De toekomst van de Democraten.

Plaats reactie
hagenaars

De toekomst van de Democraten.

Bericht door hagenaars »

De leider van de Democraten in het Huis van Afgevaardigden Nancy Pelosi houdt de boel stevig in de gaten, aan relletjes heeft zij niks, dus worden de vier dames die door Trump op hun nummer gezet zijn door haar in toom gehouden. Goed werk!


Although Trump and “the Squad” (the collective nickname for the congresswomen) have venomously denounced each other, the reality is that they both want the same thing: to make the women the public face of the Democratic party. And their greatest obstacle is the Democratic House speaker, Nancy Pelosi.
Gerard R.
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 27 jan 2019, 12:21

Re: De toekomst van de Democraten.

Bericht door Gerard R. »

Het grootste obstakel voor de Democraten is volgens mij, dat ze geen perfecte presidents-kandidaten hebben en dat ze niet altijd (meestal niet) slim/strategisch operen. Wat daar al niet fout is gegaan de afgelopen jaren (met Obama erbij)... En ik vrees dat ze dat op het volgende beslissende moment weer zouden kunnen meemaken. Democraten zijn veelal niet de 'harde noten', die je bij (extreem) rechts zo af en toe aantreft. Democraten gaan niet zo snel 'The Last Mile', ze gaan niet van nature tot het stinkende gaatje.
Klimatologische ineenstorting begonnen, zegt de VN. Dus... vliegen, rijden, varen, oorlog, machientjes, BBQ of het leven ervan afhangt..
hagenaars

Re: De toekomst van de Democraten.

Bericht door hagenaars »

Ik weet niet of terughoudendheid een veel voorkomend euvel is bij de Democraten. Obama, noch Clinton en zeker Kennedy niet, waren erg terughoudend. Nee, wat dit jaar speelt, is dat Trump bijna zeker is van de overwinning en dat schrikt geschikte kandidaten af. Je fietst niet om te verliezen immers...
Plaats reactie