Hoerenlopen.

Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik heb nog nooit
Ja en? Ik heb nog nooit een lul in mn kont gehad, maar moet ik daarom een probleem hebben met homosexualiteit?
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Ik kan uw gedachtesprong niet volgen. Het probleem dat we behandelen is prostitutie, mijn stelling: het is meestal geen vrije keuze, ik deel uw mening niet. Er is voldoende bewijs voor de omgekeerde stelling, het beroep is helemaal geen vrij beroep, want meestal zijn de slachtoffers geïntimideerd, verkocht of gedwongen te werk gesteld.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik heb nog nooit een trotse vader horen zeggen, nee, mijn dochter Annie is geen advocaat geworden, zij werkt in de prostitutie en verdient daar goed geld.
Dat zegt meer over de miskenning van de seksuele realiteit door jouw trotse vader dan over zijn dochter Annie.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Je fietst om de kwestie heen: Is prostitutie een normaal beroep, zoals advocaat of schoonmaakhulp?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

De vigerende christen cultuur is nu eenmaal hyper schijnheilig over seksuele lust.

Wel met gepoetste schoenen naar de hoeren maar zwijgen tegen de kinderen, iedere boerenlul weet dat dat de realiteit is. M.a.w., jouw trotse vader is wellicht zelf een hoerenloper.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Wat mij betreft hebben we het nu niet over schijnheiligheid, maar over het functioneren van prostitutie. Anders dan tegenwoordig vaak beweerd wordt, is het geen normaal beroep. De christelijke cultuur is, ook al tegenwoordig, flink in verval, de seksuele lust kan dan ook zonder prostitutie en gepoetste schoenen gewoon geuit...
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Hoerenlopen.

Bericht door fred neerhoff »

Schijnheiligheid is troef waar het de seksuele realiteit betreft.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Zeker, het zal waar zijn, maar daarmee komt prostitutie nog niet te voorschijn als normaal beroep...
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Hoerenlopen.

Bericht door Tree Fhinker »

"iemand" spreekt hier over "normaal". Normaal is afhankelijk van de norm die je aanhangt. Prostitutie is het "oudste beroep" dat er is zegt men wel eens. Daarnaast, prostitutie is ook legaal te beoefenen. Dus wat is er niet normaal aan?

Wees blij, "iemand" is vast heel blij dat er hoeren zijn.
hagenaars

Re: Hoerenlopen.

Bericht door hagenaars »

Normaal is het als een beroep in vrijheid en zonder schaamte met tevredenheid en werkplezier kan worden uitgeoefend, liefst ook met goede, behoorlijke werkomstandigheden, u begrijpt aan die voorwaarden kan bij prostitutie vaak niet worden voldaan.
Plaats reactie