Criminaliteit

Plaats reactie
DeNkErTjE223
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 01 jun 2015, 13:13

Criminaliteit

Bericht door DeNkErTjE223 »

Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen direct uit Nederland verwijderen
Als trouwe aanhanger van Geert Wilders ben ik het helemaal eens met bovenstaande stelling. Het feit dat er nog criminele buitenlanders hier rondlopen is al verschrikkelijk. Wij als Nederlanders zouden enorm kunnen besparen op belasting kosten die veroorzaakt worden door criminele buitenlanders, die ook uitgekotst worden door hun eigen land. De enige oplossing is terugsturen. Het plegen van een kleine delicten zou al genoeg moeten zijn voor uitzetting. Onder kleine delicten valt bijvoorbeeld het veroorzaken van overlast door rondhangen. Elke vorm van aanraking met politie of justitie zal al uitzetting moeten betekenen, want deze mensen verdienen het niet om een status als Nederlander te hebben.
Het probleem ligt hem in de opvoeding, normen en waarden. Veel andere culturen delen niet dezelfde normen en waarden wat zorgt voor een groot integratieprobleem. Verder is Nederland al vol en kunnen wij niet betalen voor het uitschot van andere landen.
De gevangenissen zitten vol met buitenlanders. Als er wordt gekeken naar de verdeling Nederlands / niet- Nederlands, bestaat de meerderheid uit buitenlanders. Zij leven van uitkeringen en criminele activiteiten, waar ik als betalende burger helemaal klaar mee ben. Dus kortom als je je niet normaal kan gedragen dan ga je maar terug naar je land.
Veel asielzoekers hebben een luxeleventje. Krijgen alles wat hun hartje begeert en ondertussen stelen ze erop los bij nette Nederlandse belastingbetalers. Eenmaal asiel gekregen hebben ze grotere huizen dan de gemiddelde Nederlander met een dikke auto waarvan niemand weet hoe die gefinancierd is. Natuurlijk hebben we wel een idee.
De reden dat deze criminelen hier hun criminele gang kunnen gaan, komt door de losse regels van de Nederlandse regering. Als deze buitenlandse criminelen lekker naar eigen land worden gestuurd, gaat hier een wereld voor hen open. En blijkt hun gedrag daar al helemaal niet te worden getolereerd. Kijk naar het verschil tussen een Marokkaanse gevangenis en een Nederlandse gevangenis. Het lijkt wel alsof buitenlanders hier komen om lekker crimineeltje te spelen om zo een lekker makkelijk leven te leiden en gewoon simpelweg omdat het hier kan.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Criminaliteit

Bericht door fred neerhoff »

Een erg simpel denkertje op z'n best....
nederlander1965
Berichten: 63
Lid geworden op: di 04 nov 2014, 10:09

Re: Criminaliteit

Bericht door nederlander1965 »

Helaas kon ik de bron niet meer vinden, maar een jaar of 10 geleden stond in Elsevier een bericht over een soort enquette onder Somaliërs. Daar kwam uit dat ze zo graag naar Nederland wilden omdat hier gratis geld te krijgen is en omdat het strafrechtklimaat hier uitermate mild is.

Het was ook niet voor niets dat de Somalische piraten die een paar jaar geleden opgepakt werden zo graag in Nederland berecht wilden worden. Ze wisten dat ze hier amper straf krijgen en vrijwel zeker na hun vrijlating nog mogen blijven ook.Dat was bijvoorbeeld met de piraten die door Zuid-Korea werden opgepakt wel even anders. Die kregen 20 jaar en worden na afloop het land uitgeknikkerd. Geen enkele piraat zal dus vragen om in Korea berecht te mogen worden.
Die landen zijn overigens wel zo slim om de grenzen dicht te houden voor al dat spul.
hagenaars

Re: Criminaliteit

Bericht door hagenaars »

Als u mocht kiezen dan wist u het wel: liever Nederland dan Somalië...Binnen Europa is nu een afspraak in de maak voor de spreiding van binnengekomen vluchtelingen. Het beginsel is dan niet meer het land van binnenkomst, maar een eerlijke verdeling over de verschillende landen.
nederlander1965
Berichten: 63
Lid geworden op: di 04 nov 2014, 10:09

Re: Criminaliteit

Bericht door nederlander1965 »

Eerlijk voor wie ? Ons land is al volgepropt met allerlei nationaliteiten, vooral de grote steden (>50 %) en ook al de kleinere provinciesteden. Genoeg is genoeg, Nederland is geen immigratieland en dat geldt voor de meeste Europese landen.

