Trump versus Clinton

hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Neurotisch, ook goed voor veel punten, maar pathologisch is beter. Shame on you.( De koran verbieden is bezopen.) (Verspreiding van Mein Kampf tegengaan kan ik mij voorstellen.)
Laatst gewijzigd door hagenaars op di 16 aug 2016, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

Jezus joh, er lijkt echt wat mis met je!
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Het laatste woord is je gegund.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

Ook al zoiets: jouw kennelijke onstuitbare drang om werkelijk bij elke discussie het laatste woord te hebben, al is het nog zo inhoudsloos zal iedereen hier direct herkennen. Behalve jij natuurlijk. Misschien toch pathologisch?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

fred neerhoff schreef:Jezus joh, er lijkt echt wat mis met je!
Ja, het begint echt ridicule vormen aan te nemen.
fred neerhoff schreef:Ook al zoiets: jouw kennelijke onstuitbare drang om werkelijk bij elke discussie het laatste woord te hebben, al is het nog zo inhoudsloos zal iedereen hier direct herkennen. Behalve jij natuurlijk. Misschien toch pathologisch?
Tsja, je wilt niet weten hoe vaak ik al op het punt gestaan hem daarop te wijzen. Maar elke keer dacht ik, nee laat maar. Dat wordt weer een "wat je zegt ben je zelf" schoolplein fittie. Maar inderdaad, werkelijk een dwangneurotische tik heeft H. om altijd maar het laatste woord te hebben, zeer vermoeiend. Zo jaagt hij iedereen weg, vandaar ook dat je regelmatig enkel nog overal Hagenaars ziet staan in het forumoverzicht. Iedereen wordt doodmoe van die gast. En dat lijkt me zeer slecht voor dit forum. Dit kan een leuk en interessant forum zijn, maar dan moet je eerst die vogelverschrikker weghalen lijkt me. Want die jaagt iedereen weg.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Neurotisch, ook goed voor veel punten, maar pathologisch is beter. Shame on you.( De koran verbieden is bezopen.) (Verspreiding van Mein Kampf tegengaan kan ik mij voorstellen.)
Ok, nog 1 poging.
hagenaars schreef: De koran verbieden is bezopen.)
En waarom dan wel?
hagenaars schreef:De koran verbieden is bezopen, er zijn honderdduizenden die dit boek het heiligste vinden.
Daarom? Dus wanneer er honderdduizenden NAZI's zijn die Mein kampf als het allerheiligste zien, wat dan?
hagenaars schreef:(Verspreiding van Mein Kampf tegengaan kan ik mij voorstellen.)
En waarom kan je je dat wel voorstellen? Omdat het haat en discriminatie verspreid jegens andersdenkenden, andersgelovigen, etc? Leg het verschil met de Koran dan eens uit?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef: Als u mij betrapt (Zoals u zegt) op onjuistheden dan hoor ik dat graag.
Waarom hoor je dat graag? Omdat je graag "U zegt het", of "geen commentaar" tiept? Want dat is wat je continu doet. Of lieg en draai je graag? Want dat is wat je ook doet dan. Maar om even je tegemoet te komen, ik zal je weer eens op een onjuistheid wijzen.


Verdovende middelen worden in ons land gedoogd. Dat betekent dat zij niet verboden zijn. Althans het verbod wordt niet gehandhaafd. Dat heet het opportuniteitsbeginsel.
De koran verbieden is bezopen.
Verdovende middelen zij niet gedoogd, er is een gedoogbeleid ten aanzien van "softdrugs", niet ten opzichte van harddrugs. Eigen gebruik is niet strafbaar, maar handel en bezit wel.
Verdovende middelen worden in ons land gedoogd. Dat betekent dat zij niet verboden zijn.
Waar haal je die onzin vandaan? Gedogen wil niet zeggen dat het niet "verboden" is, gedogen wil zeggen dat het verbod onder voorwaarden niet gehandhaafd wordt. Wel verboden, maar men maakt er onder sommige omstandigheden geen punt van dus.

Weer wat geleerd, he Hagenaars?
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Ik ga niet in op de bekende Godwin*) dat er een tweede wereldoorlog voortkwam uit het boek van Hitler.
Nee, en waarom is me wel duidelijk. Want dan krijg je voor je kiezen dat er momenteel een 3e wereldoorlog aan het ontstaan is vanuit de Koran, en dat zal je niet goed uitkomen. En dan heb ik het nog niet eens over de ellende in het verleden dat vanuit de Koran is ontstaan.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Er is geen derdewereldoorlog aan het ontstaan. Er zijn extreme moslims die meestal andere moslims doden. maar een wereldoorlog, dat is echt wat anders. De koran heeft in het verleden ernstige gevolgen gehad, men heeft er zwaar onder geleden. Ik lieg niet en ik draai ook niet. ik geef mijn mening. Het zou al helpen als u het schimpen en schelden zou laten. Als u persoonlijk wordt dan zeg ik "geen commentaar". Een forum is er niet om uw persoonlijke sores te behandelen. En nogmaals schelden en schimpen moet u achterwege laten. Iedereen kan in Nederland gebruik maken van het gedoogbeleid van hard en softdrugs. Wat het met het onderhavige onderwerp te maken heeft ontgaat mij, maar dat is zo. Er zijn duizenden verslaafden en die worden in het algemeen met rust gelaten. Handel en verkoop is natuurlijk wat anders, daar hebt u gelijk in.
Het is echt te gek voor woorden dat u serieus wil promoten de koran te verbieden. U weet toch dat de Nazi ideologie verboden is, er zijn veel mensen gestraft voor de gruweldaden van de Nazi's. U haalt met de vergelijking de moslims door het slijk en dat lijkt mij ongewenst. Als mij een zaak interesseert dan geef ik mijn mening, daar is dit forum voor. Discussie, meningsuiting. U wilt niet alleen de koran verbieden, maar een deelnemer aan dit forum die het niet met u eens is de mond snoeren. Dat is in strijd met de doelstelling van dit forum. Trouwens als u deelneemt aan de discussies dan moet u wel tegen een stootje kunnen.
Het is trouwens knap vervelend dat u uw favoriete onderwerp telkens naar voren brengt ook als er een ander item aan de orde is. Zoals hier. We worden geacht hier meningen over Clinton en Trump te wisselen.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

Het is te off-topic om daar inhoudelijk op in te gaan, normaal zou ik zeggen graag in een relevant topic. Maar waarom zou ik op je in gaan? Meermaals is dat zinloos gebleken aangezien je totaal het spoor bijster bent. Ik blijf niet bezig.
Plaats reactie