Associatieverdrag met Oekraine

David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door David Bakker »

hagenaars

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door hagenaars »

Ik ben een groot voorstander van dit associatieverdrag. Waarschijnlijk zal ik niet gaan stemmen...Als je ziet met welke landen we associatieverdragen sloten, dan is Oekraïne niets bijzonders..https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... QEPQmgBz9g
hagenaars

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door hagenaars »

Het zal niet helpen. Niet gaan stemmen is de beste weg, lijkt mij.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Ik ben een groot voorstander van dit associatieverdrag. Waarschijnlijk zal ik niet gaan stemmen...Als je ziet met welke landen we associatieverdragen sloten, dan is Oekraïne niets bijzonders..https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... QEPQmgBz9g
Het ene associatieverdrag is het andere niet: https://www.burgercomite-eu.nl/handelsv ... te-bedrog/
hagenaars

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door hagenaars »

Het verdrag is omstreden en het is jammer voor Poetin en zijn belangen, maar de mensen in Oekraïne willen in meerderheid bij Europa horen en niet bij de beer, ze hebben daar veel ervaring mee en het zit ze tot hier...Velen in Oekraïne hopen op verdere integratie in de Europese Unie. Dit feit moeten we onder ogen zien...
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Het verdrag is omstreden en het is jammer voor Poetin en zijn belangen, maar de mensen in Oekraïne willen in meerderheid bij Europa horen en niet bij de beer, ze hebben daar veel ervaring mee en het zit ze tot hier...Velen in Oekraïne hopen op verdere integratie in de Europese Unie. Dit feit moeten we onder ogen zien...
Ze willen zeker dolgraag homorechten?

Ze moeten zelf orde op zaken stellen. En daar is de afgelopen 25 jaar weinig van terecht gekomen. En ook na de Maidain-revolutie hebben de Oligarchen nog steeds de feitelijke macht. En je ziet nu dat Oost-Europese EU staten zich niet zomaar de normen en waarden laten opleggen van de West-Europese EU staten: zie Polen, Hongarije etc..
hagenaars

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door hagenaars »

Je gooit twee dingen door elkaar, de volkswil om bij het vrije Westen te horen en het behoud van de eigen cultuur. Dit zijn twee verschillenden zaken. Mijn buurvrouw is Oekraïense, ze studeerde in St.Petersburg, spreekt vloeiend Russisch, maar bij Rusland horen, nee dat liever niet. Ze is conservatief, zeker en om een homohuwelijk moet ze keihard lachen.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door David Bakker »

hagenaars

Re: Associatieverdrag met Oekraine

Bericht door hagenaars »

Wierd Duk laat ook wel het een en ander weg...Het Russische imperiumdenken stuit overal in Oost Europa tegen de borst. Het door Janoekovitsj geweigerde associatieverdrag dat in Vilnius getekend zou worden, werd zijn ondergang.
Die EUR Aziatische Unie is een keurslijf waar de meeste landen niets voor voelen. Er is meer over het artikel op te merken, misschien later...
Laatst gewijzigd door hagenaars op za 16 apr 2016, 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie