Wielrennen en doping

Plaats reactie
zzpummel
Berichten: 39
Lid geworden op: za 07 feb 2015, 15:55
Locatie: Rotjeknor aka het Walonie van Nederland

Wielrennen en doping

Bericht door zzpummel »

Beste lezers!

Zal wel weer niet een onderwerp zijn voor vrijdenkers. Maar goed.

Dat gedoe met doping daar komen ze steeds op terug. Vervelend. Het onderwerp interesseert mij niet meer zo. Het nieuwe is er wel af. Toch hoor je steeds over autoriteiten die bezig zijn met het controleren van wielrenners. Vanochtend was er weer zoiets in het nieuws.

Nu bekruipt mij de angst dat ergens de belastingbetaler opdraait voor de kosten van deze autoriteiten. Via veel subsidie of zo. Of via sponsoring door een bank. De bank geeft mij dan veel minder spaarrente, maar geeft mijn rente aan wielrennertjes. Als dit zo is dan mag men van mij met de handhaving van dopingregels stoppen.

Beste wensen!
hagenaars

Re: Wielrennen en doping

Bericht door hagenaars »

Je kunt eenvoudig zeggen, het is tegen de wet. En die wet is redelijk. Want doping is dodelijk. Dus...De wielersport betaalt zelf voor het dopingonderzoek.
Diederik
Berichten: 11
Lid geworden op: di 10 mar 2015, 17:11

Re: Wielrennen en doping

Bericht door Diederik »

hagenaars

Re: Wielrennen en doping

Bericht door hagenaars »

Je moet oppassen met een mening als je ergens te weinig van weet, sorry! ik vind dat in die wet zou moeten staan dat de wielersport zelf voor de kosten op moet draaien. En dat geldt dus ook voor andere sporten. De algemene middelen zorgen voor de instandhouding van het instituut, de sporters betalen een kostendekkend tarief. De overheid streeft naar bestedingsbeperking.
Diederik
Berichten: 11
Lid geworden op: di 10 mar 2015, 17:11

Re: Wielrennen en doping

Bericht door Diederik »

hagenaars schreef:Je moet oppassen met een mening als je ergens te weinig van weet, sorry!
Doel je hier op mij?
hagenaars

Re: Wielrennen en doping

Bericht door hagenaars »

Hoewel mijn vader een fanatieke wielrenner was, ben ik geen kenner, ik heb dus enige zelfkritiek en dank jou voor de correctie.
Diederik
Berichten: 11
Lid geworden op: di 10 mar 2015, 17:11

Re: Wielrennen en doping

Bericht door Diederik »

Oke, verkeerd geïnterpreteerd langs mijn kant. Dank.
Plaats reactie