Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekraïne

hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Hier wil ik niet op reageren, het is mij nu wel genoeg geweest.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

M.i. zullen de nabestaanden van de MH-17 ramp zeer teleurgesteld zijn over het beloofde onderzoek naar de "onderste steen".

Na een vol jaar wachten op enig teken van houvast, zullen de nabestaanden van de ramp het er naar verwachting zeker niet bij laten zitten.
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Ik ben (zoals bekend.) optimistisch over de waarheidsvinding, maar somber over de stemming in de Veiligheidsraad. Het is politiek logisch dat Poetin zijn aanhang beschermt. Een schoft die andere schoften uit de wind houdt.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Hahah.... Die “arme” Russen zullen wel blij zijn met zo’n humanistische betweter als jij Hagenaars. (Als bekend geniet Poetin vertrouwen onder brede lagen van de Russische bevolking.)
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Daar weet jij niets van, je denkt het.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door fred neerhoff »

Haha...Klopt helemaal Hagenaars!
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door David Bakker »

Ondertussen gaat de hetze tegen Rusland onverdroten voort. Belachelijk hypocriet toneelstukje die voorstellen voor een VN-tribunaal. Reacties van de Nederlandse pers zijn voorspelbaar: google: "Russisch veto is klap in het gezicht"
hagenaars

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door hagenaars »

Je vergist je, vrees ik. Er is geen hetze tegen dat land of dat volk, die volkeren. Het punt is dat het Poetin regiem zich helaas de laatste jaren volkomen geïsoleerd heeft. Het ergste dat een diplomaat kan overkomen, namelijk dat iedereen tegen jouw voorstel stemt, zelf jouw vrienden.
En dat ook nog bij een teruglopende economie en zonder goede resultaten bij andere projecten.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door David Bakker »

Interessant interview met burgerjournalist Max van der Werff: https://www.youtube.com/watch?v=gGcSgIE ... e=youtu.be

Zie hier de site van Max: http://7mei.nl/2015/07/26/mh17-buk-plum ... ss-part-i/)
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Disfunctioneren Westerse media inzake berichtgeving Oekr

Bericht door wilfred degens »

David Bakker schreef:Interessant interview met burgerjournalist Max van der Werff: https://www.youtube.com/watch?v=gGcSgIE ... e=youtu.be

Zie hier de site van Max: http://7mei.nl/2015/07/26/mh17-buk-plum ... ss-part-i/)
Natuurlijk wil ik ook de waarheid weten over
1) wie de trekker heeft overgehaald,
2) op wiens bevel en
3) met welk mogelijk politiek doel om dit verkeersvliegtuig uit de lucht en het leven van de slachtoffers te schieten. Zulke foto's komen niet en nooit met die 3 antwoorden welke onontbeerlijk zijn om een 100% sluitend bewijs te laten zien. Want wie de opdrachtgever was en of hij daarbij doelde om doelbewust op een vol passagiersvliegtuig te schieten met de raket in het oorlogsgebied valt niet te achterhalen. Ik nijg naar de veronderstelling dat dit voor niemand in Rusland, noch in het rebellengebied de bedoeling geweest is. Schuld zonder opzet!?!
Vanwege de onmogelijkheid om de waterdichte antwoorden op die 3 vragen te vinden, zelfs niet met eventuele radarbeelden die de USA niet wil prijsgeven, zijn die cruciale vragen niet te beantwoorden.
Dus, alle tijd, energie, valse hoop, geld en diplomatieke destructieve onrust met een nog zwaardere boycot van Rusland is absoluut zinloos en dat zal ook blijken na god weet hoe lang nog voordat dit tot die dwaze dagdromers is doorgedrongen.
Om nog maar niet te belichten hoeveel geld dit allemaal kost. Ook aan inkomstenderving a.g.v. de visa versa handels boycotten.
Waar dwaasheid ingeslopen en -gesleten gemeengoed geworden is, is het machteloos te moeten toekijken voor de nuchter denkende mens een extra trieste aanblik.

Laat nu de getroffen nabestaanden met rust door hen geen valse hoop meer te blijven bieden voor iets, waarmee hun dierbaren toch niet meer terug gebracht kunnen worden. Ik ken een nabestaande, die klaagt over dat hij door de media niet de kans krijgt deze nachtmerrie voor hem en zijn familie af te sluiten. Met de beste bedoelingen kan je ook goed fout zitten tegenover voor wie je denkt het goed te doen.
Verkeersluchtvaart moet na deze dramatische les nooit meer over oorlogsgebieden vliegen. Aan het eind van de streep acht ik de luchtvaartmaatschappij Malaysian Airlines in eerste instantie als de meest verantwoordelijke in deze casus.
Plaats reactie