Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door David Bakker »

De EU gaat nu opeens wel heel voortvarend te werk met sancties tegen Rusland terwijl er nog vele onduidelijkheden zijn rondom de ramp met vlucht MH17. Het Westen wil Rusland blijkbaar graag dwarszitten. Vandaar mijn stelling:


"De ramp met vlucht MH17 is een geschenk uit de hemel voor het Westen."

Welke belangen er spelen is mij nog niet helemaal duidelijk. Volgens mij wordt de Nederlandse bevolking niet wijzer van deze sancties.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door fred neerhoff »

Kennelijk wegen voor de Nederlandse regering de EU-belangen zwaarder dan de belangen van de nabestaanden van de slachtoffers van de MH17 vliegramp.

Door de pro-Russische opstandelingen stelselmatig te criminaliseren en zich met huid en haar over te leveren aan Kiev staat de Nederlandse regering in tegenstelling tot die van Maleisië met lege handen waar het de zwarte dozen van MH17 betreft. Zie ook: http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuw ... -1566187W/
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Zo moeilijk is het toch niet? Het neerhalen van het passagiersvliegtuig uit Maleisië was toch een willekeurige oorlogsmisdaad?
Dennis84
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 05 sep 2014, 23:00

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Dennis84 »

10 minuten na het zien van het bericht over vlucht MH17 zei ik al tegen mijn vriendin en zwager dat dit een geplande actie is van de westerse elite om meer internationaal draagvlak te creëren voor het sturen van NAVO troepen naar Oekraïne (De Russische grens).
Ik hoef geen link neer te zetten denk ik, volgens mij is iedereen inmiddels wel tot op zekere hoogte bekend met de plannen van de NAVO en Barack Obama om Oekraïne militair te versterken.

Er klopt te veel niet aan dit verhaal en het mist ook enige vorm van logica.
Om maar te zwijgen over het gebrek aan bewijzen.

Rusland wil en zal van de dollar afstappen. Veel landen die dit eerder probeerden zijn gevallen na een door Amerika geleide aanval.
Er speelt meer dan alleen de dollar dump, oa Fossiele brandstoffen spelen ook een rol uiteraard.
Wij (europa) zullen naar mijn mening dan ook binnen korte tijd weinig tot geen russisch gas meer importeren en compleet afhankelijk worden van westerse gas corporaties of westerse allianties zoals quatar etc.
De pijpleiding van quatar door syrie naar europa zal er komen, wat de elite niet is gelukt de afgelopen jaren door middel van destabilisatie om Assad van zijn troon te stoten proberen ze nu oa met ISIS.
Amerika zal spoedig ook beginnen met luchtaanvallen en zijn covert operations om dit plan te volstrekken, een westerse puppet regering te installeren en de pijpleiding te voltooien.

Dit alles zal een flinke klap zijn voor Rusland zowel strategisch als economisch, wat dus precies de bedoeling is van dit hele schouwspel.

de agenda van de elite is dan ook totale wereld dominantie, zoals vele elites dit hebben geprobeerd in de geschiedenis van de mensheid.


Ik ben nieuw op dit forum en ik weet niet of ik te maken krijg met trollen en/of hart van Nederland kijkers, 1 ding vraag ik als je vraagtekens hebt bij dit verhaal, Zoek het op! Onderzoek zelf, wees kritisch, geloof niet alles wat er op het nieuws hier gezegd wordt en denk logisch!!!
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Hartelijk welkom! U bent pienter zeg, al na tien minuten weten wie dat vliegtuig neerhaalde. Knap hoor...
Maar u weet nog meer met grote stelligheid. laat eens kijken wat u allemaal zeker weet. Dat de NATO troepen naar de Russische grens in Oost Oekraïne zou willen sturen. Terwijl nu juist dit week end op een conferentie van dat orgaan in Wales is besloten dat niet te doen.
Oekraïne is geen lid van de NATO dus zal er geen militaire hulp naar dat land gaan. Het land heeft wel aangegeven lid te willen worden en dat kan ik wel begrijpen. Er zal wel enige financiële hulp voor de versterking van het Oekraïense leger komen en ook dat kan ik begrijpen. Ik denk wel dat uiteindelijk zowel Oekraïne als Georgië lid van de EU en de Nato zullen worden. Zij kiezen in vrijheid voor een westerse koers .
Er komt binnenkort een rapport, als ik mij niet vergis waarin de ware toedracht bij het neerhalen van het vliegtuig openbaar zal worden. Laten we daar maar even op wachten...
Ik begrijp niet wat u bedoelt met `van de dollar afstappen`, misschien dat u dat nog even kan uitleggen? De Russische Federatie gebruikt de roebel.
Wat u met werelddominantie bedoelt, moet u ook nog even duidelijk maken en neem dan alstublieft ook even mee welke elite u bedoelt...
Uw laatste woorden zijn mij uit het hart gegrepen, doen! Echt u kunt het ...
Dennis84
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 05 sep 2014, 23:00

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door Dennis84 »

