Is de VVD een secte?

Plaats reactie
zzpummel
Berichten: 39
Lid geworden op: za 07 feb 2015, 15:55
Locatie: Rotjeknor aka het Walonie van Nederland

Is de VVD een secte?

Bericht door zzpummel »

Er gebeuren naar mijn gevoel enkel veel onlogische dingen. Althans dat zie ik op het nieuws. Ik bedoel als het gaat over wat er gebeurt en een link heeft met overheid of de politiek. En het zit vooral bij lieden met een VVD link.

Burgers, die getraumatiseerd, uit uitzichtloosheid, de hele dag op bed liggen. Geen ambtenaar die aan de telefoon met een antwoord op maat komt. Rijksmedewerkers geven blijk van gevoelloosheid. Geen enkele indruk heb ik dat er betrokkenheid is bij de burger-problematiek. En het wordt al jaren enkel slechter onder dit regime.

Olke Bolke vindt illegaliteit uit. Joris bombardeert niet op verzoek van het Leger. Melanie kan geen trein bestellen. Gerrit laat de afbraak van Gulden-systematiek toe, terwijl de Euro-systematiek ons al 15 jaar opbreekt. et cetra. Ken overigens dit rijtje niet perfect uit mijn hoofd.

Allee, met een knipoog van de domme kinderachtige pummel. Een tobbende zzp-er.
Laatst gewijzigd door zzpummel op vr 12 jun 2015, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Is de VVD een secte?

Bericht door hagenaars »

geachte zzp-er, u kunt natuurlijk ook lid worden van een politieke partij, keus genoeg, succes...
Plaats reactie