Trump versus Clinton

Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Het is echt te gek voor woorden dat u serieus wil promoten de koran te verbieden.
Dan heb je er (weer eens) niks van begrepen.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Er is geen derdewereldoorlog aan het ontstaan. Er zijn extreme moslims die meestal andere moslims doden. maar een wereldoorlog, dat is echt wat anders. De koran heeft in het verleden ernstige gevolgen gehad, men heeft er zwaar onder geleden. Ik lieg niet en ik draai ook niet. ik geef mijn mening. Het zou al helpen als u het schimpen en schelden zou laten. Als u persoonlijk wordt dan zeg ik "geen commentaar". Een forum is er niet om uw persoonlijke sores te behandelen. En nogmaals schelden en schimpen moet u achterwege laten. Iedereen kan in Nederland gebruik maken van het gedoogbeleid van hard en softdrugs. Wat het met het onderhavige onderwerp te maken heeft ontgaat mij, maar dat is zo. Er zijn duizenden verslaafden en die worden in het algemeen met rust gelaten. Handel en verkoop is natuurlijk wat anders, daar hebt u gelijk in.
Het is echt te gek voor woorden dat u serieus wil promoten de koran te verbieden. U weet toch dat de Nazi ideologie verboden is, er zijn veel mensen gestraft voor de gruweldaden van de Nazi's. U haalt met de vergelijking de moslims door het slijk en dat lijkt mij ongewenst. Als mij een zaak interesseert dan geef ik mijn mening, daar is dit forum voor. Discussie, meningsuiting. U wilt niet alleen de koran verbieden, maar een deelnemer aan dit forum die het niet met u eens is de mond snoeren. Dat is in strijd met de doelstelling van dit forum. Trouwens als u deelneemt aan de discussies dan moet u wel tegen een stootje kunnen.
Het is trouwens knap vervelend dat u uw favoriete onderwerp telkens naar voren brengt ook als er een ander item aan de orde is. Zoals hier. We worden geacht hier meningen over Clinton en Trump te wisselen.
Ik verhuis dit naar een relevant topic en zal je daar nog eens een kans geven.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

U bent een buitenkansje...
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Trump versus Clinton

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:U bent een buitenkansje...
Lex, bij bijna alle onderwerpen op dit forum heb je vrijwel altijd het laatste woord. Ik verzoek je - als moderator - andere deelnemers wat meer ruimte te geven. Het is immers geen heilig moeten om altijd maar weer al dan niet inhoudelijk te reageren.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Het doel van het forum is toch discussie, ik geef iedereen alle ruimte en heb nog nooit iemand iets verboden o.i.d.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Het doel van het forum is toch discussie, ik geef iedereen alle ruimte en heb nog nooit iemand iets verboden o.i.d.
Het forum heet Forum voor vrijdenkers, of moest het eigenlijk Forum voor Hagenaars zijn? Je loopt overal doorheen te etteren in elke discussie hetzelfde. Je verziekt elke discussie. Je jaagt iedereen weg met je dwangneurotische ge-etter.

Als dit zo door blijft gaan, ben ik ook weg. En ik heb aardig wat geduld met je gehad. Maar dit Forum verzuipt in jouw geklier. Er is met jou geen discussie te voeren.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Er is met jou geen discussie te voeren. Laat het dan achterwege...
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Er is met jou geen discussie te voeren. Laat het dan achterwege...
Ik wijs je enkel op je gedrag.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Trump versus Clinton

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Het doel van het forum is toch discussie, ik geef iedereen alle ruimte en heb nog nooit iemand iets verboden o.i.d.
Het gaat er niet om dat jij iemand nooit iets verboden hebt, maar ik dat ik je maan tot wellevend Forum-gedrag. Jij zal moeten accepteren dat jij dit Forum voor anderen verstikt.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

Ingevolge The Freedom of Information Act zijn gisteren nog eens 15.000 emails van Hillary Clinton vrij gekomen die ze gedurende haar ministerschap wisselde.

Voor wie het nog niet wist: intussen staat het vast dat er gedurende haar ministerschap belangenverstrengeling plaats vond tussen haar ministerschap enerzijds en haar private familie stichting, The Clinton Foundation, anderzijds.

En dat, terwijl deze nep-persoonlijkheid tot op de dag van vandaag altijd beweerd heeft dat er middels de betreffende emails nooit vertrouwelijke informatie zou zijn gewisseld.
Plaats reactie