Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Ja, dat zou wel helpen, overigens er kan ook nog geen aanklacht komen, natuurlijk. De man moet nu gehoord.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ja, dat zou wel helpen
Waarom handel je daar dan niet naar?
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Pardon, jij komt toch met die T.V. verhalen?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

Nou en? Je bent immers niet verplicht om TV te kijken?
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Nee, gelukkig niet. Ik houd wel van debat, maar niet van T.V.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

Fijn zo.
nederlander1965
Berichten: 63
Lid geworden op: di 04 nov 2014, 10:09

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door nederlander1965 »

Ik hoop dat het OM vrijspraak eist. Het zou een enorme overwinning voor de walgelijke islam zijn als Wilders wordt veroordeeld voor zijn totaal onschuldige en volkomen terecht opmerking over die fijne Marokkanen, die wél alles mogen schreeuwen wat ze willen.
Alleen een masochist wil meer Marokkanen en meer islam.
hagenaars

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door hagenaars »

Ik denk niet dat uw hoop in vervulling gaat, dan zou er immers geen zaak zijn? Het uitsluiten van Marokkanen of moslims is geen bijster goocheme politiek. Je schiet er namelijk niets mee op. Het draagt niet bij om allerhande onuitvoerbare voorstellen naar voren te brengen gericht tegen "buitenlanders". Zelfs als Marokkanen alles zouden mogen schreeuwen, hetgeen niet juist is, dan nog is het een vergissing dat slechte gedrag te gaan imiteren. Dat heet escalatie, geen verstandige politiek, lijkt mij. Veel geschreeuw en weinig wol.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ik denk niet dat uw hoop in vervulling gaat
Nee, als het aan jou ligt niet. Maar het valt te hopen dat het OM alsnog bij zinnen komt en de zaak seponeert.
hagenaars schreef:Het uitsluiten van Marokkanen of moslims is geen bijster goocheme politiek.
Is dat dan het oogmerk van Wilders? Ik dacht het toch niet. Waar het wèl om gaat is je vijanden - salafisten en hun beschermers - te herkennen en er korte metten mee te maken.
hagenaars schreef:Zelfs als Marokkanen alles zouden mogen schreeuwen, hetgeen niet juist is
Weet je dan echt niet dat jouw salafistische moslims het al jaren lang "uitschreeuwen" in hun orthodoxe moskeeën? Onder het mom van godsdienstvrijheid?

Nog nooit eens in je achtertuin gekeken?
nederlander1965
Berichten: 63
Lid geworden op: di 04 nov 2014, 10:09

Re: Geert Wilders vandaag 10 jaar lang bewaakt!

Bericht door nederlander1965 »

hagenaars schreef:Ik denk niet dat uw hoop in vervulling gaat, dan zou er immers geen zaak zijn? Het uitsluiten van Marokkanen of moslims is geen bijster goocheme politiek. Je schiet er namelijk niets mee op. Het draagt niet bij om allerhande onuitvoerbare voorstellen naar voren te brengen gericht tegen "buitenlanders". Zelfs als Marokkanen alles zouden mogen schreeuwen, hetgeen niet juist is, dan nog is het een vergissing dat slechte gedrag te gaan imiteren. Dat heet escalatie, geen verstandige politiek, lijkt mij. Veel geschreeuw en weinig wol.
Moslims sluiten zichzelf uit. Dat doen ze al 40 jaar en dat is ook niet vreemd, gezien de inhoud van de islamitische ideologie. Als je al uitgaat van de minderwaardigheid van de niet-moslims, hetgeen in de ideologie ingebakken zit,
dan neem je zelf al een uitzonderingspositie in. Nederland (en veel Europese landen) hebben vanaf het begin van de mass-immigratie duizend-en-een kansen geboden om te integreren. Alle ingrediënten waren daartoe aanwezig. Ook zijn de wetten, regels en normen in ons land niet knellend of onderdrukkend, zodat het niet heel moeilijk is om je er aan te houden. Miljoenen Nederlanders bewijzen dat iedere dag weer.
Als je evenwel je eigen primitieve, uit woestijnculturen meegenomen normen en waarden boven die van je gastland blijft stellen, is dat natuurlijk hét recept voor segregatie.

De vraag is of alle voorstellen van bijvoorbeeld de PVV onuitvoerbaar zijn. Ik denk het niet. Hooguit zijn ze lástig uitvoerbaar omdat we ons land al decennia opzadelen met ongunstige verdragen, die vrijwel altijd in ons nadeel uitpakken. Ook het ontbreken van lef of politieke wil spelen vaak een rol.
Nog maar pas liet Asscher, een PvdA-er nota bene !- zien, dat het wél kan, door het uitkeringsverdrag met Marokko op te zeggen. Dat was enkele jaren geleden nog totaal ondenkbaar geweest, maar het kán dus gewoon en het was één van die verdragen die ons alleen maar geld en ergernis kosten.

Het blijven negeren van de ellende die massa-immigratie ons land heeft gebracht blijkt ook geen goede oplossing, zoals we gezien hebben. Ons land verzinkt steeds meer in een poel van Arabisering, Afrikanisering en verloedering.
Je moet een behoorlijke cultuurmarxist zijn om dát te ontkennen. Nu vind ik ook wel dat van alles roepen en schreeuwen geen oplossing is, maar het wordt toch wél tijd voor stevige maatregelen, zonder lafheid en zwakheid, om
in ieder geval de ergste uitwassen van de rampzalige massa-immigratie in te perken. Dat moet beginnen door
de grenzen dicht te gooien, remigratie sterk aan te moedigen en een radicaal einde te maken aan de onderdrukking van de meningsvrijheid. Ook het ontmoedigen en terugdringen van de islam hoort daar bij.

Zolang echter zowel links als rechts in de greep zijn van het cultuurmarxisme, de zieke policorheid en de nog altijd levende ziekelijke angst voor "fascisme" , verwacht ik geen oplossingen. Ironisch genoeg komt dat gevaar voor fascisme nu juist uit de hoek die nog steeds door velen wordt beschermd, gesteund en uit de wind gehouden : de islam.
Plaats reactie