Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

hagenaars

Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

Bericht door hagenaars »

Eerst even dit bericht: Mitt Romney heeft mogelijk toch niet de Republikeinse voorverkiezing in de staat Iowa gewonnen.

Dat heeft een stemmenteller donderdag gezegd in lokale media.

Volgens de officiële uitslag kreeg hij dinsdag acht stemmen meer dan rivaal Rick Santorum, maar in één district zou een fout zijn gemaakt.

De fout zou zijn gemaakt in het gehucht Moulton in het zuiden van Iowa. Volgens de website van de Republikeinse partij kreeg Romney daar 22 van de 79 uitgebrachte stemmen.

Volgens teller Edward True waren er in werkelijkheid maar 53 kiezers, en kreeg Romney 2 in plaats van 22 stemmen. Dat zou betekenen dat Santorum in heel Iowa 12 stemmen meer heeft gekregen dan Romney. (Einde bericht.)

Je moet wel heel onnozel zijn om die halfzachte Romney het verkiezingsveld in te sturen. Nee, het zal een andere kandidaat van de Republikeinen zijn die het mag opnemen tegen de President.
hagenaars

Re: Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

Bericht door hagenaars »

Inmiddels is het zover... :mrgreen:
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

Bericht door fred neerhoff »

?
hagenaars

Re: Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

Bericht door hagenaars »

Ik denk dat die mormoon verslagen is...
hagenaars

Re: Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

Bericht door hagenaars »

Zojuist een beetje vroeger opgestaan om naar de ´State of the Union´ te kijken en luisteren. Drie kandidaten: Romney, Gingrich en Obama. Ik ga voor de laatste. Goeie speech, prettig programma, frisse kijk op de dingen.
hagenaars

Re: Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

Bericht door hagenaars »

Ik heb eerder gesteld dat Romney uit de race zou zijn. Dat was voorbarig :oops: , hij haalde zowaar Florida binnen. Maar Gingrich is niet verslagen, zeker niet nu hij een stevige financiële 'boost' lijkt te krijgen.
Het blijft spannend...
hagenaars

Re: Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

Bericht door hagenaars »

Ja, super spannend, ook nu Donald Trump Mitt Romney steunt, dat wil zeggen door woord en gebaar en niet met middelen.
hagenaars

Re: Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

Bericht door hagenaars »

Drie kandidaten vechten om de eer, de eer de zittende president te mogen verslaan. Ik acht geen van drieën in staat die taak tot een goed einde te brengen, ze zijn ook nog aan elkaar gewaagd. Ellende voor de GOP.
hagenaars

Re: Obama op zoek naar een effectieve tegenstander.

Bericht door hagenaars »

Ik kijk ´s morgens vroeg vaak naar CNN, een betrouwbare zender. Daar legt Wolf Blitzer zeer vakkundig uit wat de problemen van de GOP zijn. Eigenlijk haalt alleen Newt Grngrich nieuwe stemmen binnen. Beide andere kandidaten zijn waardeloos en zullen vrijwel zeker van Obama verliezen.
Plaats reactie