Migratie, de mythen

hagenaars

Re: Migratie, de mythen

Bericht door hagenaars »

En maak je geen zorgen over mijn kritische volgzaamheid
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Migratie, de mythen

Bericht door fred neerhoff »

Toon die zogenaamde kritische volgzaamheid dan eens aan de hand van het onderhavige onderwerp. En denk je nu echt dat alle socio-kennis die Oxford produceert waardevrij is?
hagenaars

Re: Migratie, de mythen

Bericht door hagenaars »

Ik weet waar Oxford voor staat en dat weet jij ook, toch? The collegiate system is at the heart of the University’s success, giving students and academics the benefits of belonging both to a large, internationally renowned institution and to a small, interdisciplinary academic community. It brings together leading academics and students across subjects and year groups and from different cultures and countries, helping to foster the intense interdisciplinary approach that inspires much of the outstanding research achievement of the University and makes Oxford a leader in so many fields.
Je snapt het?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Migratie, de mythen

Bericht door fred neerhoff »

Ja Hagenaars, ik ken Oxford inderdaad goed, zelfs beter dan jij wellicht vermoedt. Daarom ook, ervaar ik je uitspraken over deze Universiteit als misplaatste pedanterie.

En nee Hagenaars , het is uitdrukkelijk niet zo dat alles wat uit Oxford komt onomstreden is. Zelfs de wetenschappelijke productie van jouw De Haas niet. Sterker nog, wetenschap kan pas gedijen bij niet aflatende kritiek.

Dus, kom Hagenaars, in plaats van kritiekloos naar De Haas te verwijzen zou je je voor de verandering eens kunnen verdiepen in de artikelen van De Haas om vervolgens te bewijzen dat het je ernst is met je zogenaamde kritische volgzaamheid.
hagenaars

Re: Migratie, de mythen

Bericht door hagenaars »

Toe maar, de complimenten blijven komen. (arrogantie, eigendunk, eigenwaan, hoogmoed, inbeelding, ingebeeldheid .)

Ik hoef de stellingen over mythen inzake immigratie niet extra te onderbouwen. Dat heeft de professor voor ons gedaan. Jij wilt ze bestrijden en dus moet je aan de slag met tegenwerpingen. Snap je?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Migratie, de mythen

Bericht door fred neerhoff »

Grappig, je stikt in je eigen ongerijmdheden!
hagenaars

Re: Migratie, de mythen

Bericht door hagenaars »

terug naar het onderwerp, migratie.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Migratie, de mythen

Bericht door fred neerhoff »

Ga vooral je gang. Want tot op heden vind ik je inbreng erg teleurstellend. Je presteert het zelfs om mijn inhoudelijke kritiek (niet te verwarren met mijn scepsis omtrent zijn ideologische agenda) op jouw Huub de Haas geheel te negeren. Ik vind dat ronduit onbeschoft Hagenaars.
hagenaars

Re: Migratie, de mythen

Bericht door hagenaars »

Ik mag dan onbeschoft zijn, en dat spijt mij, maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je een beetje in je maag zit met de teksten van Prof Hein de Haas, zijn originele en feitelijke ideeën over migratie, waar mee het onderwerp van zijn mythologisch en dreigend karakter wordt ontdaan en politiek beheersbaar wordt. In elk geval makkelijker bespreekbaar.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Migratie, de mythen

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je een beetje in je maag zit met de teksten van Prof Hein de Haas
Je indruk is onjuist Hagenaars. In tegenstelling tot jou, gaf ik hierboven al inhoudelijke kritiek op zijn interpretatie van de mythe van het migratie saldo. Nu jij nog Hagenaars!
Plaats reactie