Leren je bek te houden.

Plaats reactie
hagenaars

Leren je bek te houden.

Bericht door hagenaars »

Je mag alles zeggen, zegt mijn vriend Rob Polak, een groot vrijdenker, die de kunst van het vrijdenken oa van zijn oom*) leerde. Maar het hoeft niet. En zeker niet altijd...Zoals nu weer blijkt met die CU mevrouw:
Bron De Telegraaf en de Volkskrant.

Minister van Landbouw Carola Schouten betreurt dat bij de ,,kalverfraude" het beeld is ontstaan dat melkveehouders op grote schaal fraudeerden. ,,Ik heb onderschat wat de impact is geweest door dit zelf zo naar buiten te brengen", zegt zij zaterdag in de Volkskrant.
Carola Schouten: 'Ik snap hoe leven op boerderij is' (via De Telegraaf):

*) Leo Polak.eo Polak - Wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leo_Polak

Hij trouwde in 1917 met Henriette Antoinette Schwarz (1893-1974), een van de erfgenamen van de essencefabriek Polak & Schwarz. Zij kregen drie dochters. Polak was een oom van de uitgever Johan Polak en van dr. Rob Polak, gepromoveerd medicus en wetenschappelijk onderzoeker te Delft. In 1925 werd Leo Polak buitengewoon hoogleraar aan de universiteit van Leiden in de wijsbegeerte en het recht.
hagenaars

Re: Leren je bek te houden.

Bericht door hagenaars »

Moet een minister die fraude denkt vast te stellen, haar mondje toe doen? Ik denk het wel, ze moet regels (wetten) maken die uitvoerbaar zijn en gehandhaafd kunnen worden.
Plaats reactie