De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Plaats reactie
hagenaars

De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Bericht door hagenaars »

Als ik naar de Nexus dag wandel (daarover later meer) zie ik overal affiches voor de https://www.google.nl/aclk?sa=l&ai=DChc ... EAE&adurl=

Het lijkt mij een prima project. Laat zien dat je er bent en iets voorstelt.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Bericht door FleetwoodMacho »

Aangaande de posters: wat mogen de PC-argumenten dan wel inhouden, afgaande op het veronderstelde 'Achievement?'
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Bericht door hagenaars »

Als je te beroerd bent om de aangeven site te openen, ja dan...
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Als je te beroerd bent om de aangeven site te openen, ja dan...
Ik ben ook te beroerd om de Koran te lezen, en laat me gaarne informeren door mensen die dat wel interessant vinden. Wellicht was dat hier ook het geval, maar kennelijk dacht je in dit geval dat een 'goed' produkt zichzelf wel verkoopt.

Maar ik heb al een behoorlijke indruk, dus bespaar jezelf verdere moeite.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Bericht door hagenaars »

Dat van die Koran is een beetje dom. Het boek is uitstekend vertaald door de nog altijd diep betreurde Prof. dr. Hans Jansen. Ik raad u aan in de vrijdenkerstraditie zelf het betwiste boek te lezen en niet uitsluitend af te gaan op de mening van anderen.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Bericht door FleetwoodMacho »

Ook niet als ik op de mening afga van dezelfde betreurde Hans Jansen?
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Bericht door hagenaars »

Nee, hij zou zelf uw luiheid beschimpen. Hij die een boek niet leest, kakelt zoals een kip bij het leggen van een eitje.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Nee, hij zou zelf uw luiheid beschimpen. Hij die een boek niet leest, kakelt zoals een kip bij het leggen van een eitje.
Hagenaars kakelt als een kip zonder kop: ik behoef geen boek van Hans Jansen te lezen om zijn mening te vernemen, hij heeft in de media zijn mening over de Koran voldoende voor het voetlicht gebracht.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: De Gay pride is een succes en vindt navolging.

Bericht door hagenaars »

Als u wilt babbelen over een door Prof. dr. Hans Jansen vertaald boek dan moet u het eerst even lezen. De media aanhoren is echt te weinig.
Plaats reactie