Engelen liegt.

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Engelen liegt.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Grappig, als iemand mij van liegen wil beschuldigen, dan is dat liegen eenvoudig aan te tonen.
Ewald Engelen heeft natuurlijk gelijk als hij stelt dat het Europa-project van de zelfbenoemde jezuïet Van Rompuy een behoorlijke democratische legitimiteit mist.

Door het persistent ontkennen van dit schrijnende democratisch tekort doe je de waarheid flink geweld aan. Maar je liegt niet slechts, je maakt Ewald Engelen ook nog eens het object van een kwaadaardige beschuldiging.
hagenaars

Re: Engelen liegt.

Bericht door hagenaars »

ik wist niet dat van Rompuy Jezuiet was of is. Het blijkt niet uit zijn c.v.*) Zijn legitimiteit als voorzitter van de Raad staat boven elke twijfel.

Overbodig te benadrukken dat ook die Raad gelegitimeerd is.

*) Vergis je je niet?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Engelen liegt.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:ik wist niet dat van Rompuy Jezuiet was of is.
Voordat je doorgaat elke tegenwerping zoals gewoonlijk te bagatelliseren, zou je er beter aan doen jezelf eerst eens te informeren http://www.djeppink.eu/en/blog/we-are-all-jesuits
hagenaars

Re: Engelen liegt.

Bericht door hagenaars »

Ja, kijk, als je de oerconservatief Eppink en het Katholiek Nieuwsblad serieus gaat citeren, dan heb ik er nog wel een paar. Lex Hagenaars is minderbroeder, hij deed immers zijn HBS-b op het St.Franciscuscollege. Lex Hagenaars is communist, hij ontving zijn vorming van grootvader, een communist. Lex Hagenaars is anarchist, deze grootvader dweepte met Anton Constandse.

Het enige wat je kunt stellen, is dat van Rompuy benoemd is door de regeringsleiders, leden van de Unie. Hij is zelf geen staatshoofd, noch regeringsleider, maar een zeer hoge ambtenaar. Ik bagatelliseer niets, Integendeel, ik zou bovendien niet durven, want mijn grootmoeder was van Goeree Overflakee en daar nemen ze het leven nog serieus, want Christelijk Gereformeerd.

Hij schrijft wel leuk die Derk Jan, dank voor de tip. http://nl.wikipedia.org/wiki/Franciscanen
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Engelen liegt.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Ja, kijk, als je de oerconservatief Eppink en het Katholiek Nieuwsblad serieus gaat citeren, dan heb ik er nog wel een paar.


Deze bronnen citeren letterlijk de woorden van Van Rompuy himself. Je spreekt dit tegen?
hagenaars schreef:Ik bagatelliseer niets
Bagatelliseren en draaien lijken je handelsmerk.

Ook nu weer probeer je jezezelf er met een lulpraatje uit te draaien en zo mijn protest tegen jouw kwaadaardige beschuldiging jegens Ewald Engelen volkomen te negeren.
hagenaars

Re: Engelen liegt.

Bericht door hagenaars »

Wat een onzin nu weer. 1. Eppink schrijft niet dat van Rompuy een Jezuiet is, hij gebruikt het woord overdrachtelijk, van Rompuy volgens het Katholiek Nieuwsblad zelf trouwens ook. Hij bedoelt dat hij door leden van de societeit is opgevoed. 2.Wie verdraait er nu?

Ik toon verdraaiingen en leugens altijd gewoon even aan, dat is het gemakkelijkst. Jouw protest treft dan geen doel.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Engelen liegt.

Bericht door fred neerhoff »

Alweer zo'n lulpraatje.
Plaats reactie