U miskent de enorme druk die deze massa-immigratie op ons toch al overvolle land legt.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Criminaliteit

Bericht door wilfred degens »

Wie kan deze topic plaatser en de nederlander 1965 hier nog onderbouwd tegenspreken op de punten die zij aanvoeren? Europa gaat op deze manier 100% zeker ten onder aan haar ethische normen en waarden, waarmee dit soort ongekende massa vlucht-emigratie onacceptabel adequaat kan worden gestopt. De hele aanpak van nu blijft dweilen met de brandslang op vol vermogen open. Ik stem niet op Geert Wilders hoewel ik het 100% met hem eens ben. Helaas zou zijn aanpak nu niet meer kunnen zonder dat ons hele land in een burgeroorlog verzeild raakt waar geen stoppen maar aan is. Mogelijk komt het toch al zover, want om kansarm te blijven in hun 'veroverde beloofde land' kan niet anders leiden dan tot misdaad teneinde hun goudgeluk dan maar te halen bij de ethisch hoogstaande, maar zwakkeren in onze NL samenleving. Gebeurt nu al volop in ons land. En Brussel kijkt nog steeds de andere kant van de sprookjes illusies op. Makkelijk voor de korte termijn en ................... après moi le déluge! Die zondvloed, welke zo ontegenzeggelijk al op de loer ligt om ons te bespringen.
Zo denken de Brusselse pluche sluipers. En wij brave belastingbetalers kunnen niets anders doen dan lijdelijk toezien via de media wat er iedere dag weer in ons land aan rottigheid gebeurt en gebeurd is. Ondergang is niet meer de vraag óf, maar wanneer barst die fatale bom.
Oh ja, ik ben natuurlijk weer een doemdenker. Of zou ik mogelijk toch een realist zijn zoals Wilders dat in mijn ogen ook is? Had Wilders maar een sterk kader achter zich en waren zijn plannen nu nog maar uitvoerbaar dan zou ik zeker op hem stemmen.
nederlander1965
Berichten: 63
Lid geworden op: di 04 nov 2014, 10:09

Re: Criminaliteit

Bericht door nederlander1965 »

Die burgeroorlog komt er zeker. De druk die massaimmigratie op Europese landen legt bereikt vroeg of laat een kookpunt en zal tot enorme geweldsuitbarstingen leiden. De zalvende praatjes en de intimidatie van linkerzijde werken namelijk niet meer. Lukte het in de jaren 70 en 80 nog om de bevolking onder de duim te houden en ze desnoods met juridische middelen de mond te snoeren, dat zal in de toekomst geen optie meer zijn. Mensen zijn de ogen geopend en nu is het eigenlijk al te laat. Zelfs als we de Europese grenzen sluiten, zitten we nog met een grote groep mensen die niets moet hebben van onze normen en waarden en alles zal proberen om de omstandigheden naar hun hand te zetten.
hagenaars

Re: Criminaliteit

Bericht door hagenaars »

Ik ontken geen feiten en die druk op de samenleving, zoals u die beschrijft, is reëel . Ik denk niet dat er geweldsuitbarstingen in Europa zullen komen, er is ook geen enkele indicatie voor zoiets. Het sluiten van de grenzen helpt niet, het is een dure fopspeen. U moet eens nakijken wat er in Nederland gebeurde met de boter smokkel en die van koffie, de Brabanders waren niet te houden, (Botersmokkel

Door overheidssubsidie wordt de prijs van boter in Nederland in het midden van de jaren vijftig kunstmatig laag gehouden met als doel om de binnenlandse consumptie te verhogen en de ex- port te bevorderen.

In Nederland kostte een kilo boter drie gulden en in België zes gulden per kilo. Door dit prijsverschil ontstond er een lucratieve boter- smokkel tussen Nederland en België. Na 1963 werden de prijzen door een gemeenschappelijk landbouwbeleid in EEG-verband gelijkgetrokken en kwam er een einde aan de botersmokkel.)
Plaats reactie