Trump versus Clinton

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Je hoeft mij daar niet nogmaals op te wijzen.
Kennelijk wel, want je blijft maar draaien en zeveren. Zonder ook maar iets toe te voegen.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Even heel kort: natuurlijk is mijn mening over uw verbodswens op de koran onderbouwd. Er zijn honderdduizenden die het boek als het heiligste beschouwen en u wou daar tegen in gaan met een verbod? Waar zit uw verstand?
Als u mij betrapt (Zoals u zegt) op onjuistheden dan hoor ik dat graag. Verdovende middelen worden in ons land gedoogd. Dat betekent dat zij niet verboden zijn. Althans het verbod wordt niet gehandhaafd. Dat heet het opportuniteitsbeginsel.
De koran verbieden is bezopen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

Heel kort: waar ben jij eigenlijk mee bezig? Want je snapt inmiddels toch wel dat Mein Kampf in ons land een verboden boek is? Of blijf je soms liever draaien en zeveren zonder iets zinnigs toe te voegen?
Laatst gewijzigd door fred neerhoff op di 16 aug 2016, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Tree Fhinker
Berichten: 317
Lid geworden op: wo 25 mei 2016, 23:11

Re: Trump versus Clinton

Bericht door Tree Fhinker »

hagenaars schreef:Even heel kort: natuurlijk is mijn mening over uw verbodswens op de koran onderbouwd. Er zijn honderdduizenden die het boek als het heiligste beschouwen en u wou daar tegen in gaan met een verbod? Waar zit uw verstand?
Als u mij betrapt (Zoals u zegt) op onjuistheden dan hoor ik dat graag. Verdovende middelen worden in ons land gedoogd. Dat betekent dat zij niet verboden zijn. Althans het verbod wordt niet gehandhaafd. Dat heet het opportuniteitsbeginsel.
De koran verbieden is bezopen.
Ik ga er niet eens meer op in. Je bent flink in de war.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Hoe komt u daarbij? Het is arrogant van u een achterlijke stelling te betrekken zonder motivatie.

De koran verbieden is bezopen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Hoe komt u daarbij?
F.T. heeft hier natuurlijk volkomen gelijk Hagenaars. Je lult jezelf muurvast. Het gaat hem er immers om jou duidelijk te maken dat Mein Kampf verboden is en de koran niet. Daarmee constateert hij een rechtsongelijkheid. En nu begin je weer weg te draaien door te beginnen over het door F.T. bepleitte koran verbod. Jouw beproefde recept om verwarring te zaaien.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Het zal aan mij liggen maar ik heb niet het gevoel "vast" te zitten, integendeel. De koran verbieden is bezopen, er zijn honderdduizenden die dit boek het heiligste vinden. Ik ga niet in op de bekende Godwin*) dat er een tweede wereldoorlog voortkwam uit het boek van Hitler. Er is iets voor te zeggen de verspreiding van het boek te beperken. Bv. op het Waterlooplein...(Mits het boek vrij beschikbaar blijft.)

*) https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Ofwel: als een online-discussie maar lang genoeg duurt, trekt een van de deelnemers geheid een keer een vergelijking met de nazi's of Hitler.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Het zal aan mij liggen maar ik heb niet het gevoel "vast" te zitten, integendeel.
Klopt, m.i. ligt het inderdaad aan jou. Je gedraai vind ik zelfs ronduit pathologisch.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Pathologisch, echt een woordje voor een avondje scrabbel. Je moest je schamen.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

Ik schaam mij geenszins. Je lijkt inderdaad een pathologische drang te hebben om te ontkennen wat hier voor iedereen glashelder is. En door blijven zeveren zonder inhoudelijk iets toe te voegen lijkt ook al een neurotische trek van je te zijn. Iemand moet dit toch eens tegen je zeggen? Daar heb je m.i. recht op. Doe er wat mee, is mijn advies!
Plaats reactie