Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door fred neerhoff »

Zie het TV-programma http://www.npo.nl/brandpunt-reporter/20 ... KN_1673037 waarin de moordenaar van Pim Fortuyn openlijk zegt lak te hebben aan iedereen, geen greintje spijt betoont van zijn laffe moord, werk weigert en verder met het wetboek in de hand vrijelijk profiteert van de welvaartsstaat en zijn naïeve bestuurders.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:Zie het TV-programma http://www.npo.nl/brandpunt-reporter/20 ... KN_1673037 waarin de moordenaar van Pim Fortuyn openlijk zegt lak te hebben aan iedereen, geen greintje spijt betoont van zijn laffe moord, werk weigert en verder met het wetboek in de hand vrijelijk profiteert van de welvaartsstaat en zijn naïeve bestuurders.
Verbijsterd heb ik ook gekeken en mij afgevraagd hoe een rechtgeaarde meerderheid van een volk zulk wanbeleid ook hier weer maar blijft tolereren. Die uitvoerders van de beperkende maatregelen bij zo'n misdadiger bij de reclassering moesten met onmiddellijke ingang hun ontslag krijgen. Dit komt zomaar even aan de oppervlakte drijven waarbij we niet weten bij hoeveel van zulke misdadigers hen hetzelfde is mogelijk gebleken. Ik snap Putin steeds beter wanneer hij buiten de camera's zich slap lacht om de Nederlandse Leeuw.
Meer dan walgelijke vertoning van ons hagenaars systeem van besturen en beleidsvoering.
Praat me niet over de Nederlandse functionering van onze, hoe lang nog houdbare, democratie :!: :oops:
Die V vd G moet stante pede zijn straf plus zijn vervroegde lange neus trekkende invrijheidstelling uitzitten tot de laatste seconde! Maar let op hoe de geitenharenwollen sokken brigade weer gaat zitten breien om zichzelf en hun systeem te redden van deze onthulling van de ware feiten hoe zij hun salaris .
hagenaars

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door hagenaars »

Oh jé, nu weer die nare Volkert van der Graaf. Hij is gestraft, nu moeten de gemeente, het O.M. en de rechter hun werk afmaken, lijkt mij.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door wilfred degens »

Dat hadden zij zeker meteen moeten doen. Bij louter toeval zien we hier achter hun schermen wat jouw idooltjes ervan bakken, zolang zij hun salaris door de belastingbetalers betaald, maar blijven krijgen. Welke fouten zij achter de schermen maken? Hagenaarsjes regelen dat wel weer voor hen zonder ontslagzorgen. :roll:
Meneertje "achter de feiten lopend en denkend wat anderen willen dat hij denkt en schrijft" is weer terug op zijn bral en betweters schijtdoos. Ben je nu al weer weggepest voor groep 3? Hoe bestaat het toch hè, dat sommige mensen erom vragen gepest te worden, totdat ze een beetje persoonlijkheid gaan tonen, bijvoorbeeld alhier door vrij te denken en te schrijven.
Wie is toch die stoffige duffe dominante hagenaars? Het wetboek en deze regering stadsroeper zolang die binnen de mainstream blijft! Hoe boeiend is zo iemand op dit forum?
Komt ie weer met zijn liedje, "Stel je niet aan!" :lol: :lol: :lol:
Ik gebruik smilies zolang die mogelijkheid daartoe op dit forum geboden wordt. Het is een uiting van het visualiseren van gevoelens welken verbaal worden veroorzaakt.
Wordt de schoolmeester nu boos? Kennelijk! :lol: :lol: :lol:
:ugeek:
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:Oh jé, nu weer die nare Volkert van der Graaf. Hij is gestraft, nu moeten de gemeente, het O.M. en de rechter hun werk afmaken, lijkt mij.
Had de TV-uitzending waarin Van der Graaf te zien was wel getoond mogen worden Hagenaars? Van der Graaf was daar immers onder valse voorwendselen ingeluisd? Kom, waar blijft je juridische vergelijking met de TV-uitzending waar niet Van der Graaf maar de onnozele oud-burgemeester Onno Hoes van Maastricht het slachtoffer van was?
hagenaars

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door hagenaars »

Te veel smilies. De uitzending was terecht, het duurde wel erg lang. En dan nog dat gesprek van Kockelmans met die wethouder, Eerdmans, nietszeggend geleuter.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door fred neerhoff »

hagenaars schreef:De uitzending was terecht, het duurde wel erg lang.
Dat zal het OM ook wel gevonden Hagenaars. Want zonet las ik dat het OM vindt dat Volkert van der Graaf het mediaverbod helemaal niet heeft overtreden. Jij blij!
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door wilfred degens »

fred neerhoff schreef:
hagenaars schreef:De uitzending was terecht, het duurde wel erg lang.
Dat zal het OM ook wel gevonden Hagenaars. Want zonet las ik dat het OM vindt dat Volkert van der Graaf het mediaverbod helemaal niet heeft overtreden. Jij blij!
Ik las dat ook. Je gelooft dan toch je ogen niet? Wat zijn dat toch voor soort wezens die je met geen enkel bewijs tot redelijkheid kunt aanzetten. Het OM ziet vooralsnog in het falen van het niet naleven van de reclasseringsafspraken en na overtreding zonder te sanctioneren, geen geen enkele reden om de enige juiste maatregel per direct op die VvdG toe te passen. Dat is, de bak in met die gast en inclusief zijn misbruikte vroegtijdige invrijheidstelling, dus alsnog zijn de hele straf zónder privileges uit laten zitten! Je wordt hier toch razend over?
Nederland rechtstaat? Ja hoor, papier is geduldig en gewillig maar de werkelijkheid in dat circuit is walgelijk en verachtelijk. Hoeveel onrecht van deze jongens van Vrouwe Justitia kan een volk nog meer verdragen? We raken op alle fronten in onze samenleving steeds verder op drift en die hagenaars huppelt vrolijk en blij en roeptoetert naar ieder bezorgde Nederlander, "'t komt goed!" :evil:
De meest gehoorde, nietszeggende kreet van dit moment van die hagenaars types.
hagenaars

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door hagenaars »

Ik heb de argumentatie van het O.M. nog niet gezien. Als hij niet in overtreding was dan gaat hij vrijuit, toch?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Volkert van der Graaf schendt vrijlatingseisen

Bericht door fred neerhoff »

Besluiten van het OM zijn per definitie subjectief Hagenaars.
Plaats reactie