De toekomst van China.

FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: De toekomst van China.

Bericht door FleetwoodMacho »

Ik heb je nog op weinig inzicht, kennis of subtiliteiten kunnen betrappen. Maar ga vooral door, want je schijnt één der weinigen te zijn die hier nog reacties plaatsen.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: De toekomst van China.

Bericht door hagenaars »

dank
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: De toekomst van China.

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:dank
Lex Hagenaars, het staat nu wel vast dat een zinnige discussie met jou nagenoeg onmogelijk is. Als je nog aan dit Forum wil deel blijven deelnemen dan verzoek ik je dringend om ook andere deelnemers ruimte te geven.
hagenaars

Re: De toekomst van China.

Bericht door hagenaars »

Hoe kom je daar nu weer bij? Ik heb de heer FleetwoodMacho (FM) b.v., uitvoerig geantwoord en zal dat uiteraard blijven doen. Dat spreekt. Ruimte genoeg.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: De toekomst van China.

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Hoe kom je daar nu weer bij? Ik heb de heer FleetwoodMacho (FM) b.v., uitvoerig geantwoord en zal dat uiteraard blijven doen. Dat spreekt. Ruimte genoeg.
Dit was de laatste waarschuwing. De volgende keer zal ik voorstellen je een ban te geven.
hagenaars

Re: De toekomst van China.

Bericht door hagenaars »

Welke "volgende keer" en aan wie ga je dan "voorstellen" doen? Ik denk dat ik het gestelde niet helemaal begrijp.
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: De toekomst van China.

Bericht door FleetwoodMacho »

Hagenaars begrijpt het weer eens niet, een verschijnsel wat verdacht vaak voorkomt. Dit werpt de vraag op of je iemand die zó weinig begrijpt wel serieus kunt nemen als hij zijn 'verheven' inzichten weer eens kenbaar maakt.

Lees zijn bijdragen, of kijk naar de conclusies van andere forum-deelnemers in de 'Hagenaars-vrij ' draad.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
nederland
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 04 sep 2019, 13:13

Re: De toekomst van China.

Bericht door nederland »

Goh, is dit nu vrijdenken, ieder zijn mening lijkt mij en met de huidige wetenschap is alles wel met feiten te staven.
Kom ik terecht op een forum, met kleuter gedrag, ik kan ze gewoon zien stampvoeten.
Daarbij een beheerder die in de ban is van een of andere macho persoon en mensen in de ban wil doen haha. Zijn we in Harry potter land?
Ik begrijp wel dat hier nog weinig mensen komen.
De persoon macho is een pitbull gelijk.
Tabee
FleetwoodMacho
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 26 aug 2019, 19:38

Re: De toekomst van China.

Bericht door FleetwoodMacho »

nederland schreef:Goh, is dit nu vrijdenken, ieder zijn mening lijkt mij en...
Waar werd er iemand belemmerd in het uiten van zijn opinie?
en met de huidige wetenschap is alles wel met feiten te staven.
'De huidige wetenschap' is slechts een relatief begrip. Wij lachen in bepaalde gevallen om de wetenschap van 100 jaar geleden, over 100 jaar zal men lachen om de wetenschap van nu. Dat is te zeggen, indien de mensheid zich in positieve zin blijft ontwikkelen, als er sprake is van voortschrijdend inzicht.
Kom ik terecht op een forum, met kleuter gedrag, ik kan ze gewoon zien stampvoeten
Een forum is soms net de échte wereld, nederland.
Daarbij een beheerder die in de ban is van een of andere macho persoon en mensen in de ban wil doen haha.
Waaruit blijkt dan wel dat de beheerder 'in de ban is', en je spreekt over 'mensen', meervoud dus. Presenteer even een lijstje, dan weten wij ook wie er op de nominatie staan.
Zijn we in Harry potter land?
Gezien het feit dat de vorige MP op Harry Potter lijkt, zou je dat inderdaad kunnen veronderstellen.
Ik begrijp wel dat hier nog weinig mensen komen.
Ik ook, de forumwereld heeft zijn beste tijd gehad: men begeeft zich liever op Twitter en Facebook. Slechts de ware forumliefhebber wordt nog zo hier en daar waargenomen.
De persoon macho is een pitbull gelijk.
Woef, woef...
Tabee
Wellicht heeft de Libelle of de Margriet nog een forum, en kun je daar terecht om gezellig te keuvelen over breiwerkjes, Harry Potter, pitbulls en zo.
So you say there's a race of men in the trees. You're for tough legislation. Thanks for calling. I wait all night for calls like these.

Donald Fagen - The Nightfly
hagenaars

Re: De toekomst van China.

Bericht door hagenaars »

We zijn het eens, als ik u goed begrijp over de kwalijke regering van Erdogan, Maar bent u er van overtuigd dat deze dictator het eeuwige leven heeft? Nee, dat zal niet, dus komt er na zijn periode een andere regering in Turkije en die kon wel eens radicale verandering brengen. Ik ben daar optimistisch over getuige de verkiezing van vooruitstrevenden in alle grote steden in Turkije.
Wat moet ik verder schrijven over incest? Wilt u daarover discussiëren?
ik kom niet op twitter noch op al die andere nutteloze media...
Plaats reactie