Kletskoek van Thierry B.

Plaats reactie
hagenaars

Kletskoek van Thierry B.

Bericht door hagenaars »

De grootste schmierder*) in onze volksvertegenwoordiging is door de vice premier terecht hard aangepakt, ze gebruikte daarvoor de Ien Dales**) lezing. Een juiste plek naar mijn mening. Het juiste woord op de juiste plek.
Ik hoop dat het helpt tegen deze Hadjememaar. "De nieuwste afsplitsing van het populisme gaat verder waar Wilders ophoudt. De partij van Baudet lijkt geobsedeerd te zijn door één van de weinige taboes waar ik als progressieve liberaal aan hecht: het praten over rassen in het politieke debat", zei ze vrijdag in Nijmegen in de burgemeester Ien Dales-lezing.

*)
Van tooneelspelers: zich bij het tooneelspelen slordig, nonchalant, niet serieus gedragen, b.v. door ongepaste grapjes te maken, zich niet te grimeeren, zich niet aan de mise-en-scène te houden enz.; van tooneeldirecties: nonchalant zijn ten aanzien van de tooneelvoorstelling door goede acteurs te vervangen door mindere, te laten optreden op plaatsen waar het decor niet kan staan enz.

**)
Onconventionele en doortastende PvdA-politica en bestuurder. Begon haar loopbaan bij het christelijke vormingsinstituut 'Kerk en Wereld' en was later directeur van de sociale dienst in Rotterdam. Als staatssecretaris onder Den Uyl in het kabinet-Van Agt II i medeverantwoordelijk voor fel bekritiseerde plannen om te snoeien op de Ziektewet. Na een periode als Tweede Kamerlid werd zij burgemeester van Nijmegen. In 1989-1994 minister van Binnenlandse Zaken. In die functie zette zij in op een beleid van 'sociale vernieuwing' en bracht zij samen met Hirsch Ballin een nieuwe Politiewet en antidiscriminatiewetgeving tot stand. Bestuurder op hoofdlijnen, die goed leiding kon geven. Had soms een wat moeizame relatie met het parlement, omdat zij niet altijd wenste in te gaan op detailkritiek. De Nijmegenaren gaven haar de koosnaam 'Ma Flodder'. Werd door zichzelf te blijven allengs populairder.

Bron: Parlement en Politiek.
hagenaars

Re: Kletskoek van Thierry B.

Bericht door hagenaars »

Met de broek op de knieën en de handen omhoog, staat de ruziezoeker uit Heemstede voor paal. Hij heeft een wetenschappelijk bewijs voor zijn theorie dat er verschil is tussen "volkeren" en hun intelligentie. Och arme...Wat doet zo'n verwende kleuter in de politiek?
hagenaars

Re: Kletskoek van Thierry B.

Bericht door hagenaars »

Gisteren (10- 2.) zag ik het verwende kind zwaaiend met een papier dat hij uit zijn binnenzak haalde, schreeuwen tegen Lodewijk Asscher. Deze gaf hem een welgemeend advies: neem de woorden terug, zeg dat het een misverstand was of iets dergelijks. Het verwende kind deed dat natuurlijk niet. Het blijft aan zijn reet hangen, dus. Leuk. De kiezer weet er wel raad mee.
Kijk maar naar De Dagelijkse Standaard. "Voor het eerst sinds het Forum voor Democratie in de Tweede Kamer zit verliest de partij een zetel in de peilingen. De oorzaak is vrijwel zeker al het rumoer dat deze week werd veroorzaakt rondom de exodus van leden rondom de gebrekkige partijdemocratie, alsmede het debat rond IQ-scores van verschillende volkeren en rassen."
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Kletskoek van Thierry B.

Bericht door David Bakker »

Wat ziet jouw goede vriend Paul Cliteur in Baudet? https://www.geenstijl.nl/4999482/samen_ ... t_de_givn/

En was Cliteur in het verleden niet lijstduwer voor de Partij van de Dieren? En waarom is ie daar weg?
hagenaars

Re: Kletskoek van Thierry B.

Bericht door hagenaars »

Ik heb geen idee, de schmierder studeerde af bij Paul, dat misschien? Ik zal het hem vragen als ik hem zie.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Kletskoek van Thierry B.

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Ik heb geen idee, de schmierder studeerde af bij Paul, dat misschien? Ik zal het hem vragen als ik hem zie.
Hij geeft hier een onduidelijk antwoord: http://www.binnenlandsbestuur.nl/bestuu ... newsletter
hagenaars

Re: Kletskoek van Thierry B.

Bericht door hagenaars »

Kan het duidelijker? De schmierder werkte bij de lijstduwer...Solidariteit, dus.
Plaats reactie