Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door David Bakker »

Dat we de autoriteiten niet moeten vertrouwen blijkt ook uit een ander stinkzaakje: https://www.vpro.nl/argos/media/aflever ... quez-.html
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Welke autoriteiten? De zaak ligt bij de rechter en het staat gelukkig helemaal niet vast hoe die regeert.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

Geen commentaar.
Laatst gewijzigd door fred neerhoff op ma 18 dec 2017, 16:44, 4 keer totaal gewijzigd.
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door David Bakker »

hagenaars schreef:Welke autoriteiten? De zaak ligt bij de rechter en het staat gelukkig helemaal niet vast hoe die regeert.
Ik doel op het OM in de zaak Mitch Henriquez. Die komen met deskundigen op de proppen die diagnoses stellen van zaken die wetenschappelijk helemaal niet zijn erkend.
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ik ook.
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

Julian Poch: acht jaar bewezen onschuldig in het gevang

Julian Poch gisteren 16 januari 2017 live op TV : https://www.npo.nl/julio-poch-vertelt-v ... KN_1695713

Voor een reconstructie van de gebeurtenissen, zie http://www.esquire.com/nl/mantertainmen ... rechtzaak/

Let vooral op het smerige verraad van de twee collega's Tim Weert en Edwin Brouwer die beide aanwezig waren op het etentje in Bali.

Verder het ratten gedrag van Jeroen Engelsen, een andere collega van Poch, alsook van de foute meelopers Theo van Boven (internationaal recht), Alejandra Slutzky (HIJOS, en actief in SP), Harm Botje (Vrij Nederland), Jan de Wit (SP) en Hirsch-Ballin (minister van Justitie) die allen mede schuldig zijn aan de misdaad tegen Poch zonder hem te horen of zelfs maar te kennen.
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Het doet me denken aan het Weinreb dossier, het hield ons kikkerlandje jarenlang zoet. Uiteindelijk moest het toen nog geheten Instituut voor Oorlogsdocumentatie voor veel geld een vuistdik rapport produceren, maar de twijfel bleef.
Ik wacht op Kamervragen...
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Zijn alle genoemden te kwader trouw?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

Vraag het ze eens.

En, niet alle NSB'ers meenden het verkeerd.
hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ik denk het niet, ik hoef het ze niet te vragen om dat te weten. ( Niet alle N.S.B. leden waren te kwader trouw, een beetje zielig dat wel...)
Plaats reactie