Hard Talk met Frank Luntz.

Plaats reactie
hagenaars

Hard Talk met Frank Luntz.

Bericht door hagenaars »

Frank Luntz ( Frank I. Luntz (born February 23, 1962) is an American political consultant,[2] pollster, and "public opinion guru"[3] best known for developing talking points and other messaging for various Republican causes. His work has included assistance with messaging for Newt Gingrich's Contract with America, promotion of the terms death tax instead of estate tax and climate change instead of global warming, and public relations support for pro-Israel policies in the Israeli-Palestinian conflict. ) is een van de meest heldere commentatoren over de situatie in de Amerikaanse politiek, waar twee kandidaten de komende maanden in de meest smerige strijd verwikkeld zullen raken. De uitkomst is ongewis, omdat het electoraat in grote meerderheid geleid wordt door wantrouwen in politici. In Hard Talk komt hij tot een aantal opmerkelijke uitspraken die ook voor Europa gelden. Het is moeilijk voor te stellen hoe de diepgaande niet overbrugde tegenstellingen bij elkaar gebracht kunnen worden. Hij schetst een diepe crisis gebaseerd op wantrouwen, behandelt de verschillende groepen en categorieën die bijdragen aan de verwarde en onduidelijke situatie. En dat op de dag dat het Britse electoraat zich moet uitspreken over de Europese Unie!
Spannende televisie...
hagenaars

Re: Hard Talk met Frank Luntz.

Bericht door hagenaars »

Ik denk dat Luntz hier iets bloot legt dat ook in ons landje speelt, een structureel wantrouwen in politiek en politici. Daardoor, ontstond het versnipperde veld met zoveel kleinere partijen en het verdwenen sterke midden.
vivinant
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 04:18

Re: Hard Talk met Frank Luntz.

Bericht door vivinant »

Erg leuk, ik vind je echt, ik dank u zeer.
genting princess
hagenaars

Re: Hard Talk met Frank Luntz.

Bericht door hagenaars »

Graag gedaan.
Plaats reactie