. slaat echt nergens op, het stond vandaag op het A.N.P. kijk maar: http://www.nu.nl/binnenland/3606121/ver ... -piet.html

Ik denk dat de verantwoordelijken voor deze farce in de zak gaan en in elk geval stevig met de roe krijgen...

Het is wellicht een goed idee onze Nederlandse bijdrage aan de V.N.met een paar ton te verlagen, ongeveer de kosten van dit onderzoek. Dat geld kan dan b.v. naar Lampedusa.
Frans van Dongen
Berichten: 342
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 21:09

Re: Zwarte Piet.

Bericht door Frans van Dongen »

Dit is een prachtig voorbeeld van het feit, dat ze er alleen maar op uit zijn, om zoveel mogelijk macht uit te oefenen.
Ook is het voorbeeld van het verhullen van hun overbodigheid.

We maken zelf wel uit, hoe we Sinterklaas vieren.
Vind je niet ?
hagenaars

Re: Zwarte Piet.

Bericht door hagenaars »

Uiteraard vieren we die dingen zoals we willen. Overbodig zijn ze ( de V.N.) niet, maar dit soort lulkoek moeten ze afleren.
hagenaars

Re: Zwarte Piet.

Bericht door hagenaars »

Het wordt tijd dat de Zwarte Piet haters, hun mond gaan houden. Zij zitten er lelijk naast met hun aktie. Gisteren zag ik toevallig een mondelinge enquête op T.V.. Ruim negentig procent wil Zwarte Piet, zoals we die hier gewend zijn. Houden zo! Onschuldig ouderwets vermaak.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zwarte Piet.

Bericht door wilfred degens »

Volkomen met u eens.
Ruim negentig procent wil Zwarte Piet, zoals we die hier gewend zijn. Houden zo! Onschuldig ouderwets vermaak.

Het is de schuld van de luie en simpele media keus om die anti Zwarte Piet groep steeds maar weer een versierd podium met een rode loper te bieden.
Door die absurde propaganda van die actiegroep zijn er altijd weer mensen die om de vreemdste redenen over stag gaan binnen die 90% van onze bevolking welken willen blijven bij hun onschuldig traditionele kindervermaak. De associatie met de slavenhandel is zo dom ver gezocht om ons toch al zo verwaterd gevoel van trots te zijn op onze identiteit nog verder te ondermijnen. En wel door met hun behandelbare complexen hun mentaal zieke wil ons op te leggen. Zij moeten gewoon naar een psycholoog om van hun minderwaardigheidscomplex af te komen. Zij kunnen en mogen niet verwachten dat een heel volk haar onschuldige tradities zal aanpassen aan hun bizarre afwijking. Die gemeenten en supermarkten, welken hen tegemoet komen in de grappige en gulle Zwarte Pieten niet meer in hun activiteiten en winkelassortimenten toe te laten, moesten zich wezenloos schamen tegenover de ruime meerderheid van de Nederlanders, die zich daardoor gekwetst en niet erkend voelen.
Ik - en velen van mijn vrienden met mij - gaan niet meer naar de winkels vanaf oktober die duidelijk gehoor geven aan deze machtsterreur van mentaal zieke minderheden in ons land.
hagenaars

Re: Zwarte Piet.

Bericht door hagenaars »

Goed zo...Komkommertijd?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zwarte Piet.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Goed zo...Komkommertijd?
Homunculus :!:
hagenaars

Re: Zwarte Piet.

Bericht door hagenaars »

Is dat een speculaaspop?
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Zwarte Piet.

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Is dat een speculaaspop?
Dat kan alleen u weten wanneer u in een spiegel kijkt.
hagenaars

Re: Zwarte Piet.

Bericht door hagenaars »

Toe maar...
Plaats reactie