Dank u!
Ik wist helemaal niets toen dat gebeurde, wel had ik een vermoeden omdat ik redelijk en gelukkig vele anderen op de hoogte zijn van de NWO agenda. De NWO is de nieuwe wereld orde zoek het even op op youtube dan weet u exact waar ik het over hebt.
Oekraine is inderdaad nog geen lid maar inderdaad dat gaat op de een of andere manier gebeuren, hoe dan ook er gaat meer westerse militaire macht naar Oekraine via geld, troepen, matrieel, schaduw legers zoals blackwater (die er al lange tijd actief zijn) Nu genaamd ''XE'' wegens de slechte naam die ze terecht hadden en ook de politiek wordt en is al zwaar geinfiltreerd.
Er is niks in absolute vrijheid gekozen dat is een illusie.
Dat u niks weet over het feit dat de brics landen de dollar aan het omzeilen zijn geeft al al dat u niks afweet van het hele spel.
Met van de dollar afstappen bedoel ik dat deze landen bezig zijn om de dollar aan de kant te schuiven als internationale handels munt voor fossiele brandstoffen.
U gaat in discussie met ''ons'' omdat u volgens mij iets tegen zogenaamde aluhoedjes heeft, mensen die anders denken en kritisch zijn op dit vlak. Dit is speculatie maar het lijkt er sterk op.
En wat zei het rapport vandaag?? het vliegtuig met name de cockpit is doorzeefd met talloze hoog energetische metalen projectielen.
Een duitse expert op dit gebied (luchtverdediging) zei een paar weken geleden al na het zien van foto's van het wrak dat dit sterk op zogenaamd 30mm schrappnell lijkt (boordkannon)
zowel de linkerkant als de rechterkant van de cockpit vertoond in en uitgangs gaten, dit kan niet veroorzaakt zijn met een buk raket oid, om maar te zwijgen over de talloze getuigen die 2 militaire vliegtuigen hebben gezien in de buurt van mh17 vlak voor de chrash.
De elite??
Ik geef u 1 citaat:
Amschel Rothschild- Give me control of a nations money supply, and I care not who makes it’s laws
Ik kan u niet uitleggen hoe de wereld tegenwoordig in elkaar zit maar ipv commentaar te leveren en mij en anderen belachelijk te maken met uw ondertoon doe eens uw eigen onderzoek...
Ik ben geen betrouwbare bron in vele ogen en terecht wie ben ik? Maar er zijn duizenden anderen (ex) politici,agenten,hoog geplaatste militairen en functionarissen die hun verhaal vertellen wat allemaal aansluit op de agenda.
U mag mij best dingen vragen daar is een forum voor maar wel op een normale manier graag...
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Ja, ja een nieuwe wereldorde...Toe maar en de Amerikaanse president heeft het zelf gezegd. U bent lichtgelovig, slecht op de hoogte van de internationale politiek, de doelstellingen van de NATO, de EU en de Verenigde staten. Maar ook de politieke strevingen van de zgn.. Briklanden hebt niet helemaal goed op een rijtje. Ik zou zeggen: aan de studie...
Neem dan alstublieft ook even kennis van de verschillen tussen het streven van Winston Churchill en Adold Hitler.
Oh ja en dan nog iets, over de Vrijmetselaars kunt u gemakkelijk lezen bv. http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijmetselarij

Ik ben benieuwd wat u dan over het begrip NWO gaat opmerken.

Oekraïne heeft aangekondigd lid te willen worden van de NATO en de EU, beide transparante ledenorganisaties, waar democratische en rechtsstatelijke naties na een zekere procedure lid van kunnen worden.

Ten slotte, welke Amschel Rothschild bedoelt u en wat heeft hij te maken met uw onderwerp?
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door David Bakker »

http://www.bnr.nl/nieuws/vliegtuigcrash ... mh17-crash

Ongeacht of de rebellen de MH17 wel of niet neerschoten, hoofdschuldigen lijken mij Oekraine en Malesysian Airlines. Je moet in oorlogstijd niet tussen de vuurlinies gaan wandelen of vliegen. Dat kan erg gevaarlijk zijn.
hagenaars

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door hagenaars »

Kijk Bakker, we weten niet wie dat passagiersvliegtuig neerschoot *). Ik denk de rebellen, die dachten een Oekraïens militair vrachtvliegtuig neergehaald te hebben. Oekraïene treft geen blaam. Malasyan Airlines nam een zeker risico maar vloog boven de 10 mile, de aanbevolen hoogte. Het is niet zo zinvol de schuldigen door elkaar te gaan halen, lijkt mij...
*) http://www.parlement.com/id/vg09llzr4ex ... be_joustra )
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Vlucht MH17 een geschenk uit de hemel voor het Westen

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Oekraïene treft geen blaam.
Hahaha!

http://joostniemoller.nl/2014/12/nederl ... #more-4413

http://joostniemoller.nl/2014/12/breken ... a-zwijgen/

Deze kwestie gaat een hele lange staart krijgen.
Plaats reactie