Rotterdam en Paul Rosenmöller.

Plaats reactie
hagenaars

Rotterdam en Paul Rosenmöller.

Bericht door hagenaars »

Paul R. is een bekende brokkenmaker, voorbeelden te over (Ik herinner mij nog een z.g. doodziek Kamerlid, dat springlevend en kerngezond bleek te zijn.) Hij heeft nu Rotterdam een onwerkbaar coalitieakkoord bezorgd. De bijna grootste wereldhaven een steunpilaar van onze nationale economie, kan zonder de grootste partij bestuurd worden door een soort "regenboog" samenzwering van VVD, GroenLinks, D'66, PvdA, CDA en de ChristenUnie samen in het bezit van één zetel meerderheid in de gemeenteraad. En dat alles om de grootste partij uit het college te houden...Hilarisch.
Bron: FD, 6 juni pag. 6.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Rotterdam en Paul Rosenmöller.

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Paul R. is een bekende brokkenmaker, voorbeelden te over
Je moet ook wel een dikke plaat beton voor je kop hebben om kapelaan Rosenmöller als voorzitter van de VO-raad (vereniging van scholen in het voortgezet onderwijs)te benoemen.

Als er 1 niet-te-stoppen, alsmaar babbelend leeghoofd in Haagse kringen rondloopt, dan is het deze opportunist wel. Ook lobbyt deze vals-linkse politicus voor het groot-kapitaal. https://www.telegraaf.nl/nieuws/2021721 ... topsalaris
hagenaars schreef:Ik herinner mij nog een z.g. doodziek Kamerlid, dat springlevend en kerngezond bleek te zijn.
Klopt. Groenlinks Tweede Kamerlid Tara Singh Varma belazerde iedereen waar ze maar kon. Indertijd zag ik een hilarische documentaire in het filmhuis over deze pathologische leugenaar. In deze docu kwamen ook partijleden aan het woord die openlijk vertelden hoe zij partijvoorzitter Rosenmöller uitdrukkelijk hadden gewaarschuwd voor deze bedriegster (naast een greep in de partijkas, verscheen zij zelfs met een gefakete rolstoel act in de Tweede Kamer!)

Maar Rosenmöller hield zich doof, en wilde haar ondanks hard bewijs tegen haar met alle geweld handhaven vanwege haar afkomst (minderheden beleid;diversiteitspolitiek). De mainstream media berichtten echter tegen beter weten in, en zonder weerwoord van Rosenmöller dat hij zich door haar bedrogen voelde, waarmee Rosenmöller zichzelf ook nog eens bevuilde als een schijnheilige leugenaar. Het was immers Rosenmöller zelf die alles heel bewust liet gebeuren.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Rotterdam en Paul Rosenmöller.

Bericht door fred neerhoff »

Dezelfde Paul Rosenmöller wist natuurlijk van niks toen het al anderhalf jaar (!!) een publiek geheim was dat er binnen zijn bevoegdheid van voorzitter VO-raad op grote schaal is gesjoemeld met schoolcijfers waar kinderen nu de dupe van zijn.

Zo kennen wij deze held van regressief-links weer!

https://www.trouw.nl/home/had-de-onderw ... ~a8f260ef/
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Rotterdam en Paul Rosenmöller.

Bericht door David Bakker »

hagenaars

Re: Rotterdam en Paul Rosenmöller.

Bericht door hagenaars »

Ja, die Rosenmöller ligt nu flink onder vuur, terecht, kijken wat ie doet...
Plaats reactie