Is Nederland een staat in verval?

hagenaars

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door hagenaars »

Dank u, ik ben kerngezond.
Ja, in mijn ochtendkrant wordt uitvoerig bericht over dit fenomeen, onder- en bovenwereld. En de boevenwereld.
Laatst gewijzigd door hagenaars op ma 02 sep 2019, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door FleetwoodMacho »

Mijn conclusie is dat je een man op leeftijd bent, een zogenaamde 'babyboomer', en dat je nog een papieren krant leest. Welke krant is dat, of roer ik dan teveel in je privé-leven?
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door hagenaars »

Ik ben van voor den oorlog.
Uiteraard lees ik de krant. Waarom vraagt u dat?
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Ik ben van voor den oorlog.
Uiteraard lees ik de krant. Waarom vraagt u dat?
Tsja, dat verklaart het één en het ander. Vergeet de eerder door mij gemaakte kwinkslagen en sneren maar, mijn excuses hiervoor.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door hagenaars »

dank
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:dank
Lex Hagenaars, het staat nu wel vast dat een zinnige discussie met jou nagenoeg onmogelijk is. Als je nog aan dit Forum wil deel blijven deelnemen dan verzoek ik je dringend om ook andere deelnemers ruimte te geven.
hagenaars

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door hagenaars »

Er is, David, geen land te bezeilen met deze FM. Het blijft helaas bij persoonlijke attaques. Ik bedank hem of haar daar dan vriendelijk voor, zoals het hoort. Zullen we maar weer gewoon doorgaan met inhoudelijke bijdragen?
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Er is, David, geen land te bezeilen met deze FM. Het blijft helaas bij persoonlijke attaques. Ik bedank hem of haar daar dan vriendelijk voor, zoals het hoort. Zullen we maar weer gewoon doorgaan met inhoudelijke bijdragen?
Hagenaars, de leverancier van inhoudelijke bijdragen, toont in zijn voorlaatste bijdrage aan wat hij daaronder verstaat.
hagenaars schreef:Dank
:D
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
nederland
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 04 sep 2019, 13:13

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door nederland »

Ja
Als je MP mensen schoffeert
Er steeds meer dak- en thuislozen zijn
Er überhaupt voedselbanken bestaan
Er in de maatschappij steeds meer onvrede ontstaat, dankzij vele bezuinigingen.
Kloof tussen arm en rijk groter wordt
Je huishouden niet kan rondkomen, ook al ben je 2 verdiener
Uitkeringen voor sommige zo laag is dat je de schulden ingelijst
Ja dat is verval

Dit is overigens de keuze die men bij verkiezingen zelf maakt. Het geeft aan dat er teveel mensen zijn die het te goed hebben
hagenaars

Re: Is Nederland een staat in verval?

Bericht door hagenaars »

U hebt zeker gelijk met het meeste uit uw opsomming, maar het gekke is dat daarnaast de Nederlander als je het hem vraagt tot de gelukkigste ter wereld behoort. Wel waarschuwt de heer Putters van het SCP voor veenbrand, de titel van zijn boek, veel onvrede blijft onder de oppervlakte, we willen er niet over praten.
Plaats reactie