Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Victor Onrust
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 20 feb 2012, 14:01

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door Victor Onrust »

@lex

Of iets meer of minder ver gaat moet worden afgemeten aan de toestand van dat moment. Het lijkt me niet voor discussie vatbaar dat beëindiging van een lidmaatschap verder gaat dan het nog even niet beëindigen van een lidmaatschap. Dat er bij die laatste optie ook nog een commissie in het leven geroepen zou worden doet niet ter zake.
hagenaars

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door hagenaars »

Een voorstel dat tegen de nadrukkelijke wens van het voltallige bestuur ingaat, is alleen daarom al verderstrekkend, zeker als het bestuur opnieuw zijn lot aan dat voorstel verbindt.
Dat het bestuur zich met hand en tand tegen de behandeling van dit voorstel verzette, tekent de situatie.

Het is natuurlijk niet zo dat de beëindiging, het royement na instellen van die commissie of niet, het ging ten slotte om een voorstel niet ook nog aan de orde gesteld had kunnen worden...Kortom, er is primitief vergaderd. Angstig volk die vrijdenkers, vind je niet?
Victor Onrust
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 20 feb 2012, 14:01

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door Victor Onrust »

Ik denk niet dat je met jouw redenering over wat meer of minder verstrekkend is erg ver komt. Maar waarom probeer je het niet bij een rechtbank als je zo zeker bent van je zaak? Terzijde: ik denk dat de volgorde van stemming weinig tot niets zou hebben uitgemaakt. Denk je echt dat mensen die nu voor het royement gestemd hebben opeens voor een commissie gestemd zouden hebben? Hoe naïef kun je zijn?
hagenaars

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door hagenaars »

Altijd weer dat irritante je afzetten, ik geef slechts antwoord op opgeworpen vragen. Wat moet ik met een rechter?
Victor Onrust
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 20 feb 2012, 14:01

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door Victor Onrust »

Irriteren is een kunst die je zelf ook behoorlijk goed beheerst. "Stiekem" het onderwerp verschuiven bijvoorbeeld. Of je eigen regels toepassen in plaats van de algemeen gangbare. Logica soms ook ver te zoeken. Iemand gewoon gelijk geven is er bij jou niet bij.
hagenaars

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door hagenaars »

Nee, waarom zou ik? Als ik na lang nadenken vind dat ik een argument heb, dan breng ik dat graag naar voren. Niet stiekem hoor,..Welk onderwerp is veranderd? Ik geef gewoon antwoord op jouw vragen, politesse.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Nee, waarom zou ik?


Precies, waarom zou je? Ben benieuwd naar je antwoord.
hagenaars

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door hagenaars »

Meen je dat nou? Moet ik op de vraag "waarom zou ik iemand die een in mijn ogen onjuist oordeel uitspreekt gelijk geven?" beantwoorden? Ik zal er over nadenken. :mrgreen:
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door fred neerhoff »

Waarom je hersens zo belasten? Eerst maar eens lezen:
Victor Onrust schreef:Iemand gewoon gelijk geven is er bij jou niet bij.
hagenaars schreef:Nee, waarom zou ik?
En het antwoord is?
hagenaars

Re: Verslag ALV De Vrije Gedachte d.d. 21 april 2012

Bericht door hagenaars »

Ik geloof dat het antwoord ontkennend is... :D
Plaats reactie