Franse weerzin tegen etnische manipulatie

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Franse weerzin tegen etnische manipulatie

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Hoezo vruchteloos ?
Ik wil best geloven dat jij er wat van geleerd hebt, maar dat geldt niet voor mij.

Discussie gesloten.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Franse weerzin tegen etnische manipulatie

Bericht door FleetwoodMacho »

Haagen-Dazs schreef:"La dona e mobile" zingt de dichter *) . De mens is wispelturig...
Juist geschreven:
La donna è mobile
En betekent dat de VROUW wispelturig is.

Overigens: dichters dichten, en zangers zingen.

Je bent een boterletter, Hagenaars. :lol:
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: Franse weerzin tegen etnische manipulatie

Bericht door hagenaars »

Ik probeer genderneutraal te denken, maar u hebt gelijk. Het is niet ongebruikelijk de term "de dichter zingt" te gebruiken.
Laatst gewijzigd door hagenaars op do 19 sep 2019, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
hagenaars

Re: Franse weerzin tegen etnische manipulatie

Bericht door hagenaars »

Kijk makker, beste Fred, weet je dat je steeds meer op Anton van Hooff gaat lijken ?, die sloot ook altijd z.g. discussies af. Het heeft hem weinig geluk gebracht x). Ik heb inderdaad wel wat van onze discussies opgestoken.
x) De daling van het ledental van de Vrije Gedachte heeft hij niet weten te stoppen, helaas.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: Franse weerzin tegen etnische manipulatie

Bericht door FleetwoodMacho »

hagenaars schreef:Ik probeer genderneutraal te denken, maar u hebt gelijk. Het is niet ongebruikelijk de term "de dichter zingt" te gebruiken.
Hagenaars denkt genderneutraal. Bij zijn tocht langs de wereldwinkel en supermarkt denkt hij dan ook steevast aan tampons, mascara en lippenstift. Op de markt weet hij tussen de veelkleurige mislukkelingen altijd de kraampjes met beha's en damesslipjes te vinden.

Je bent een boterletter, Hagenaars.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Franse weerzin tegen etnische manipulatie

Bericht door hagenaars »

Het is zinloos op deze malle cabarettoon tegen elkaar te spreken, het betekent voor mij dat u waarschijnlijk niet echt in het onderwerp waarover uzelf nota bene begon, geïnteresseerd bent. Een multiculturele samenleving (Wen er maar vast aan! ) biedt naast problemen ook een groot aantal interessante voordelen.

Trouwens de 'oude' , zogenaamd op één cultuur gebaseerde samenleving, bood ook naast voordelen behoorlijk wat nadelen, zoals we weten.
Plaats reactie