Trump versus Clinton

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

M.i. heeft Hans Wiegel, samen met de politiek commentator Derk Jan Eppink een punt als hij stelt dat Donald Trump een reële kans maakt om tot president van de Verenigde Staten van Amerika te worden gekozen, zie http://politiek.tpo.nl/column/trump-pre ... es-he-can/
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Je hebt gelijk, hij en Eppink hebben zeker een punt, maar de strijd is nog ongewis. Ik kijk 's nachts vaak naar CNN of de BBC, daar wordt het volgende scenario geschetst, Donald Trump ligt zwaar onder vuur, hij maakt fout op fout. Misschien krijgt hij door dat hij minder geschikt is en voor aap komt te staan. Hij trekt zich dan terug, zoals een ondernemer betaamt. Je neemt als ondernemer geen te groot risico, beter verlies nemen...De Republikeinse partij benoemt dan razend snel een populaire vervanger, bv. Paul Ryan, die vervolgens wint van de minder populaire Clinton...Het is speculeren natuurlijk.
Ik heb persoonlijk veel vertrouwen in Hillary Clinton. Ze heeft anders dan Donald Trump namelijk uitstekende adviseurs. Ik vond haar acceptatiespeech inspirerend.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: Misschien krijgt hij door dat hij minder geschikt is en voor aap komt te staan. Hij trekt zich dan terug, zoals een ondernemer betaamt. Je neemt als ondernemer geen te groot risico, beter verlies nemen.
De wens is de vader van de gedachte.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Jij zegt het...Ik heb al geschreven weinig of geen heil te zien in de vederlichte politieke clown Donald Trump. Hoewel Hillary Clinton geen oersterke kandidaat blijft, kunnen we haar toch beter hebben dan een clown. Hij denkt bv. een extra hoge muur te bouwen tussen zijn land en Mexico en deze te laten bekostigen door Mexico, kan het gekker? De V.S. is in belangrijke sectoren volledig afhankelijk van Mexicaanse arbeid.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef: Hoewel Hillary Clinton geen oersterke kandidaat blijft, kunnen we haar toch beter hebben dan een clown.
Spreek voor jezelf.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Uiteraard spreek ik geheel voor mijzelf, dus ik vind die Trump helemaal niets. Ongeschikt voor de functie die hij ambieert.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Trump versus Clinton

Bericht door fred neerhoff »

Je praat Obama c.s. na. Kennelijk heeft die een hoge pet op van zichzelf, maar helaas heeft de man zich wel meer verslikt in zijn opinie's.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Ik praat niemand na, ik heb hem, Trump, in verschillende situaties zien optreden, hij kan er niets van, want jaagt mensen tegen zich in het harnas. Blijkt voor de hand liggende feiten niet goed te kennen. Luistert niet naar adviseurs...Allemaal slechte eigenschappen voor een leider van een groot en invloedrijk land.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Het werd tijd, maar nu heeft onze Donald dan uiteindelijk door waar het om moet gaan. Hij heeft verschillende Republikeinen sinds gisteren gesteund. De sfeer in de GOP is nog wel ijzig, maar de kandidaat voor het presidentschap begrijpt dat hij met zijn partij moet samenwerken...Nu nog empathie tonen en een paar concrete en vooral uitvoerbare programmapunten kiezen en die steeds herhalen.
hagenaars

Re: Trump versus Clinton

Bericht door hagenaars »

Trump staat overigens in de polls flink achter, landelijk soms zelfs meer dan tien procent...(Al moet je niet alle peilingen geloven, natuurlijk.)
Plaats reactie