Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

hagenaars

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Je beweert veel dat niet vast staat. Is er bv. aanwijzing van het optreden van Hirsch Ballin? Is het vermeende belang van het koninklijk huis vastgesteld?
Ik denk niet dat volledig eerherstel, zoals jij het noemt mogelijk is, misschien een schadevergoeding?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

Het verraderlijke OM in het nauw gedreven.

https://nos.nl/artikel/2322619-grapperh ... eling.html
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Wanneer de media deze politieke beerput zou blootleggen, lijkt mij deze geschiedenis een excellent scenario voor een film. Dat zal geen reclame film worden voor het imago van de Nederlandse rechtschapenheid.
Alle nationale bewindslieden die aan de geraffineerde en geplande arrestatie van Poch hebben meegewerkt moeten gehoord worden tot de bodem van de waarheid voor het hele volk zichtbaar geworden is. Ongeacht welke bestuurlijke consequenties daarmee geriskeerd worden. Ik noem mij voortaan in het buitenland: I am a European!
David Bakker
Beheerder
Berichten: 1337
Lid geworden op: ma 28 nov 2011, 00:35

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door David Bakker »

wilfred degens schreef:Wanneer de media deze politieke beerput zou blootleggen, lijkt mij deze geschiedenis een excellent scenario voor een film. Dat zal geen reclame film worden voor het imago van de Nederlandse rechtschapenheid.
Alle nationale bewindslieden die aan de geraffineerde en geplande arrestatie van Poch hebben meegewerkt moeten gehoord worden tot de bodem van de waarheid voor het hele volk zichtbaar geworden is. Ongeacht welke bestuurlijke consequenties daarmee geriskeerd worden. Ik noem mij voortaan in het buitenland: I am a European!
Daarom komt het tot een schikking denk ik. Zodat de beerput niet open hoeft tijdens een proces.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

@Daarom komt het tot een schikking denk ik. Zodat de beerput niet open hoeft tijdens een proces.

Wanneer Poch een schikking aangaat, dan kan hij dat voor zichzelf doen.
Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit, waardoor hij als een van ons gezien wordt.
Hij is door onze ministers van buitenlandse zaken in die 8 jaar volgens hun plan in de steek gelaten.Zij hoopten
dat de tijd in hun voordeel zou gaan werken en er toch een zware betrokkenheid boven water zou komen.
Dat kwam er niet!
Wanneer Poch zwicht voor een schikking, dan sleep ik het Nederlands OM voor het gerecht.
Als hun ambtseed nog iets voorstelt, zullen ze het Nederlands volk wel e.e.a. heel duidelijk moeten maken.
Hoe zie jij dat?
fred neerhoff
Berichten: 4560
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 09:55

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door fred neerhoff »

wilfred degens schreef:Alle nationale bewindslieden die aan de geraffineerde en geplande arrestatie van Poch hebben meegewerkt moeten gehoord worden tot de bodem van de waarheid voor het hele volk zichtbaar geworden is. Ongeacht welke bestuurlijke consequenties daarmee geriskeerd worden.
Idem dito - maar nog een graadje relevanter en urgenter - voor het al vijf (!) jaar durende politieke proces tegen Wilders wegens zijn 'Marokkanen uitspraak'.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

Het probleem van dit kritisch denkniveau raakt het volk niet zo als wanneer hun voetbalclub wint of verliest.
Die mensen welken in kunnen schatten hoe vies die casussen Wilders en Poch door onze gekozen bewindslieden gespeeld werd en nog steeds wordt zijn geen Malieveld trekkers met veel toeters en bellen. Wij zien de walgelijke praktijken van onze democratisch
gekozen hypocriete kameleons, maar zijn machteloos, omdat onze zienswijze geen evidente draagkracht kan krijgen.
Deze achtergrond onthullingen vindt het volk niet eens de moeite waard om zelfs over te denken. Maar meningen, op totaal niets gebaseerd, heeft het wel sinds iedereen een podium opeisen kan en ook nog krijgt.
Daarom zouden wij als maximaal protest kunnen overwegen ons Nederlanderschap, goed onderbouwd, op te zeggen via een welwillend en goed bekeken praatprogramma (voor zover die in NL bestaat). Een van de praktische dilemma's zou zijn: daar verander je de domheid van het volk niet mee. Hij die weet en de deugd bezit, mag een volk leiden. Was het maar waar in onze nationaal glibberige politieke achterkamertjes praktijken. De nationale publieke opinie leert ons graag, dat 'het' in Nederland te mogen wonen en leven zo bevoorrecht is. Ja, dat gaat alleen op wanneer je 24 uur per dag stoned bent of zoiets. Sir Thomas More (1478-1535) bedacht zijn Utopia in zijn positieve toekomstvisies..
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Dat het strafproces tegen Geert Wilders lang duurt is logisch, Geert is politicus en gaat telkens in beroep.
hagenaars
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 16:33

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door hagenaars »

Ik verheug mij op het politieke proces, Degens tegen de Staat der Nederlanden.
wilfred degens
Berichten: 750
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 09:29

Re: Poch de dupe van onze ministers van buitenlandse zaken?

Bericht door wilfred degens »

hagenaars schreef:Ik verheug mij op het politieke proces, Degens tegen de Staat der Nederlanden.
Ik ben gewend succesvol de degens te trekken.
Kan niet iedere Nederlandse staatsburger tegen iedereen of tegen ieder ministerie een proces beginnen? U weet dat vast zonder uw bekende hoon hoe dat dan zit. Mijn advocaat weet dat precies zodra het zover is, meneer hagenaars.
Fijn u weer even tegen te komen. Hoe is het uw foute opinie en stroperige politieke correctheid in lijn met onze ministers van BZ 5 jaar geleden vergaan, nadat bleek dat ik bij de opening van dit topic 100% zeker wist dat Poch onschuldig vast zat? Dat had u ook moeten of kunnen weten als een verondersteld rechtgeaarde vrijdenker! Na mijn geschreven opening van dit topic 5 jaar geleden heeft Poch nog een dikke 2 jaar langer vastgezeten, dankzij o.a. uw politieke correctheid (in het gunstigste geval).
Laatst gewijzigd door wilfred degens op za 15 feb 2020, 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie