Grote overwinning voor Anton van Hooff.

Plaats reactie
hagenaars

Grote overwinning voor Anton van Hooff.

Bericht door hagenaars »

Na jarenlange strijd, zomaar in één maand een fantastische overwinning voor de bekende internationale vrijdenker, historicus en republikein. Zowel de Paus in Rome als de koningin der Nederlanden geven de strijd op! Petje af voor deze strijder voor meer gelijkheid, republikeinse en rationele inzichten.

Nu Israel nog opheffen, we wachten in spanning af wat de dappere strijder, onze koene held nog meer in petto heeft. De eerste Nederlandse jihadstrijders zijn in Syrie gearriveerd. Dat wordt matten...

http://columns.dg.nl/category/anton-van-hooff/
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Abdicatie Anton van Hooff.

Bericht door David Bakker »

Wanneer abdiceert Van Hooff als voorzitter van De Vrije Gedachte - vrijdenkend Nederland wacht daar met smart op - en geeft hij de voorzitterssepter door aan kroonprins Floris van den Berg (bij gebrek aan betere kandidaten)?
hagenaars

Re: Grote overwinning voor Anton van Hooff.

Bericht door hagenaars »

Nee, ik vind dat het tijd wordt voor een vrouwelijke voorzitter. Ik neem jouw suggestie ook niet helemaal serieus, volgens mij vind je Floris ongeschikt. Een dogmaticus.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Grote overwinning voor Anton van Hooff.

Bericht door David Bakker »

Een type als Anja Meulenbelt lijkt me een prima kandidaat.
hagenaars

Re: Grote overwinning voor Anton van Hooff.

Bericht door hagenaars »

Een type als deze Anja lijkt mij ongeschikt. Haha. Haar magnum opus heet " De schaamte voorbij" , lijkt mij veelzeggend. Heb jij iets met geloof? Anja is een gedoopte trien...
Plaats reactie